رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بستری ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان خبر داد و گفت: وضعیت ۴ نفر از بیماران وخیم گزارش شده است.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ...

رشت- معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه پیری جمعیت دومین تهدید امروز کشور است، گفت: میانگین جمعیت بسیار کم است و باید تلاش کرد تا جمعیت کشور به وضع ایده آل برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۴۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت املش، رودبار، سیاهکل و شفت در وضعیت زرد (نسبتا) پرخطر قرار دارند.

فردین مهرابیان در گفتگو با ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به وضعیت نگران کننده تزریق دُز یادآور در این شهرستان گفت: تنها ۴.۳۳ درصد شهروندان این نوبت را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بستری ۲۲ بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضرورت دارد.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر از بستری ۲۲ بیمار مبتلا به کرونا ...

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با انتقاد از فقدان چشم انداز در شورای هماهنگی مشارکت های مردمی دانشگاه گفت: باید موانع پیش روی خیران برداشته و در امور خیر از دانشگاه های پیشرو در این زمینه ها سبقت ...

...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: هم اکنون ۱۳ شهرستان از ۱۷ شهرستان گیلان در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ شهری قرمز و نارنجی نیست.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر از بستری ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بهبودی و ترخیص ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر از بستری ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: حال شش بیمار وخیم گزارش شده است.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با هشدار نسبت به ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر لزوم پرهیز از هرگونه عادی انگاری کرونایی از بستری شدن ۱۶ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های استان خبر داد.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۳۴ بیمار کرونایی در استان گفت: فصل سرما و شیوع انواع بیماری های ویروسی زمینه برای شیوع دوباره کرونا را فراهم می کند.

فردین مهرابیان در گفتگو ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۱۵ بیمار کرونایی در استان گفت: شهروندان از هرگونه عادی انگاری پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فردین مهرابیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا کاهش یافته است، گفت: ۱۳ شهر گیلان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فردین مهرابیان پیش از ظهر شنبه در جمع ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری بودن ۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان گفت: ۸ نفر از بیماران بدحال هستند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی شبانه روز ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ادامه روند کاهشی کرونا در این استان گفت: ۸ بیمار کرونایی بهبودیافته از بیمارستان های گیلان ترخیص شدند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بستری ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ادامه روند کاهشی ابتلا به ویروس کرونا در استان گفت: هیچ یک از شهرهای گیلان در وضعیت قرمز قرار ندارند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری بودن ۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان گفت: وضعیت ابتلا به کرونا در گیلان نگران کننده نیست اما پرهیز از عادی انگاری ضروری است.

فردین مهرابیان در گفتگو ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ادامه روند کاهشی بستری های کرونایی در این استان گفت: ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در گیلان بستری هستند که حال یک نفر از آنها وخیم است.

فردین مهرابیان در گفتگو ...

آستارا- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جانفشانی پرستاران در ایام کرونا گفت: پرستاران با تاسی از حضرت زینب (س) نقش خود را به بهترین شکل ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور عصر چهارشنبه همزمان ...

رشت- مدیرکل بهزیستی گیلان از آموزش ۷۲۰ کودک ناتوان جسمی حرکتی در ۲۱ مرکز توانبخشی این سازمان در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی خدمت بین دانا با اشاره به اینکه ۷۲۰ کودک ناتوان جسمی - حرکتی ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش آمار ابتلا به آنفلوانزا در استان گفت: شهروندان دارای علائم آنفلوانزا هنگام حضور در اجتماعات از ماسک استفاده کنند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به پذیرش ۲۰ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان گفت:۱۰ بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر آخرین آمار بستری بیماران کرونایی ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به پذیرش ۲۱ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های استان گفت: در حال حاضر ۵۱ بیمار کرونایی بستری هستند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح آخرین وضعیت کرونا در ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هیچ کدام از شهرهای استان در وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی قرار ندارند، گفت: در حال حاضر ۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

فردین مهرابیان در گفتگو با ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۳۴ بیمار جدید کرونایی در استان گفت: حال سه نفر از بیماران وخیم است.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بستری ۳۴ بیمار جدید مبتلا به ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به احتمال شیوع ویروس سرماخوردگی و انفلوانزا با توجه به سرد شدن هوا از مبتلایان به سرماخوردگی خواست از حضور در اماکن عمومی خودداری کنند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بهبودی ۲۲ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته گفت: آمار بستری ها در بیمارستان های استان روند افزایشی دارد.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ثابت بودن ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۲۷ بیمار کرونایی جدید در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان گفت: در این مدت ۲۶ نفر از بیماران کرونایی مرخص شدند.

فردین مهرابیان در گفت و گو با ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ثابت بودن بستری های کرونایی طی روزهای گذشته در استان گفت: هم اکنون هفت بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

فردین مهرابیان در گفتگو با ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ادامه روند کاهش بیماران کرونایی در استان گفت: حال هفت بیمار کرونایی وخیم است.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر به آخرین وضعیت آمارهای کرونایی در استان گیلان اشاره و ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هیچ شهری استان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار ندارد، گفت: در شبانه روز گذشته ۲۲ بیمار کرونایی در گیلان بهبود یافته اند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تداوم روند کاهش آمارهای کرونایی در استان گفت: در حال حاضر ۵۳ بیمار در بیمارستان ها بستری هستند و ۱۲ بیمار بهبود یافته و مرخص شده اند.

فردین مهرابیان در گفتگو ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش تعداد شهرهای آبی کرونایی این استان به ۱۱ شهر گفت: در شبانه روز گذشته ۲۷ بیمار جدید کرونایی بستری شدند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر به آخرین رنگ ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تداوم روند کاهش آمارهای کرونایی در استان گفت: هم اکنون ۵۸ بیمار کرونایی بستری هستند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم روند کاهش آمارهای کرونا در ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بهبودی ۳۵ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در استان گفت: ۸۱ بیمار در بیمارستان ها بستری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، فردین مهرابیان ظهر سه شنبه در گفتگو با رسانه ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه همه شهرهای استان در وضعیت زرد قرار دارند، گفت: مجموع بستری های کرونایی نیز در گیلان دو رقمی شده است.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ...

حوزه سلامت کشور هر روز شاهد اخبار و رویدادهای گوناگونی است که مهم ترین آنها را در قالب بسته «اخبار سلامت» مرور می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کاهش آمار کرونا، قیمت واکسن آنفلوانزا، خبر خوش پرستاری، راه اندازی مراکز دندانپزشکی ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ادامه روند کاهش بیماران بستری کرونایی در استان گفت: هم اکنون ۱۲۱ بیمار در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین آمارهای ...

حوزه سلامت کشور هر روز شاهد اخبار و رویدادهای گوناگونی است که مهم ترین آنها را در قالب بسته «اخبار سلامت» مرور می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ریشه فساد مالی در نظام سلامت، مواد غذایی چاق کننده سالم، موج جدید ...

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه حفظ سلامت مردم و پایداری آن ماموریت سپاه است، گفت: آمادگی کامل برای مشارکت در طرح های ستاد مدیریت کرونا گیلان را داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله پور ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان