به دلیل کاهش شدید دما، بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان از جمله جاده استارا به اردبیل آغاز شده و نیروهای راهداری در حال برف روبی هستند.

...

هشدار سطح نارنجی هواشناسی و احتمال بارش برف  نقاط کوهستانی و با توجه به مشکلات پیش آمده در شهرستان آستارا در هفته گذشته، ستاد مدیریت بحران این شهرستان به حالت آماده باش در آمد.

...

هشدار سطح نارنجی هواشناسی و احتمال بارش برف  نقاط کوهستانی و با توجه به مشکلات پیش آمده در شهرستان آستارا در هفته گذشته، ستاد مدیریت بحران این شهرستان به حالت آماده باش در آمد.

...

طبق گفته های رئیس ستاد مدیریت شهرستان آستارا، برق و آب ۲۷ روستای این شهرستان در بخش مرکزی به دلیل افتادن درخت ها و قطع کابل ها دچار قطعی شده است.

...

هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان سبب شد تا ستاد مدیریت بحران استان گیلان با بیش از ۳۰۰ ماشین آلات لجستیکی در حالت آماده باش قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در پی نفوذ سامانه بارشی و هشدار ...

به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، محور پونل به خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی در آن تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، بارش باران رگباری در شهرستان های جلگه ای استان از جمله لاهیجان، آستانه شرفیه، رشت، لنگرود و رودسر شروع به باریدن کرده و اکنون شاهد بارش برف در مناطق کوهستانی در ...

...

طبق گفته های رئیس سازمان هواشناسی از فردا شب دمای هوا در گیلان ۱۰ درجه کاهش یافته و شرایط برای بارش شدید باران در جلگه و برف در ارتفاعات مهیا می شود.

...

با آغاز بارش ها و کاهش نسبی دما در گیلان بارش برف در مناطق و جاده های کوهستانی ماسال ، لاری خانی در محدوده سیاهکل – دیلمان، اسالم – خلخال و بره سر رودبار سبب کاهش دید و کندی تردد ...

به گفته محمدرضا حق بین، سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان، تمامی نیروها و دستگاه های امدادی و خدمات رسان حوزه بحران در آماده باش کامل بوده و هشدار و دستورات لازم به تمامی فرمانداران در گیلان صادر ...

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه بارش های باران از غرب تا شرق استان تا پیش از ظهر از شدت بیشتری برخوردار است، گفت: طی امروز و جمعه شدت بارش در مناطق مرکزی و شرقی استان پیش بینی می شود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش دمای هوا استان تا ۱۰ درجه خبر داد و گفت: بارش باران در غرب تضعیف و در شرق استان گیلان تا فردا ادامه خواهد داشت.

...

بر اثر بارش ۲۶۵ میلی متری باران در شهرستان آستارا راه های ارتباطی آستارا و تالش مسدود شد، پل سیبلی تخریب و منازل مردم دچار آبگرفتگی شد و به همین دلیل ۱۲ تیم عملیاتی توسط سازمان امداد و نجات به ...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود سامانه بارشی به گیلان گفت: از اواخر وقت امروز سامانه بارشی وارد این استان می شود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان از آغاز بارش های شدید باران در استان طی امروز و فردا خبر داد و گفت: طی این مدت دمای هوا بین 5 تا 10 درجه کاهش می یابد.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در ساعات آینده گفت: طبق پیش بینی های نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان تا پایان هفته ابری و همراه با رگبارهای پراکنده است.

...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، دمای هوا در گیلان از روز گذشته حدود ۸ درجه سلسیوس افزایش پیدا کرده و این وضعیت تا هفته آینده در استان ادامه دارد.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه هوای گرم و شرجی تا سه شنبه در گیلان مستقر است، گفت: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان از عصر سه شنبه تا پایان هفته، ناپایدار و بارانی ...

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در روزهای آینده گفت: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان از عصر جمعه تا عصر یکشنبه آینده، ناپایدار و بارانی پیش بینی ...

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در روزهای آینده گفت: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان از عصر سه شنبه تا عصر جمعه، ناپایدار و بارانی پیش بینی می شود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در روزهای آینده، گفت: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی، سامانه بارشی که از شب گذشته وارد گیلان شده، صبح فردا استان را به تدریج ترک می کند.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در روزهای آینده گفت: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان از امشب تا عصر پنجشنبه ناپایدار و بارانی پیش بینی می شود.

...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده عبور جریانات گرم و جنوبی از روز چهارشنبه تا پنجشنبه در منطقه است.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در روزهای آینده، گفت: طبق پیش بینی های نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان از روز یک شنبه تا سه شنبه، ناپایدار و بارانی پیش بینی ...

...

مدیرکل هوشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای گیلان در روزهای آینده گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده ورود سامانه پایدار و جریانات جنوبی همراه با افزایش دما و وزش باد گرم از بامداد دوشنبه به منطقه ...

...

مدیرکل هوشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای گیلان در روزهای آینده گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده ورود سامانه پایدار و جریانات جنوبی همراه با افزایش دما و وزش باد گرم از بامداد دوشنبه به منطقه ...

...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اعلام هشدار سطح زرد هواشناسی، گفت: با توجه به وزش باد جنوبی احتمال آسیب به سازه های سست، سقوط اجسام و وقوع آتش سوزی دور از انتظار نیست.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تضعیف و خروج سامانه ناپایدار و کاهش ابر از فردا در استان گفت: در طول روز شرایط برای افزایش نسبی دمای هوا فراهم می شود.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان از پایان هفته ای آفتابی همراه با یخبندان صبحگاهی در این استان خبر داد و گفت: طی امروز و فردا ناپایداری ها در مناطق کوهستانی ادامه دارد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به پیش بینی پایان هفته ای آفتابی و نیمه ابری برای استان گفت: دمای هوای گیلان برای فردا چهارشنبه ۲ تا ۴ درجه افزایش می یابد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر ...

به گزارش لنگرخبر، محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هوای استان گیلان در روزهای ابتدایی هفته ابری و نیمه ابری است، گفت: وضعیت جوی در هفته پیش رو معتدل بوده و به تدریج از شدت ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه بارندگی پراکنده تا ۲ روز آینده مهمان گیلانی ها است، گفت: تاکنون بندرانزلی با ۱۲۳ میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته است.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره ...

تداوم سامانه سرد و بارشی در گیلان که تا فردا نیز ادامه دارد موجب بارش بیش از یک متری برف در مناطق مرتفع استان از جمله شهرستان تالش شد.

...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به آغاز بارش باران از امشب در استان با نفوذ سامانه بارشی گفت: در این مدت دمای هوای گیلان بین ۸ تا ۱۵ درجه کاهش می یابد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ جریانات جنوبی و پیش بینی وزش باد در استان به ویژه مناطق کوهستانی از ورود سامانه بارشی و سرد از اواخر وقت فردا شنبه خبر داد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار ...

به گزارش لنگرخبر،  پرویز محمدنژاد قاضی محله در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان  دستور خود، با سلام و درود خدمت ملت شریف و مردم ایران و مقام معظم رهبری و شهدای اسلام خاصه شهید سردار سلیمانی، گفت: هیئت ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم فعالیت سامانه هوای بارشی و سرد در استان گفت: بارش پراکنده باران در مناطق جلگه ای استان به تناوب تا پایان هفته ادامه دارد.

محمد دادرس در گفتگو با ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی تا پایان این هفته در گیلان ادامه دارد گفت: بیشترین میزان بارش ها در شبانه روز گذشته در انزلی به ثبت رسیده است.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم بارش ها و کاهش دما در استان تا اواسط هفته جاری گفت: بارش در ارتفاعات به صورت برف است.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی الگوهای حاکم ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: سامانه کم و بیش ناپایدار تا اوایل هفته آینده در گیلان مستقر و فعالیت خواهد داشت.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی اظهار کرد: بررسی ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان