یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی طی اقدامی تأمل برانگیز از مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی 8 دی نیوز استان گیلان شکایت کرد.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از آستان خبر ، یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی طی اقدامی تأمل برانگیز از مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی 8 دی نیوز استان گیلان شکایت کرد.

این نماینده مجلس که اخیراً در مصاحبه اش با خبرگزاری ایسنا انتقادی به سیستم قوه قضائیه در خصوص بررسی پرونده مهدی هاشمی کرده بود، به علت انتشار یادداشتی با عنوان "نماینده ای که تا دیروز منتقد وکیل الدوله ها بود امروز شده وکیل خانواده هاشمی!!!" از این وب سایت ارزشی و انقلابی شکایت و مجتبی امین مدیرمسئول 22 ساله آنرا به دادگاه کشاند.

این نماینده که در روز استیضاح فرجی دانا دفاع عجیبی از وی در مجلس نمود و باعث تشکر ویژه اصلاح طلبان از خود شد، همچنین شکایت دیگری را از این رسانه ترتیب داده است که این بارعلت آن انتشار خبری درخصوص مباحث دانشگاه گیلان می باشد.

طبق اخبار به گوش رسیده از اولین روز دادگاه، مدیرمسئول 8دی نیوز در آستانه بازداشت قرار داشت که سرانجام بررسی پرونده چند روز عقب افتاد.

حال باید تأمل کرد که چه دلیل و ضرورتی وجود دارد یک نماینده مجلس با آن همه مشغله عظیم کاری و البته حساس در تلاش برای شکایت از رسانه های ارزشی و جوانان حزب اللهی شهر خود و به زندان انداختن آن ها می باشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان