جواد پور افزود : تلاش دولت تدبیر و امید در ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان می باشد و ما بایستی فضای جامعه را به سوی آرامش و امید سوق دهیم .





به گزارش لنگرنیوز ،بمناسبت گرامیداشت هفته دولت سخنران پیش از خطبه نماز جمعه سید رضا جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود به ایراد سخنرانی پرداخت .



سید رضا جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : شهیدان رجایی و باهنر دو یار باوفای حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی بودند که بدست منافقین کور دل به شهادت رسیدند . 




وی با تشکر از مردم ولایتمدار شهرستان لنگرود که در همه مراسمات ، راهپیمایی ها و برنامه ها حضور دارند افزود : ما باید برای خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ ننمائیم .




فرماندار شهرستان لنگرود در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه لنگرود با تشریح خدمات دولت تدبیر و امید به دیدار اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : بیانات ایشان در زمینه ایجاد آرامش روحی و روانی در جامعه ، کنترل تورم ، تثبیت قیمت ارز و اجرای طرح نظام سلامت در یکسال گذشته نشان دهنده موفقیت و کار آمدی دولت است .




سید رضا جوادپور در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد : روند سیاست های خارجی و داخلی دولت تدبیر و امید چشمگیر بوده و شاهد اعتماد بین المللی جهانیان نسبت به ایران بیشتر شده است .




وی افزود : تلاش دولت تدبیر و امید در ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان می باشد و ما بایستی فضای جامعه را به سوی آرامش و امید سوق دهیم .




سید رضا جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود به قاطعیت و اعتماد به نفس دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت : دولت تدبیر و امید با پیروی از رهنمودهای رهبری و با نرمش قهرمانانه در برابر شش قدرت برتر دنیا مذاکره نمود و از ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع نمود و تسلیم زیاده خواهی آنها نشد .




فرماندار شهرستان لنگرود در ادامه سخنان خود به بهره برداری و افتتاح بیش از 90 پروژه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در هفته دولت امسال در شهرستان لنگرود اشاره کرد و گفت : پروژه های مهمی در بخشهای مختلف شامل آسفالت شهری و روستایی ، افتتاح مخزن 2000 متر مکعبی کومله و شبکه های پست برق و افتتاح مرغداری و ... به بهره برداری رسیده که انشاءا... با همت و تلاش همگان پروژه های قابل توجه ای در بخشهای گوناگون در آینده به بهره برداری خواهد رسید .




وی وحدت ، همدلی و یکپارچگی در کارها را مهم د انست و افزود : با توجه به داشتن امام جمعه فرهیخته و توانا و نماینده پرتلاش و سخت کوش در شهرستان مسئولین ادارات و نهادها کارها را با هماهنگی و یکدلی پیگیری و قدرشناس مردم بوده و در خدمت رسانی به مردم تلاش مضاعف نمایند .




نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود در بخش پایانی سخنان خود به سرشماری عمومی کشاورزی در سال 93 اشاره نمود و گفت : همانگونه که مطلعید از 5 مهر تا 18 آبان سال جاری همزمان با سراسر کشور در شهرستان لنگرود سرشماری عمومی کشاورزی به مرحله اجراء گذاشته خواهد شد . 




جواد پور یادآور شد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری که امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده اند نقش مهم و زیربنایی بخش کشاورزی در اقتصاد کشور ، اجرای سرشماری کشاورزی نیز اهمیت ویژه ای دارد و آمار دقیق و درست در زمینه کشاورزی نقش محوری و پایه ای در نظام ملی آمارهای کشاورزی هر کشور ایفا می کند و یک منبع بسیار مهم در زمینه تهیه داده های ساختاری و پایه ای بخش کشاورزی محسوب می شود .




وی تصریح کرد : به منظور پاسخگویی به نیازهای روز افزون آمار و اطلاعات در بخش کشاورزی برای تحلیل وضعیت گذشته و حال ، برنامه ریزی و پیش بینی آینده انجام آمار گیری های کشاورزی یک ضرورت است و کشاورزان عزیز نیز با ارائه اطلاعات درست و صحیح نقش مهمی در اجرای هر چه بهتر این سرشماری و برنامه ریزی های اقتصادی مبنی بر کشاورزی خواهند داشت و این امر در نهایت به بهبود وضعیت کشاورزی در کشور و رفع مشکلات و نیازهای کشاورزان خواهد انجامید .

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان