به گزارش روابط عمومی دفترنماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی، پرویز محمدنژاد رئیس کمیته نیروی مجلس شورای اسلامی به همراه وزیر نیرو از نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های شرکت‌های فعال حوزه تخصصی آب بازدید کردند

رئیس کمیته نیروی مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردهای آب به منظورانتقال و توزیع آب وتجهیزات به نمایش گذاشته شد افزود: در این بین غرفه ایران نیز مورد استقبال قرار گرفت.

وی افزود: به نظر می‌رسد تعدادی از این پروژه‌ها از جمله پروژه‌های مصر وعراق  می‌تواند مثمر ثمر باشد.

محمدنژاد جالب‌ترین این دستاوردها را ایزوله کردن مسیر کانالهای انتقال آب عنوان نمودکه برای جلوگیری از مسیر هدر رفت آب ایجاد کردند،   همچنین لاینینگ‌هایی توسط ماشین آلات بصورت جالبی به نمایش گذاشته شده بود.

وی ادامه داد: مجموعه تجهیزات ویراق آلاتی که در شبکه آبرسانی وایجاد سدهای بتنی به نمایش گذاشته شد که بعضی از آنان برای اجرا در ایران کاربرد داشت از جمله آنان غرفه مصر که برای استفاده پساب‌ها طراحی شده بود و فرصت ها، چالش‌ها و راهکارها این معضل بزرگ جهانی ایده و طرح داشتند.

وی در پایان یادآور شد: برای تبادل این دستاوردها بویژه در مبحث  ذکر شده  گفتگویی در آینده نزدیک  با وزیر لبنان برگزار خواهد شد.


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان