مجموعه شعر"دیگر چه فرقی می کند" منتشر شد

۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ۰۹:۵۸ چاپ مطلب خبر: 188818

انتشارات آوای غزل ، مجموعه شعر"دیگر چه فرقی می کند" به گزین شعر‌ شاعران لنگرودی بدون کتاب را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود ، بهروز علی آقانژاد مدیر مسئول انتشارات آوای غزل با اعلام این خبر گفت : این مجموعه شعر به کوشش "فرامرزمحمدی پور" شاعر و روزنامه گیلانی به زیور چاپ آراسته شد که در بر گیرنده ی اشعار ۲۷ شاعر لنگرودی است که تاکنون موفق به چاپ مجموعه شعر نشده اند.

وی اظهار داشت: با فراخوان چاپ شعر گروهی شاعران لنگرودی بدون کتاب که با استقبال روبه رو شد آثار دریافت و به اختیار و انتخاب مولف در ۱۳۳صفحه توسط انتشارات آوای غزل چاپ ‌و منتشر گردید که آثار تعدادی از شاعران که به فراخوان پاسخ ندادند مولف درصدد به گزین شان بر آمد.

آقانژاد با اشاره به اینکه این طرح برای بار نخست در سطح کشور و آن هم توسط یک ناشر گیلانی اجرایی شد افزود: این اثر بی تردید کاری ماندگار در شناسنامه ی فرهنگ وهنر شهرستان لنگرود است و زمینه را برای چاپ‌ دیگر آثار از جمله داستان و خاطره را پیش رو می گذارد.

شایان ذکر است فرامرز محمدی پور شاعر و روزنامه نگار گیلانی تاکنون ۳۰ کتاب در کارنامه ادبی خود دارد و به زودی توسط یکی از مؤلفین لنگرودی کتاب جشن نامه ۶۰ سالگی وی چاپ و منتشر خواهد شد.

 


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان