از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف آوا تهران می رود.

...

تیم فوتبال آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی که در نیم فصل اول موفق به شکست تیم پرمهره سپاهان اصفهان شده بودند، امروز به مصاف یکدیگر می روند.

...

علی نظرمحمدی که سابقه مربیگری در تیم چوکا تالش، سپیدرود رشت، رایکا بابل و داماش گیلان را در کارنامه خود دارد به عنوان سرمربی تیم داماش گیلان انتخاب شد.

...

تیم فوتبال داماش گیلان در روز فرصت سوزی بازیکنانش در مقابل پنالتی مشکوک شهرداری آستارا تن به شکست یک بر صفر داد تا روزهای بحرانی اش تداوم پیدا کند.

...

در چهارچوب هفته پنجم از رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای دریای بابل بود که در نهایت ۲ تیم بدون برد جدول با نتیجه یک بر یک ...

نوغانی سرمربی گیلانی تیم جوانان باکاتورپ سوئد است که اخیرا موفق شد با یک تیم جوان در سوئد به قهرمانی رسید.

...

مهدی تارتار، سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در پایان بازی مقابل پیکان در سالن کنفرانس حضور پیدا کرد و با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

...

با انجام مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان داماش و شهرداری آستارا حریفان خود را در هفته نخست این لیگ شناختند.

...

تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و ذوب آهن اصفهان در هفته اول فصل بیست وسوم لیگ برتر باهم رویارویی کردند که اصفهانی ها در پایان ۲ بر یک به پیروزی رسیدند.

تیم فوتبال داماش گیلان در مرحله پلی آف لیگ ۲ با نتیجه ۲ بر یک موفق به شکست تیم فولادنوین اهواز شد و توانست جواز حضور در لیگ یک را به دست آورد.

...

مدیرعامل و مؤسس باشگاه فوتبال امید ایرانیان که چند صد هنرآموز و چندین استاد مربی دارد مدعی است پس از 11 سال فعالیت حرفه ای و باشگاه داری فوتبال باسیاست های غیرمنصفانه اداره کل تعاون، کار و رفاه ...

...

مالک باشگاه داماش با اشاره به اخراج مدیرعامل تیمش گفت: سه روز گذشته با مدیرعامل باشگاه قطع همکاری کردیم ولی وی امروز گفته شده که استعفا دادم، در حالی که سه روز پیش او را اخراج کردیم و استعفا معنی ...

دیدار ملوان بندرانزلی و هوادار تهران از هفته بیست و چهارم لیگ برتر در استادیوم زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی با نتیجه دو بر یک به سود هوادار پایان رسید.

سازمان لیگ پس از حواشی های اخیر پیش آمده در جام حذفی تاکید کرد براساس مقررات داخلی و بین المللی مسابقات، مسؤولیت ثبت و اجرای کلیه محرومیت ها اعم از اخطار، اخراج و انضباطی بر عهده باشگاه است.

...

نمایندگان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران با یک باخت و مساوی کارشان را در هفته سیزدهم رقابت ها خاتمه دادند.

...

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص چند پرونده مطروحه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،کمیته ...

سرمربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه تیم ذوب آهن در بازی هایش کم موقعیت می دهد، گفت: ما در دیدار با ذوب آهن محکوم به کسب سه امتیاز هستیم و تلاش می کنیم تا امتیاز کامل را بگیریم.

...

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه به هیچ وجه ارادتمندان اباعبدالله الحسین مخالف بروز شور و هیجانات فوتبالی و غیره در طرفداران از تیم ها نیستند، گفت: مدیریت تربیت بدنی استان و هیئت فوتبال باید ...

...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با توجه به حضور تیم مس کرمان در رقابت های جام ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه مسابقات هفته های بیست و پنجم تا سی ام لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ ...

[ad_1]
فیلم| حاشیه های ملوان و مس/ناظر بازی به کاور عکاسان هم رحم نکرد
[ad_2]
منبع

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، براثر انفجار در منزل مسکونی در روستای آبدوبوچال از ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان