پایگاه خبری تحلیلی لنگرنیوز(لنگرخبر) فعالیت خود را از خرداد 1390 در زمینه انتشار اخبار و وقایع شهرستان لنگرود اغاز کرد و بعد از 3 سال در 21 بهمن 1393 توانست موفق به اخذ مجوز رسمی از هیئت نظارت بر مطبوعات شود.

"شعار ما اطلاع رسانی سریع ، صادقانه و شفاف است."

رایانامه تحریریه لنگرخبر : langarnews.ir@gmail.com

شماره تماس تحریریه پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر : 01342563088

شماره تلفکس : 000

آدرس : گیلان - لنگرود - ...

 سامانه پيامكي : 

از اینکه پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر را انتخاب کردید سپاسگزاریم .

مدیر مسئول و صاحب امتیاز : حسن غلامپور

مطبوعات بايد يك مدرسه سيّار و يك بنگاه هدايت باشند 
وضع كشور را در گذشته ديديد كه چگونه بود، تمام چيزها در جهت اسلام‏زدايي بود خصوصا مطبوعات كه وضعي داشتند كه اگر مهلت پيدا مي‏كردند طولي نمي‏كشيد كه همه چيز را از بين مي‏بردند. اميدوارم با همت آقايان همه آن انحرافات از بين برود. مطبوعات بايد يك مدرسه سيّار باشند تا مردم را از همه مسايل به خصوص مسايل روز آگاه نمايند و به صورتي شايسته از انحرافات جلوگيري كنند و اگر كسي انحرافي ديد با آرامش در رفع آن بكوشد. به طور كلي مطبوعات بايد يك بنگاه هدايت باشند، يعني به صورتي كه اگر دست مردم بيفتد مردم هدايت شوند، به خصوص روزنامه‏هايي مثل اطلاعات و كيهان و جمهوري اسلامي و آزادگان. باز تكرار مي‏كنم دنبال اين نباشند كه من از شما تشكر كنم، تقدير و تشكر من فاني است و از بين مي‏رود. آن چه كه بايد همگي در نظر بگيريم رضاي حق تعالي است و آن چه وظيفه من است دعاست. اميدوارم موفق و مؤيد باشيد.(26-05-1362 ـ بيانات امام در جمع اعضاي شوراي سرپرستي روزنامه اطلاعات و نماينده امام در اين روزنامه، صحيفه نور، ج ۱۸، ص ۶۵)

اکتفا به بیان واقعیت
«...زيادتر نگوييد از آنچه كه هست، از آنچه كه بايد و شايد. منصف باشيم؛ عادل باشيم. اين‏ها آن وظايف ماست. اينجور نيست كه ما چون مجاهديم، چون مبارزيم، چون انقلابي هستيم، بنابراين هر كسي كه از ما يك ذره - به خيال ما و با تشخيص ما - كمتر است، حق داريم كه درباره اش هر چي كه مي توانيم بگوئيم؛ نه، اينجوري نيست. بله، ايمان‏ها يكسان نيست، حدود يكسان نيست و بعضي بالاتر از بعضي ديگر هستند. خدا هم اين را مي‏داند و ممكن است بندگان صالح خدا هم بدانند؛ لكن در مقام تعامل و در مقام زندگي جمعي، بايد اين اتحاد و اين انسجام حفظ بشود و اين تمايزها كم بشود...» (امام خامنه ای)

پایگاه خبری تحلیلی لنگرنیوز ، در 21 خرداد 1391 به همت جمعی از افراد دغدغه مند شهرستان در عرصه فرهنگی و اطلاع رسانی و با توكل به خداوند و تكيه به معصومين به صورت آزمایشی افتتاح شد و فعالیت رسمی لنگرنیوز از 1 مهر 1391 به صورت رسمی آغاز شد و تا کنون سعی داشتیم با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای بتوانیم مشکلات مردم را برای رفع و حل آن به مسئولان اعلام کنیم و در مقابل کارهای شایسته مدیران شهرستانی را برای مردم اطلاع رسانی کنیم.

اصول و ارزش ها

* «لنگرنيوز» خود را در امر اطلاع‌رسانی مستقل می‌داند و وابستگی فکری و سیاسی به هیچ گروه یا جریان خاصی نخواهد داشت».

* «لنگرنيوز»در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهیدان انقلاب فعالیت نموده و از دامن زدن به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز        دارد.

* اعضای تحریریه «لنگرنيوز» اعم از خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان، دبیران و سردبیران، رعایت تمام قوانین حقوقی مربوط به مطبوعات ایران را بر خود فرض دانسته و برای ارتقای سنت و اخلاق رسانه‌ای کشور، تمام توان خود را به کار خواهند گرفت.

با توجه به شرع مقدس اسلام و قانون اساسی پایگاه خبری تحلیلی لنگرنیوز ، حق کپی رایت را رعایت می کند و اخباری را که از سایت های دیگر نقل می شود با ذکر منبع منتشر می شود.

در این راستا انتظار می رود همکاران ما در این زمینه در صورت انتشار اخبار لنگرنیوز در وبگاه خود ، منبع را نیز ذکر کنند.

پایگاه خبری تحلیلی لنگرنیوز ، ثبت شده در پایگاه ساماندهی سایت های خبری می باشد.

پایگاه خبری تحلیلی لنگرنیوز(لنگرخبر) فعالیت خود را از خرداد 1390 در زمینه انتشار اخبار و وقایع شهرستان لنگرود اغاز کرد و بعد از 3 سال در 21 بهمن 1393 توانست موفق به اخذ مجوز رسمی از هیئت نظارت بر مطبوعات شود.

این پایگاه سعی بر این دارد تا در حد امکان، تمامی اخبار شهرستان لنگرود (که از چهار بخش مرکزی لنگرود ، کومله ، اظاقور و چاف و چمخاله تشکیل شده است) و خبرهای مهم استانی ، کشوری و بین المللی را جمع آوری و در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

ما در این پایگاه سعی بر این داریم تا طبق فرمایشات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مشکلات مردم، که صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند را به گوش مسئولین رسانده و فعالیتهایی که مسئولین انجام می دهند را برای مردم تشریح نماییم.

ایمیل لنگرنیوز به آدرس الکترونیکی langarnews.ir@gmail.com می باشد و علاقه مندان می توانند برای همکاری با ما، با ذکر مشخصات و شماره تماس خود برای پیشبرد اهداف این سایت ما را یاری نمایند.

لطفاً با انتقادات و نظرات خود ما را برای ارتقاع سطح کیفی و کمی این سایت یاری دهید.

شماره سامانه پیامکی :

3000282842

5000248000

"شعار ما اطلاع رسانی سریع ، صادقانه و شفاف است."


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان