رئیس اداره امنیت عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس لنگرود مطرح کرد
توجه به خودکفایی علمی و سازندگی از برکات دفاع مقدس بود
5 مهر 1402

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، سردار بهرام حسینی مطلق عصر امروز در اجتماع پیشکسوتان دفاع مقدس و بسیجیان در سالن ۲۲ بهمن لنگرود با بیان اینکه فداکاری‌های دوران دفاع مقدس باید برای نسل جدید بازگو شود، اظهار کرد: ...

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه توسعه زیرساخت های ورزش علی الخصوص برای بانوان از برنامه های دولت سیزدهم است، گفت: ورزش بانوان با رویکرد حضور موفق در عرصه های بین المللی توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله ...

هشت ورزشکار برتر بیست و نهمین دوره پاکت بیلیارد بانوان کشور صبح فردا رقابت های خود را از سر می گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، دومین روز از رقابت های پاکت بیلیارد ...

رودبار- «زیبا یحیوی» بانوی رودباری با تلاش و کوشش از محروم ترین روستای این شهرستان موفق شده عضو تیم ملی هاکی بانوان جمهوری اسلامی ایران شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها، بهرام قربانپور: هم صحبت شدن با برخی افراد ...

نخستین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان با حضور ۱۲ ورزشکار در آکادمی بیلیارد و اسنوکر فدراسیون برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، نخستین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، مریم کاظمی پور ظهر شنبه در دیدار با نمایندگان ورزش گیلان، نواب و رؤسای هیئت های ورزشی با اشاره به اینکه برنامه آمایش سرزمینی، اظهار کرد: با توجه به غیر تخصصی بودن برخی ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، مریم کاظمی پور پیش از ظهر شنبه در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به اینکه اهمیت توجه به سلامت جسم و روح، اظهار کرد: توسعه ورزش نیاز روز جامعه است.

به گزارش لنگرخبر، مجید مهروانی، رئیس هیات کونگ فو و هنر های رزمی استان گیلان اظهار کرد: مسابقات کونگ فو قهرمانی بانوان گیلان با حضور تیم منتخب نوجوانان این استان در المپیاد ورزشی برگزار می شود.



وی با ...

به گزارش لنگرخبر، نایب رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان عصر یکشنبه در خصوص برگزاری این رقابت ها اظهار داشت: در مسابقات کونگ فو توا قهرمانی بانوان گیلان، زبده ترین ورزشکاران این رشته از شهرها و بخش های ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان