مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وزش با گرم شدید در استان گفت: سرعت باد در تالش به حدود ۱۶۰ کیلومتر و دمای هوا در سیاهکل از ۲۲ درجه تجاوز کرد.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به آخرین وضعیت جوی در استان گفت: براساس هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی گیلان، تا اوایل صبح پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی و سرد در منطقه تداوم دارد.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان از پیش بینی بارش برف و باران در استان خبر داد و گفت: در پی بارش برف و باران در اوایل هفته آینده، گیلان تا ۱۵ درجه سرد می شود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به آخرین وضعیت جوی گیلان گفت: تا چهارشنبه هفته جاری جبهه هوای گرم در گیلان مستقر و پایان هفته نیز احتمالاً مردم استان نزولات جوی را شاهد خواهند بود.

...

به گزارش لنگرخبر، محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از صدور اطلاعیه هشداری سطح نارنجی هواشناسی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی ...

با آغاز بارش ها و کاهش نسبی دما در گیلان بارش برف در مناطق و جاده های کوهستانی ماسال ، لاری خانی در محدوده سیاهکل – دیلمان، اسالم – خلخال و بره سر رودبار سبب کاهش دید و کندی تردد ...

مدیرکل هواشناسی گیلان از هشدار سطح زرد هواشناسی برای بارندگی، وزش باد و کاهش دما در استان گیلان طی اواخر وقت دوشنبه تا سه شنبه هفته جاری خبر داد.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان از افزایش ۱۰ درجه ای دمای هوا و وزش باد گرم شدید در استان گیلان خبر داد.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به آب و هوای پایان هفته در گیلان گفت: تا پایان هفته آسمان گیلان صاف و آفتابی خواهد بود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش دمای هوا تا ۱۲ درجه خبر داد و گفت: برای روز چهارشنبه به ویژه از بعدازظهر و شب و طی پنجشنبه، تشدید فعالیت سامانه بارشی و سرد را در استان خواهیم داشت.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه بارش های باران از غرب تا شرق استان تا پیش از ظهر از شدت بیشتری برخوردار است، گفت: طی امروز و جمعه شدت بارش در مناطق مرکزی و شرقی استان پیش بینی می شود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش دمای هوا استان تا ۱۰ درجه خبر داد و گفت: بارش باران در غرب تضعیف و در شرق استان گیلان تا فردا ادامه خواهد داشت.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در ساعات آینده گفت: طبق پیش بینی های نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان تا پایان هفته ابری و همراه با رگبارهای پراکنده است.

...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، براساس نقشه های هواشناسی هوای گیلان تا پایان هفته همچنان گرم است.

به گزارش خبرگزاری ...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، دمای هوا در گیلان از روز گذشته حدود ۸ درجه سلسیوس افزایش پیدا کرده و این وضعیت تا هفته آینده در استان ادامه دارد.

...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، طبق پیش بینی های نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان از عصر امروز تا روز سه شنبه هفته جاری، ناپایدار و بارانی پیش بینی می شود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه هوای گرم و شرجی تا سه شنبه در گیلان مستقر است، گفت: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان از عصر سه شنبه تا پایان هفته، ناپایدار و بارانی ...

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در روزهای آینده گفت: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان از عصر جمعه تا عصر یکشنبه آینده، ناپایدار و بارانی پیش بینی ...

...

مدیر کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه نقشه های هواشناسی از ورود سامانه بارشی و کاهش دمای ۶ تا هشت درجه ای در گیلان خبر می دهد، گفت: این سامانه بارشی تا سه شنبه در گیلان ماندگار است و در ...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در روزهای آینده گفت: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان از عصر سه شنبه تا عصر پنج شنبه، ناپایدار و بارانی پیش بینی ...

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه آسمان استان در روز طبیعت صاف و آفتابی است، گفت: با توجه به پیش بینی نقشه های هواشناسی، آسمان اکثر مناطق استان گیلان صاف و آفتابی است.

...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده عبور جریانات گرم و جنوبی از روز چهارشنبه تا پنجشنبه در منطقه است.

...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده به تدریج هوا گرم می شود و با افزایش دما روبرو خواهیم بود.

...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، بارش باران در مناطق جلگه ای و برف در کوهستان های گیلان از امشب آغاز می شود

...

طبق پیش بینی هواشناسی گیلان، آسمان استان همچنان بارانی است و علیرغم بارش قابل توجه در اغلب مناطق، شرایط رودخانه ها عادی و از طغیان آن ها خبری نیست.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش ۱۲ درجه ای دمای هوای استان در روزهای آینده گفت: آب وهوای استان گیلان از عصر روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده سرد و طوفانی پیش بینی می شود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش محسوس دمای هوای استان در روزهای آینده گفت: آب وهوای استان گیلان از عصر روز چهارشنبه تا جمعه بارانی پیش بینی می شود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره اینکه از عصر یکشنبه از ناپایداری ها کاسته خواهد شد، گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده افزایش تدریجی دمای هوا از عصر یکشنبه تا چهارشنبه در گیلان هستند.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش ۱۲ درجه ای دمای هوای استان در روزهای آینده گفت: آب وهوای استان گیلان از عصر روز دوشنبه تا پنج شنبه خنک و بارانی پیش بینی می شود.

...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، جبهه هوای گرم در استان از روز گذشته تا پایان هفته مستقر خواهد بود و لازم است با توجه به مخاطرات پیش بینی شده، تمهیدات لازم از سوی مردم به ویژه در مصرف بهینه انرژی ...

اطلاعات و داده های هواشناسی نشان می دهد دوره گرم در گیلان در حال تسری بوده که از تبعات آن می توان به عدم آسایش حرارتی، مصرف زیاد برق و آب، اشکالات فنی در سیستم های تولید و انتقال برق ...

محمد دادرس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت ...

به گزارش لنگرخبر، محمد دادرس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان طی روزهای اخیر اظهار کرد: وضعیت فعلی آب وهوای گیلان همراه با افزایش ابر، مه آلود و همراه بوده ...

به گزارش لنگرخبر، محمد دادرس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان طی روزهای اخیر اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر تداوم استقرار هوای پایدار و شکل گیری جریانات جنوبی ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان