جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری هفت نفر از اراذل واوباش و عاملان درگیری و نزاع سریالی و خشن در بخش سنگر شهرستان رشت خبر داد و گفت: این افراد در اختیار مرجع قضائی قرارگرفته و روانه زندان ...

انزلی- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عاملان آتش سوزی مسجد جامع انزلی خبر داد و گفت: دو نفر در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن پور گفت: در پی ...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عاملان تیراندازی و قتل در کمتر از ۲۴ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن پور گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع ...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری پنج نفر از عاملان برهم زننده نظم و امنیت عمومی در رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن پور گفت: در پی ایجاد راه بندان و برهم زدن نظم و ...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عاملان هتک حرمت به لباس یک روحانی در رشت خبرداد و گفت: سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن پور گفت: در پی هتک حرمت به ...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری قاتلان بسیجی مدافع امنیت شهید «مجید یوسفی» در مدت ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن پور اظهار کرد: روز گذشته به دنبال شهادت یکی از بسیجیان حوزه ...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از سه باند توزیع موادمخدر در استان گفت: ۱۲ نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن پور در این باره گفت: از ۳ باند ...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان تعرض به کانکس پلیس راهور لوشان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن پور گفت: در پی اقدام نافرجام عده ای مبنی بر ...

رشت - جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تأکید بر برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه گفت: ۸۱ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان و تخریب اموال عمومی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان درباره دستگیری ضارب پلیس در اغتشاشات اخیر استان توضیحاتی داد.

...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک باند تولید مواد اشتعال زا در این استان خبر داد و گفت: این افراد قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی گیلان را داشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن پور با ...

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۴۴ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحد های صنفی در استان گیلان خبر داد و گفت: افراد بازداشت شده با تشکیل پرونده ...

...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، گفت: با برهم زنندگان آرامش جامعه برخورد قاطع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین حسن پور بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و ...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از امحای هزار و ۱۵۰ تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در رشت خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر از ۱۸ باند قاچاق و توزیع کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برخورد با اغتشاش گران مطالبه مردمی است، گفت: پلیس با مخلان امنیت شهروندان برخورد می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ حسین حسن پور ...

رشت- جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به حمله اغتشاش گران با سلاح ساچمه ای به مردم گفت: سه نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن پور با بیان اینکه برخورد با اغتشاشگران، آسیب زنندگان به بیت المال ...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از عوامل اغتشاشات اخیر رشت شناسایی شده اند از خانواده ها خواست مراقب فرزندان خود باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان سرهنگ حسین ...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از تخریب اموال عمومی و اموال شهروندان در اغتشاشات شب گذشته رشت خبر داد و گفت: در این اتفاقات آمبولانس اورژانس آتش زده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن پور اظهار کرد: شب ...

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تحریک، تعرض به شهروندان و تخریب اموال عمومی در اعتراضات روز گذشته رشت خبر داد و گفت: برخی از افراد به دنبال تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت ...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به صدور ۵۰ هزار گذرنامه از ابتدای محرم امسال تاکنون گفت: ۱۲ هزار برگ تردد موقت صادر و بیش از چهار هزار و ۵۰۰ گذرنامه نیز تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از ممانعت از تردد ۳۱ گروه گردشگری و ورزشی بدون مجوز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن پور با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با ...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر پرتاب کردن یک خانم از ماشین گشت انتظامی این ماجرا را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین حسن پور ظهر شنبه ...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: با تایید حکم شعبه دوم دادگاه کیفری گیلان مبنی بر قصاص نفس از سوی دیوان عالی کشور قاتل شهید «امید چائی پز» اعدام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن پور با ...

آستارا - «عبدالعلی شعبانی» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان آستارا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرمانده انتظامی گیلان ظهر دوشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی آستارا اظهار کرد: امنیت از ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین حسن پور پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران تأکید کرد: مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و جلوگیری از اشاعه فرهنگ غربی و خود ساخته در فضای مجازی و حقیقی یکی ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن پور اظهار کرد: به منظور برخورد با محتکران و متخلفان، ارتقا امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، طرح های کنترل و نظارت ...

به گزارش لنگرخبر، حسین حسن پور امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امنیت امروز کشور حاصل خون شهدای بسیار زیادی است، اظهار کرد: امروز در هرکجای کشور ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان