رشت- «علی اکبرپور» آهنگساز معروف گیلانی و خالق قطعه ماندگار «میرزا کوچک خان» در سن ۸۸ سالگی درگذشت.

به گزارش خبرنگار مهر، «علی اکبرپور» آهنگساز معروف گیلانی و خالق قطعه ماندگار «میرزا کوچک خان» صبح امروز در سن ۸۸ ...

مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی سردار تا سردار با حضور سردار «محمدعلی جعفری» فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم و درخشش خبرنگاران خبرگزاری فارس گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

...

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیهالله الاعظم نوجوانان دهه ۸۰ در جمهوری را نمونه بارز نسل شهید سلیمانی دانست و گفت: دشمنان تصور دارند با فضای مجازی می توانند بر روی نوجوانان دهه ۸۰ این مرز و بوم ...

...

رشت: نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه میرزا کوچک خان جنگلی اسوه مقاومت و عزتمندی بود، گفت: شخصیت پردازی میرزا برای نسل جوان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احسان الله محمدی ...

رشت- دبیر اجرایی رخداد هنری رسانه ای «سردار تا سردار» از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ آذر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دارا پیش از ظهر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره ...

رشت- «میرزا کوچک جنگلی» نامی ماندگار در تاریخ استکبارستیزی و مقابله با استبداد زمانه خود در اذهان ایرانیان بوده که متاسفانه طی یک قرن گذشته واکاوی و بازخوانی نهضت و قیام او مغفول مانده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها ...

رشت- «میرزا کوچک جنگلی» نامی ماندگار در تاریخ استکبارستیزی و مقابله با استبداد زمانه خود در اذهان ایرانیان بوده که متاسفانه طی یک قرن گذشته واکاوی و بازخوانی نهضت و قیام او مغفول مانده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها ...

رشت- مجموعه تئاتر شهر «سردارجنگل» رشت بعد از ۱۷ سال تعطیلی با حضور وزیر ارشاد بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر پنج شنبه مجموعه تئاتر شهر «سردارجنگل» رشت با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ...

رشت- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به ضرورت راه اندازی بنیاد دائمی میرزاکوچک گفت: برای معرفی شخصیت میرزا نیازمند کار دقیق، علمی و مستمر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش ...

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر نیاز مبرم استان گیلان به شخصیت هایی همچون میرزا کوچک خان جنگلی گفت: جامعه امروز ایران اسلامی به الگوهای قابل اتکایی، چون میرزا کوچک جنگلی نیازی وافر دارد.

...

رئیس فرهنگستان زبان و ادب گفت: بی بی سی که امروز خود را دلسوز مردم ایران نشان می دهد همواره بلندگوی کشوری استعماری بوده است. نهضت جنگل به ما یاد داد که هرگز نباید به بیگانگان اعتماد کنیم.

به گزارش ...

کنگره بین المللی میرزا کوچک خان جنگلی با حضور شخصیت های برجسته کشوری و استانی عصر امروز در برج میلاد تهران آغاز به کار کرد.

...

تهران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان سیاست وزارت ارشاد را معرفی و بازشناسی الگوهایی همانند میرزا کوچک عنوان کرد و گفت: کنگره بین المللی میرزا در همین راستا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی عصر چهارشنبه ...

به گزارش لنگرخبر، گروه ویژه اقدام مالی پول شویی «FATF» در سال 1989 در نشست سران«G 7 » در پاریس برای مبارزه با مشکل رو به رشد پول شویی تأسیس شد. اکنون بحث الحاق ایران به این سازمان وجود دارد و مجلس ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان