به گزارش لنگرخبر، استان گیلان دارای ظرفیت های بالقوه ای در حوزه های کشاورزی، صنعتی و اقتصاد دریاست ولی هنور در این استان برخی پروژه های عمرانی بر زمین مانده ای وجود دارد که تکمیل آن منجر به رشد گیلان ...

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به اجرای طرح آب رسانی جهادی در استان گیلان، گفت: 79 کیلومتر خط انتقال آب شرب به روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه، در پی طرح جهاد آب رسانی، اجرایی شد.

...

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به توسعه شبکه های آبرسانی و دفع بهداشتی فاضلاب استان گفت: ۸۵ طرح آب و فاضلاب در گیلان در هفته دولت افتتاح می شود.

...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت گفت: کشاورزان استان‌های شمالی تنها محصول برنج و بعد از آن چای را ...

نماینده عالی دولت در گیلان با درخواست از مسؤولان و متولیان امر در خصوص عدم قطعی برق در کشتارگاه ها گفت: قطعی برق برای کشتارگاه ها به صلاح نیست زیرا با امنیت غذایی جامعه مربوط شده و مرغ گیلان و ...

رشت- پروژه خط انتقال آب سنگر به کوچصفهان در دهه فجر با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه خط انتقال آب سنگر به کوچصفهان با حضور استاندار و جمعی ...

فومن- فرماندار فومن به احیای صنعت ابریشم در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با کمک منابع محلی بیش از ۹۰ هکتار اراضی بلااستفاده فومن برای ایجاد توتستان ها احیا و به بهره برداری می رسد.

موسی فکور در گفتگو ...

شفت- فرماندار شفت با بیان اینکه مجتمع آبرسانی بداب مشکل آب ۵۴ روستای شفت را رفع می کند، گفت: براساس پیش بینی ها برای راه اندازی مجتمع آبرسانی بداب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مهدی نقدی در گفتگو با ...

رشت- استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه های آب و فاضلاب در استان گفت: اجازه نمی دهم مشکلات خللی در کار قرارگاه خاتم در گیلان ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر ...

رشت- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به آغاز جهاد آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور طی سه سال گفت: ۵ طرح ویژه آب و فاضلاب در گیلان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، اتابک جعفری ...

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آبرسانی به ۱۷ روستایی استان توسط سپاه گفت: با توجه به کمبود تجهیزات و منابع آب و فاضلاب گیلان نیازمند نگاه ملی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور صبح ...

رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر ضرورت تسریع در پروژه های آب و فاضلاب گیلان گفت: استانداردهای حوزه آب و فاضلاب استان از میانگین کشوری عقب تر است.

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی نژاد ...

شفت- مدیرعامل آب و فاضلاب استان گیلان گفت: به واسطه وضعیت نامناسب آبرسانی دومین استان محروم کشور از این نظر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار علیپور ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شفت با بیان اینکه شرکت آب ...

شفت- سرپرست فرمانداری شفت با اشاره به وضعیت نامناسب آبرسانی شهری و روستایی در این شهرستان گفت: ساماندهی آب ماسوله رودخان می توانند به بهبود این بخش کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ...

صدای پای بحران از خیلی وقت پیش به گوش رسیده بود، موضوع از هشدار و خطر گذشته است و حالا شاهد نفس های آخر دریاچه ارومیه هستیم.

[ad_1]

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست تا مقرر کند که هر چه سریع تر اقدامات لازم در رابطه با پروژه انتقال آب خلیج فارس از رفسنجان به کرمان صورت گیرد و معاون ...

به گزارش لنگرنیوز ، عادل الجبیر در کنفرانس خبری مشترک با فدریکا موگرینی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: ما اظهارات مسوولان ایرانی را برنمی تابیم و سخنان اینها نشان می دهد کشور ایران برای برقراری حسن همجواری تلاش نمی ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان