[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مهاجری پیش از برگزاری نخستین جلسه تمرینی سرخ پوشان در جمع اعضای تیم با خوش آمد گویی به نفرات جدید اظهار داشت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و سال گذشته به هر دلیلی در جایگاه واقعی خود نبود ولی امسال با مالکیت آقای زنوزی قصد داریم مدعی قهرمانی باشیم.

وی افزود: هنوز بستن تیم به پایان نرسیده است. ۵ بازیکن جدید جذب کردیم و به ۷، ۸ بازیکن دیگر نیاز داریم تا ترکیب تیم را نهایی کنیم.

مدیر تیم های تراکتورسازی خاطرنشان کرد: نفراتی که پیش از این در شهر تبریز بازی کردند جو این شهر را بهتر می شناسند. خوب می دانید که هرگاه خوب بازی کنیم هوادار به ورزشگاه می آید و هروقت خوب نباشیم حضور هوادار هم کم رنگ می شود.

مهاجری تصریح کرد: سال گذشته تراکتور تماشاگرانش را از دست داد و امیدوارم امسال به گونه ای عمل کنیم که پرشورها به ورزشگاه بازگردند.

وی خطاب به بازیکنان تیم گفت: باید ابتدا برای اعتبار و عزت خود بجنگید و سپس نهایت تلاش خود را به کار گیرید تا در حد و اندازه های نام بزرگ تراکتورسازی ظاهر شویم.

مدیر تیم های تراکتورسازی با اشاره به سرمربی جدید تیم تاکید کرد: مربی جدید بدون پیش زمینه و قضاوتی به تراکتور می آید و اسم و رسم نفرات برایش مهم نیست. این می تواند به نفع بازیکنان جوان باشد تا به بهترین شکل ممکن خودی نشان دهند. ما باید با یک رقابت سالم دست به دست هم دهیم تا از رقبا سبقت بگیریم.

مهاجری با تشریح وضعیت جدید باشگاه گفت: با آمدن آقای زنوزی که بخش خصوصی است شرایط جدیدی برای تراکتورسازی رقم خورد. ایشان در زمان مالکیت باشگاه گسترش فولاد تیم را برای قهرمانی نمی بستند ولی معتقدند با قهرمانی تراکتورسازی میلیون ها هوادار شاد می شوند و تصمیم داریم تیم خوبی برای فصل جدید آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکن نقش اساسی در موفقیت تیم دارد، اظهار داشت: بازیکن باید موفقیت را بخواهد. روزهایی که با حس و حال تمرین کنید تیم تان به هر چیزی می رسد و امیدوارم تا آخرین روز لیگ با همه وجود تلاش کنید.

مهاجری ادامه داد: تراکتور یک باشگاه حرفه ای است و باید خودتان را به شخصیت این تیم برسانید. تراکتورسازی شخصیت بالایی دارد، پس باید با همه وجود برای موفقیت این تیم تلاش کنید. امیدوارم دست به دست هم دهیم تا سال رویایی برای هم رقم بزنیم. به بچه های فصل گذشته خسته نباشید و به بچه های جدید خوش آمد می گویم.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام باشگاه تراکتورسازی جان توشاک سرمربی جدید این تیم سوم تیرماه به تبریز می آید و اردوی پیش از فصل نیز ۱۳ تا ۲۷ تیرماه برگزار می شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان