به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار محمدعلی حق بین امروز در گفت وگوی تفصیلی با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه امنیت یکی از بزرگ ترین نعمت های الهی است اظهار کرد: مردم یا از نعمت های دنیوی و ظاهری آگاه هستند که باید شکر گذار آن و یا ناآگاه و مغرض هستند که باید به آن ها اهمیت امنیت را تشریح کرد.



 

وی بابیان اینکه رزمندگان اسلام با دفاع جانانه امنیت را برای منطقه فراهم کرده اند، افزود: بهترین نعمت الهی که برای همه مردم خداوند قرار داده امنیت است و مردم نیز همیشه انتظار داشتند که دشمن از کنار مرزها و داخل کشور را از بین رفته شود.



 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش ایران در تأمین امنیت منطقه گفت: قریب به 40 سال از جریان انقلاب اسلامی گذشت اما رزمندگان اسلام توانستند جنگ و سایه جنگ را از کشور دور کنند.



 

حق بین با اشاره به فضای امنیتی گذشته حاکم در کشور عراق خاطرنشان کرد: در گذشته وقتی کسی عزم زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام و به مرز مهران مراجعه می کرد سربازان آمریکایی با تمام امکانات نظامی مستقر در آن طرف مرز به هرکسی که مشکوک می شدند به کانتینری فرامی خواندند و بابازجویی ها و عکس از آن ها زائران را رها می کردند اما باید اکنون سؤال شود که سربازان آمریکایی دقیقاً کجا هستند؟



 

وی با بیان اینکه آمریکا و نظام سلطه همیشه از عراق برای جنگ افروزی علیه ایران استفاده می کرد، افزود: همیشه از جانب کشور عراق مورد تهدید و جنگ و تحریم قرارگرفته ایم اما امروز باتدبیر مسئولان کشور ازجمله رهبر معظم انقلاب حضور دشمنان و آمریکایی ها را در عمق دریای مدیترانه کشانده اند.



 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما برای مردم در حال حاضر امنیتی به شعاع دو هزار کیلومتر ایجاد کرده ایم و آمریکایی ها به عقب رانده شده اند، تصریح کرد: آمریکا صراحتاً در گذشته اعلام کرد که داعش و النصره ایجادشده اند تا فاتحه جمهوری اسلامی ایران خوانده شود اما ما باافتخار می توانیم اعلام کنیم که اکنون حضور  جبهه مقاومت در نزدیک مرز رژیم اشغالگر به یک اهرم قدرت بر سر رژیم صهیونیستی حاضرشده است.



 

حق بین با اشاره به فضای ایجادشده در کشورهای عراق و سوریه برای توسعه اقتصاد ایران گفت: اگر امروز مدیران و استانداران ما جرأت داشته باشند باید از زمینه اقتصادی که در کشورهای منطقه ازجمله عراق و سوریه به همت رزمندگان اسلام فراهم شده، نهایت استفاده را ببرند.



 

وی بابیان اینکه تمام تأسیسات کشورهای عراق و سوریه پس از جنگ از بین رفته است اما کشور قدرتمند اقتصادی هستند و بهترین فرصت برای کشور ایران است تا انقلابی در حوزه اشتغال فراهم کند، افزود: فضای کشورهای مقاومت نیازمند مهندسین، کارگران، محصولات و غیره است که می تواند آورده مالی بسیار و وفوری برای ایران اسلامی داشته باشد.



 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان بیان کرد: به حول قوه الهی رزمندگان اسلام با شهادت و ایثار خود راه در جنگ اقتصادی هم گشوده اند، اما متأسفانه از سوی برخی ها با اینکه برای فرزندان آن ها نیز کار تولید کرده ایم، ناسزا هم می شنویم.



 

حق بین با بیان اینکه عراق و سوریه هرگز بازسازی تأسیساتی خود را به کشورهای روسیه و یا ترکیه نمی دهند بلکه پیوسته زمزمه آن ها برای حضور ایرانیان شنیده می شود، گفت: امروز به حرمت و پاس خون شهدا از سیستان و بلوچستان تا کرمانشاه و تهران می توانند کامیون ها مصالح، کارگر و مهندس را هماهنگ کنند و در سوریه و عراق خالی کنند و از مخمصه اقتصادی خارج شوند.



 

وی با اشاره به اینکه اگر دولتمردی یا استانداری از فضای ایجادشده استفاده نمی کند به خاطر ضعف خودش هست وگرنه فرصت اشتغال و کار برای ایرانیان فراهم شده است، گفت: حضور اقتصادی ایران در بازسازی کشور عراق سوریه هم کمک به هم نوعان در کشورهای مقاومت است و هم می تواند اقتصاد کشور را متحول کند.



 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه امنیت در سوریه و عراق بسیار مطلوب است، خاطرنشان کرد: اکنون به راحتی هواپیماها در آسمان کشورهای مقاومت به پرواز درمی آیند این در حالی هست که در سال های گذشته چراغ خاموش پروازها صورت می گرفت و اتوبوس ها نیز در تاریخی با چراغ قوه حرکت می کردند.



 

حق بین گفت: یقیناً اگر ما برای بازسازی در کشورهایی همچون عراق و سوریه اقدام نکنیم کشورهایی نظیر ترکیه جای ما را خواهند گرفت درحالی که تا دیروز مناطقی از سوریه را نیز به بمباران نیز گرفته بود.



 

وی با تأکید بر اینکه ما علاوه بر اینکه جنگ و سایه آن را از کشور دور کرده ایم، داعشی که همه مردم جهان از آن وحشت و رعب داشتند را نیز متلاشی کرده ایم، خاطرنشان کرد: تا دیروز ما را جنگ طلب و حتی در داخل کشور ما را رزمندگان مواجب بگیر برمی شمردند اما اکنون افرادی هستند که در خیابان های ما راه می روند و در حال جنگیدن با ما هستند.



 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به جنگ طلبی برخی از عناصر وابسته به غرب در کشور گفت: کسانی که به این کشور خیانت کردند و امروز در حال ادامه خیانت هستند جنگ طلب اند و ما اجازه نمی دهیم و من به مردم اعلام می کنم برخی ها تمایل دارند در کشور جنگ و آشوب به پا کنند.



 

حق بین افزود: ما صادقانه به جبهه ها اعزام شده ایم و خون ها و مقاومت ها نثار کرده ایم تا جنگ و سایه جنگ را از خود دور کنیم اما برخی ها با مقابله فرهنگی و طرفداری از آمریکا در حال جنگ با ملت ایران هستند.



 

وی در واکنش به رجزخوانی برخی از سیاسیون پایتخت نشین در گیلان و خیانت آشکار آن ها در حق ملت ایران گفت: شهید نوری ها و کوچک زاده ها در دامن مادران پاکی پرورش یافته اند که در هزاران کیلومتر دورتر از خاک ایران برای دفاع از اسلام و ایران خون نثار کرده اند اما برخی ها با چرخیدن در بهترین خیابان های تهران و تلاش برای شکستن رفع حصرها و دست به دامان آمریکایی ها شدن علاوه بر اینکه فرزندانی هم چون بابک نوری ها تربیت نمی کنند بلکه به خودشان نیز خیانت می کنند.



 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شیاطین خودشان را نمی توانند اداره کنند بله فقط میدان داری می کنند، گفت: ما امنیت خود و جامعه و کسانی که علیه ما نیز رجزخوانی می کنند را برقرار کرده ایم اما سؤال ما این است کسانی که علیه نظام جمهوری اسلامی رجزخوانی می کنند می توانند امنیت خودشان را تا 10 سال آینده رقم بزنند؟



 

حق بین با تأکید بر اینکه فرهنگ یک کشور را نمی توان تغییر داد، گفت: برای تغییر فرهنگ حتماً باید جنگید و کسانی که دنبال تغییر فرهنگ هستند باید حتماً در کشور جنگ به پا کنند.



 

وی بابیان اینکه کسانی که دل درگرو غرب دارند می توانند به آن ها بپیوندند، گفت: کسی که تحمل فرهنگ ایرانی و اسلامی را ندارد می تواند برود اما اگر کسی نتواند فرهنگ ایرانی را قبول کند و در مقابل آن بمان با 80 میلیون ایرانی طرف خواهد بود.



 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برخی از اقدامات راه گشای آمریکایی ها در درون کشور است، گفت: کسانی که به فرهنگ کشور تحدی می کند دانسته و یا ندانسته در حال خیانت به کشور است و اگر خیلی هم حداقل ها را در نظر بگیریم و بگوییم در حال جنگیدن با ما نیستند اما می توان به یقین گفت که در حال کشاندن پای آمریکایی ها با رفع حصرها و تغییر فرهنگ ها به داخل کشور هستند.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : وعدههای

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان