نماینده ولی فقیه در سپاه مقداد رشت با بیان اینکه نتیجه تمسک به ائمه و پیروی از ولایت فقیه ، پیروزی انقلاب را در بر داشت افزود : دشمن اعتقادات اصلی مردم شیعه را هدف قرار داده است و در راس آن تضعیف مقام ولایت فقیه می باشد.





به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام احمد کیماسی عصر جمعه در مراسم یادواره 8 شهید روستای کوشالشاه گفت : در 34 سال قبل و در جنگی که بر ایران از سوی دشمنان دنیا پرست بر ایران تحمیل شد جوانان اولین گروهی بودند که به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و در صف جهاد در راه خدا و در مقابل دشمن سینه سپر کردند.



نماینده ولی فقیه در سپاه مقداد رشت افزود : تمام کشور هایی که در مقابل ایران به جنگ برخواستند تا قبل از برافراشته شدن پرچم سه رنگ ایران منقش به نام خداوند و شکل گیری انقلاب اسلامی دوست و همنشین ایران بودند ولی بعد از شکل گیری انقلاب ایران و با گرایش مردم به سوی مذهب اسلام احساس خطر کردند و آن جنگ نابرابر را بر ایران تحمیل کردند.



وی اظهار کرد : دشمن بعد از جنگ از طریق تحریم های اقتصادی قصد تضعیف و مقابله با ایران را در دستور کار قرار داد ولی مردم با الگوگیری از شهدای انقلاب در برابر تحریم ها نیز مردانه مقاومت می کنند.



کیماسی حضور مردم در تمام صحنه ها را عامل قدرت انقلاب ایران دانست و گفت : گاهی ممکن است در کشور افت هایی به وجود آید ولی مردم با پیروی از فرامین ولایت فقیه محکم بر جای خود می ایستند و افت ها را از بین می برند.



نماینده ولی فقیه در سپاه مقداد رشت تصریح کرد : انقلاب ایران به برکت جانفشانی خون شهدا پایدار است و امروز شاهد انتقال میراث پایداری شهدا به تمام دنیا هستیم.



وی با بیان اینکه نتیجه تمسک به ائمه و پیروی از ولایت فقیه ، پیروزی انقلاب را در بر داشت افزود : دشمن اعتقادات اصلی مردم شیعه را هدف قرار داده است و در راس آن تضعیف مقام ولایت فقیه می باشد.





1 (14) 1 (13) 1 (12) 1 (11) 1 (6) 1 (7) 1 (8) 1 (9) 1 (10) 1 (5) 1 (4) 1 (3) 1 (2) 1 (1)

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان