مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول هفته گذشته ۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست داده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز روابط عمومی و ...

مدیرکل روابط عمومی انستیتو پاستور ایران با اشاره به تولید ۱۶ میلیون دوز واکسن "پاستوکووک" در دولت سیزدهم، از آماده سازی زیرساخت ها برای تولید واکسن های "پنوموکوک" و "روتاویروس" خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احسان مصطفوی ...

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای آخرین وضعیت کرونا در کشور در بازه زمانی یکشنبه ۲۳ تا شنبه ۲۹ مهرماه را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ...

مجری مطالعات بالینی واکسن کووایران برکت با اعلام اینکه پس از گذشت ۱۸ ماه، مقاله کارایی این واکسن در یکی از معتبرترین مجلات برجسته علمی جهان تأیید شد، از تأثیر ۱۰۰درصدی واکسن بر جلوگیری از مرگ ومیر ...

به گزارش گروه ...

سویه جهش یافته جدید کرونا با نام علمی BA.۲.۸۶ که «پیرولا» هم نامیده می شود، نخستین بار ماه گذشته در دانمارک شناسایی شد و سازمان جهانی بهداشت آن را به عنوان گونه ای «تحت نظارت» شناسایی کرده است.

به ...

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت جدیدترین آمار کرونا در کشور را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، تاکنون 65 میلیون و 237 هزار و 397 نفر دُز اول، 58 میلیون و 632 هزار و 998 ...

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را به شرح ...

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را به شرح ...

رسانه های آلمان گزارش داده اند که به دلیل عوارض جانبی، بیش از ۲۰۹ شکایت علیه سازندگان واکسن کرونای فایزر - بیونتک در دادگاه های آلمان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رسانه های آلمان گزارش ...

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را به شرح زیر ...

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را به شرح ...

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه شناسایی سویه XBB۱.۵ و BQ۱ باعث افزایش موارد ابتلا به کرونا در کشور شده است، ویژگی های این دو سویه را تشریح کرد.

شهنام عرشی در گفت ...

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که هم اکنون از نظر ابتلا به کرونا به بالای منحنی رسیده ایم، گفت: پیش بینی می شود که تا آخر فروردین ماه جاری، موج کرونا حالت کاهشی پیدا کند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را به شرح زیر ...

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص زمان رسیدن اورژانس به صحنه حوادث در تصادفات جاده ای توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، بهرام عین اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صبح امروز ...

تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از ۴ به ۱۰ و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ۲۳ به ۳۳ شهر افزایش یافت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از 4 به 10 و تعداد شهرهای ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به وضعیت نگران کننده تزریق دُز یادآور در این شهرستان گفت: تنها ۴.۳۳ درصد شهروندان این نوبت را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون ...

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به زرد بودن وضعیت کرونایی استان گیلان گفت: ۲ شهرستان رودبار و املش در ردیف شهرهای زرد کرونایی قرار داشته و وضعیت ۱۵ شهر دیگر آبی است.

...

علیرغم سیر یکنواخت شیوع بیماری کرونا در گیلان، بیماری مشابه آن یعنی –آنفلوآنزا، در استان در حال اوج گیری است و لازم است شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک جدی گرفته شود.

...

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امروز مردم گیلان برای دریافت واکسن های کرونا می توانند به ۲۲۰ پایگاه تجمیعی و موردی استان مراجعه کنند.

...

به رغم اینکه تزریق دوز چهارم یا همان دوز یادآور واکسن کرونا از ابتدای سال ۱۴۰۱ و شاید قبل از آن در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت، اما هنوز آمار تفکیکی از آن ارائه نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

گام جدید همکاری مدافعان سلامت و امنیت گیلان در واکسیناسیون کرونا با تزریق واکسن «نورا» به فرمانده سپاه قدس گیلان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آغاز شد.

...

رشت- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جایگاه خوب این استان در واکسیناسیون سراسری کرونا گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما تزریق نوبت یاد آور جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان سالاری پیش ...

وزیر بهداشت گفت: به رغم پرداخت وجه به کواکس هیچ واکسنی برای ما ارسال نشده بود و واکسن به یک مسئله سیاسی تبدیل شده بود و عده ای آن را به FATF گره زده بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین ...

وزیر بهداشت، با عنوان این مطلب آماده صادرات واکسن هستیم، گفت: اولین محموله واکسن های ایرانی به ونزوئلا صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، روز شنبه در همایش ملی خدمت ماندگار با اشاره به آمار بسیار بالای ابتلاء ...

محققان و دست اندرکاران تولید واکسن های کووید ۱۹ در کشور، متفق القول به این نکته اشاره داشتند که واکسن های ایرانی قابلیت رقابت با واکسن های خارجی را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، پنل بررسی ساخت واکسن کووید ۱۹ برای ...

رشت- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شرایط سخت این استان در ابتدای شیوع ویروس کرونا گفت: با همکاری سپاه و گروه های جهادی ۵ میلیون دُز واکسن کرونا در گیلان تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه در زمینه ساماندهی ۲ رودخانه گوهررود و زرجوب با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار می شود، گفت: قرار بر این است که پروژه راه آهن رشت ...

...

رشت- فرماندار رشت با تأکید بر لزوم تزریق دُز یادآور واکسن کرونا از سوی شهروندان برای افزایش سطح ایمنی گفت: تاکنون ۵۸.۶۵ درصد رشتوندان دُز سوم واکسن را تزریق کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی پیش از ...

گزارش های روزانه وزارت بهداشت، نشان می دهد که روند واکسیناسیون در کشور به کُندی پیش می رود. در حالی که در روزهای اوج گیری موج هفتم کرونا هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که آمار مرگ و میرهای کرونایی ...

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: آنچه در مطالعات اثبات شده وتوافق جهانی بر روی آن وجود دارد، این است که دوز یادآور واکسن کرونا، هم شدت بیماری و هم میزان مرگ و میر را کاهش می دهد.

به گزارش خبرگزاری ...

در حالی که روند ابتلا و فوتی های کرونا در موج هفتم صعودی است، متاسفانه شاهد روند نزولی واکسیناسیون در کشور هستیم. در حالی که قریب به اتفاق مردم، دوران ۶ ماه ایمنی واکسن را پشت سر گذاشته اند.

به گزارش ...

براساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۱۰ هزار دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تا کنون ۶۴ میلیون و ۷۶۰ هزار و ۱۸۷ نفر دوز اول، ۵۸ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۲۰۸ ...

به گفته فرماندار رشت، مراکز تزریق واکسن از آمادگی کامل برای تکمیل واکسیناسیون ۴۲/۵ درصد از افرادی که دز سوم را دریافت نکرده و یا حدود ۲۳۰ هزار نفر از کسانی که حداقل ۶ ماه از زمان دریافت دز دوم ...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه با قرمز شدن دو شهرستان شرایط کرونا در این استان عادی نیست، گفت: شهروندان برای تزریق واکسن تشویق شوند.

به گزارش خبرنگار مهر اسدالله عباسی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت ...

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به اهمیت تزریق دوز یادآور واکسن کرونا، گفت: حدود ۹ میلیون نفر در کشور باید دوز یادآور بزنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شیراوژن، با اشاره به افزایش آمار کرونا در کشور، گفت: ...

مقایسه آمار فوتی های کرونا در کشور به فاصله ۲۴ ساعت، نشان می دهد که حدود ۶۰ درصد افزایش مرگ و میر داشته ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، کرونا دوباره اوج گرفته و به نظر می رسد باید منتظر افزایش موارد ...

برکت پلاس نخستین واکسن اختصاصی امیکرون است. شرکت شفا فارمد آمادگی تولید انبوه برای صادرات واکسن دارد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ دکتر اکبر برندگی مدیرعامل شرکت گروه دارویی برکت در نامه ای به دکتر سید جعفر حسین رئیس دفتر نمایندگی سازمان ...

رئیس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت، درباره روند ثبت واکسن های وارداتی و تولید داخل، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحسن زهرایی، با اشاره به انتشار مطالبی پیرامون تاریخ انقضای واکسن های کرونا، گفت: تمام ...

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاریخ انقضای آخرین محموله واکسن آسترازنکا که وارد کشور شده بود، به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پدرام پاک آئین افزود: تاریخ انقضای آخرین محموله واکسن آسترازنکا که وارد کشور شده، بر اساس مجوز کارخانه ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان