اقدامات آموزش وپرورش گیلان پیرامون مولدسازی املاک منجمد و غیر مولد نشان می دهد این مجموعه بزرگ هنوز از فرصت محدود و مغتنم مولدسازی املاک بهره کافی نبرده و به جهت پیشگیری از تضییع سرمایه و اعمال قانونی، ...

...

رشت- استاندار گیلان سرمایه گذاری در بخش آموزشی را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: توسعه جوامع در گرو توجه به بخش آموزشی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه یک مدرسه خیرساز ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، کمبود نیروی انسانی را چالش این اداره کل عنوان کرد و گفت: بیشتر نیروی انسانی آموزش و پرورش گیلان در سال آتی به مرحله بازنشستگی می رسند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی بعد ...

رشت- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر فرهنگ سازی در فرزندآوری و چند فرزندی، گفت: اشاعه فرهنگ و سبک زندگی اسلامی باید در اولویت متولیان در بخش های مختلف قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه به منظور صرفه جویی در مصرف گاز تمام مدارس استان تا پایان هفته تعطیل است، گفت: تغییر زمان امتحانات اطلاع داده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی ظهر یکشنبه در ...

رشت- اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان از غیرحضوری شدن مدارس برخی از شهرهای استان در پی بارش برف و برودت هوا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: با توجه ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از رسیدگی به پرونده معلم خاطی در تنبیه بدنی دانش آموز تالشی که منجر به شکسته شدن دست این دانش آموز شده، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فائزی با اشاره به ضرب ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اجرای طرح «کانون مدرسه» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: طرح زمینه ارائه هنرمندانه آموزه های فرهنگی و تربیتی فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به تحصیل حدود یک سوم دانش آموزان استثنایی گیلان در این شهرستان خواستار همکاری بیشتر برای کاهش چالش های تحصیلی این دانش آموزان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی صبح شنبه در جلسه ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش گفت: همه باید برای تحقق اهداف به آموزش و پرورش کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی پیش از ظهر یکشنبه در ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تأکید برلزوم تغییر الگو و سبک زندگی در زمینه مصرف انرژی گفت: مدرسه فرصت مناسبی برای تغییر الگوی صحیح مصرف برق است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی صبح شنبه در جلسه تمدید ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به ارسال بیش از سه هزار اثر به جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی گفت: ۱۶ اثر از استان گیلان به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه تزریق امید در جامعه منجر به نشاط اجتماعی و اعتلای جامعه می شود، گفت: امید باید در لایه های مختلف جامعه بارور شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول ...

خمام-آشوبگران این بار در استان گیلان به سراغ یک مدرسه ابتدایی رفتند و کلاس های درس را به آتش کشیدند!

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه میرزانژاد مدیر اداره آموزش و پرورش خمام گفت: مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی انقلاب اسلامی در ...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه مدیریت تحولی و کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت، رویکرد دولت سیزدهم است، گفت: عدالت آموزشی باید در همه مناطق گیلان برقرار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر شنبه در ...

آستانه اشرفیه- دانش آموزان ظرفیت های خوبی برای فرهنگ سازی در جامعه و تربیت نیروهای در تراز انقلاب هستند موضوعی که باید از سوی مسئولان آموزش و پرورش بیشتر به آن توجه شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها، بهرام ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به وضعیت نامناسب سرانه فضای آموزشی در برخی شهرستان ها گفت: اعتبارات ملی و استانی به تنهایی پاسخگو نیست و حضور خیران مدرسه ساز در این امر ضروری است.

به گزارش خبرنگار ...

انزلی- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به بهره برداری از پروژه های ورزشی این نهاد در دهه فجر گفت: افزایش سرانه ورزشی در دستور کار آموزش و پروش گیلان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی پیش از ...

انزلی- ورزشکاران دانش آموز و فرهنگیان مدال آور گیلان در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه همزمان با هفته تربیت بدنی مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی حوزه آموزش و پرورش استان گیلان برگزار ...

انزلی- نخستین هنرستان تربیت بدنی و علوم ورزشی دخترانه گیلان با مشارکت آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز در انزلی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی ...

انزلی- امام جمعه انزلی گفت: انجمن اولیا و مربیان به عنوان یکی از کانون های آگاهی بخشی به جوانان درباره توطئه های دشمنان باید تقویت و نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین ظهر چهارشنبه ...

رودسر- رئیس آموزش و پرورش کلاچای از ساخت سه فضای آموزشی در این بخش خبر داد و گفت: مشارکت خیران مدرسه ساز زمینه ارتقای کمی و کیفی آموزش ها را فراهم می کند.

حیدر رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر ...

رشت- استاندار گیلان بر لزوم تغییر شیوه های تدریس برای ارتقای کمی و کیفی سطح علمی دانش آموزان تأکید کرد و گفت: هم افزایی اولیا و کادر مدارس به این کار کمک می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ...

رشت- بیش از ۳۷۵ هزار دانش آموز گیلانی امروز همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس استان گیلان نیز نواخته ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بیش از ۳۸ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی امروز راهی مدرسه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی صبح پنج شنبه در مراسم زنگ شکوفه ها گفت: بیش از ۳۸ هزار دانش ...

رشت- استاندار گیلان بومی کردن نظام تعلیم و تربیت را یکی از الزامات تحول آموزشی برشمرد و گفت: خروجی آموزش و پرورش باید مطابق با اهداف بالادستی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۷۵۸ نیرو که از سال گذشته جذب نشده بودند، امسال تعیین تکلیف و در آموزش و پرورش گیلان جذب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای ...

رشت- هفت هزار نوآموز پیش دبستانی با به صدا درآمدن زنگ غنچه ها سال تحصیلی جدید را در استان گیلان آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه همزمان با سراسر کشور زنگ غنچه ها در مدارس استان گیلان به ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه این استان از نظر فضای آموزشی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد، گفت: نیازمند توسعه جدی فضاهای آموزشی به ویژه در نواحی یک و دو رشت هستیم.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی باید جواب قانع کننده ای برای شبهات و پرسش های به روز دانش آموزان در مدارس داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی عصر چهارشنبه در ...

رشت- نماینده رهبر انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه معلمان نباید به دلایل مادی و کم بودن حقوق احساس زیان داشته باشند، گفت: به حقوق فرهنگیان رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه در ۵۰ درصد از مدارس استان دستگاه تهویه نصب شده است، گفت: ۱۶ هزار کلاس درس میزبان دانش آموزان گیلانی در سال تحصیلی جدید هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه این مجموعه کاری به مسائل سیاسی ندارد، گفت: تحلیل های خوب رسانه ای می تواند به ارتقای سطح کیف آموزش و پرورش کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی ...

[ad_1]

علی حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان امتحانات دانش آموزان و شروع فصل تابستان و آغاز مسافرت ها، گفت: در همین راستای اسکان فرهنگیان در استان گیلان خود را آماده پذیرایی از ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن خالق وردی پور بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش آستارا از اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب گسترش ورزش و توانایی های دانش آموزان در آستارا خبر داد ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی ظهر شنبه در گفتگو با رسانه با اشاره به اجرای طرح سنجش نوآموزان گیلانی، اظهار کرد: این طرح از ۴ تیر ماه آغاز و تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد.

وی ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش آستارا ظهر چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه مراسم تجلیل از ۲۳۹ معلم نمونه گیلان با حضور استاندار و مسئولان آموزش و پرورش گیلان در شهرستان انزلی برگزار شد.

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی عصر شنبه در پنجمین پاسداشت زحمات مدیران ادارات آموزش و پرورش استان گیلان پس از پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت مقام معلم با انتقاد ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، انتشار تصاویر و ویدئویی از کتک خوردن دانش آموز یکی از مدارس آستارا در روستای سیبلی توسط معلمش در فضای بازتاب های بسیاری داشته است. بر ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان