مردم دنیا بر خلاف افراد مشهور ثابت کردند هوشیار تر از آن هستند که با یک سطل آب یخ به بهانه یک بیماری عصبی فریب بخورند و جنایات بشری را به این سادگی از یاد نخواهند برد.

به گزارش لنگرنیوز ، در زمانی که سطل آب یخ به بهانه حمایت از بیماران عصبی ALS به چالش تبدیل شد و موجی را به راه انداخت تا خون های کودکان غزه و حملات تروریستی داعش و دیگر جنایات آمریکا و اسرائیل را بشوید، جنبش سطل خاک به راه افتاد و به مقابله با این بیراهه فرهنگی ایستاد.

متاسفانه در کشور ما نیز کمپین سطل آب یخ، خیلی سریع رواج پیدا کرد و به خودنمایی برخی فوتبالیست ها و بازیگران مرد و از همه بدتر به جولانگاه بدحجابی بازیگران سینمای ایران تبدیل شد. غافل از آنکه وقتی افراد مشهور دست به چنین کاری بزنند توجه عموم را به خود جلب می کنند و این مسئله به اصلی ترین موضوع در حال حاضر تبدیل می شود تا دیگر نه از کودکان غزه و جنایات اسرائیل در فلسطین اشغالی خبری باشد و نه از بریدن سر شیعیان در عراق و جنایات تروریست های دست پرورده آمریکا و اسرائیل.

اما مردم دنیا بر خلاف افراد مشهور ثابت کردند هوشیار تر از آن هستند که با یک سطل آب یخ به بهانه یک بیماری عصبی فریب بخورند و جنایات بشری را به این سادگی از یاد نخواهند برد.

در مقابل چالش سطل آب یخ ، جنبش سطل خاک به راه افتاد تا یادآور مظلومیت کودکان غزه و جنایات اسرائیل کودک کش باشد.

جنبش سطل خاک ابتدا با عکس یک کودک شروع شد که در ویرانه های غزه در حال خالی کردن سطل خاک بر روی سر خود بود.

سپس بازتاب خبری آن وجدان های انسان دوستان دنیا را بیدار کرد تا جایی که این بار در مقابل کاخ سفید خود را نشان می دهد تا به بازی چالش سطل آب یخ پایان دهد.

فیلم زیر تصاویر جنبش سطل خاک در مقابل کاخ سفید را نمایش می دهد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان