به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، شیرزاد روشن امروز در نشست هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت سالروز رحلت هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است.

 

وی گفت: همه ادارات وظیفه دارند در خصوص انتقال اندیشه امام راحل فعالیت داشته باشند.

 

بخشدار اطاقور تصریح کرد: امسال هم زمان با یوم الله نهم دی دشمنان انقلاب تلاش کردند با سو استفاده از گلایه مندی مردم در کشور آشوب ایجاد کرده و این اغتشاشات را برجسته کنند که باتدبیر رهبر انقلاب و رئیس جمهور این توطئه خنثی شد و مردم هم با حضور در ۱۳ و ۱۷ دی ماه مقابل این فتنه اسراییلی – آمریکایی ایستادگی کردند.

 

روشن بیان کرد: اگر مشکلی وجود دارد باید از طریق اداری حل شود ولی همه تلاش مسئولان باید در جهت رفع مشکلات مردم باشد و دامن زدن به اختلافات هم به ضرر نظام خواهد بود، اگر فسادی وجود دارد نباید برای مردم مطرح شود و باید با این فساد در محیط اداری برخورد شود.

 

وی تأکید کرد: مطرح کردن مفاسد در رسانه ها مشکلی از مردم حل نخواهد کرد و امروز باید بحث وحدت مورد تأکید باشد.

 

بخشدار اطاقور بر مردمی برگزار کردن برنامه های دهه فجر تأکید کرد و افزود: وقتی مردم در برنامه ها مشارکت داشته باشند در اجرای کار هم حضور و مشارکت خواهند داشت و به همین دلیل باید نقش مردم را پررنگ کنیم تا دشمنان بفهمند که مردم همچنان پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند.

 

روشن با اشاره به عملکرد دولت در بخش اطاقور تصریح کرد: در سال ۹۳ تعداد ۱۹ روستا، در سال ۹۴ و ۹۵ حدود ۴۰ روستای اطاقور گازرسانی شدند و در سال ۹۶ مقرر شد در قالب دو خوشه گازرسانی مابقی روستاها به پیمانکار واگذار شد اما پیمانکار نتوانست به تعهد خودش عمل کند ولی بااین وجود اکنون گازرسانی ۱۲ روستا به اتمام رسیده است و تعدادی از روستاها هم اکنون در حال گازرسانی و تعدادی در حال واگذاری هستند.

 

وی گفت: پروژه سردار شهید املاکی در بحث آب رسانی در حال تکمیل است و امیدواریم کار اجرایی فاز دوم این پروژه قبل از دهه مبارک فجر آغاز شود و علاوه بر این دودهنه پل در روستای اشیان و پل چنگول در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

 

بخشدار اطاقور درباره برق رسانی به روستاهای اطاقور افزود: پروژه هایی در حوزه برق رسانی در دهه فجر افتتاح خواهد شد و پروژه هایی از کمیته امداد و سپاه پاسداران و مسکن محرومین به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان