آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی را در دنیا ایجاد کرد، گفت: رمز بقای انقلاب اسلامی به عنوان یک نظام حکومتی نوین پشتوانه فکری توحیدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد ...

آستارا- امام جمعه آستارا گفت: امروزه کشور با جنگ ترکیبی دشمن مواجه است و مسئولان ضمن حفظ بصیرت نباید تحت تأثیر القائات و تأثیرات این جنگ قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی ظهر چهارشنبه در ...

آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب راه مبارزه با حیله دشمنان است، گفت: انتقال خاطرات و تبیین دستاوردهای دهه مبارک فجر به نسل جدید ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در ...

آستارا- امام جمعه آستارا تحریم سپاه پاسداران را نشانه ضعف دشمن دانست و گفت: هزار بار هم اسم سپاه را در لیست تروریستی و تحریم بگذارند هیچ تأثیری در اقتدار و عظمت سپاه نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت ...

آستارا- امام جمعه آستارا قرار گرفتن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی توسط پارلمان اروپا را محکوم کرد و گفت: سپاه و محور مقاومت اروپاییان را از جنگ با تکفیری ها نجات دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد ...

آستارا- امام جمعه آستارا گفت: کم کاری و سهل انگاری ها در حوزه فرهنگی و عدم برخوردها موجب جسور شدن دشمنان و هتک حرمت ها می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های این ...

رشت- امام جمعه آستارا گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز و واقعی بصیرت بود که با شناخت درست و حرکت به موقع در دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی جبهه مقاومت را گسترش داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ...

آستارا- امام جمعه آستارا با بیان اینکه آشوب های اخیر نظم و امنیت و اقتصاد کشور را هدف گرفته بود گفت: باید در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن نیز قوی و قدرتمند باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ...

آستارا- امام جمعه آستارا پیام فاطمیه را حفظ وحدت و اتحاد جامعه در سایه امامت و ولایت دانست و گفت: اساس ولایت بر مبنای وحدت گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی عصر یکشنبه ...

آستارا- امام جمعه آستارا از تدوین ۳۰۰ برنامه برای ایام فاطمیه (س) در این شهرستان خبر داد و افزود: مراکز دانشگاهی و علمی نقش مهم حضرت فاطمه (س) را در تاریخ اسلام تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ...

آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به تلاش برخی برای تحریف شخصیت میرزا کوچک جنگلی گفت: برگزاری همایش ها مشخص کننده شخصیت دینی میرزا کوچک است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری بعد از ظهر دوشنبه در ...

رشت- امام جمعه آستارا گفت: دشمن در عملیات روانی خود علیه نظام اسلامی به دنبال هویت زدایی از انقلاب و القای ناامیدی و یأس است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه ...

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به نقش مهم مساجد و رسانه ها در فرهنگ سازی زکات و لزوم توجه به ترویج این فرهنگ در جامعه گفت: شورای زکات در ۴۱ روستای آستارا فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی ...

آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به دستاوردهای فراوانی جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف گفت: نقش ایران در نظم جدید جهانی غیر قابل انکار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های ...

رشت- امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه دشمن به دنبال درگیر کردن مردم و مسئولان با مسائل داخلی برای دور شدن از حضور قدرتمند در جهان است، گفت: آمریکا در نظم جدید جهان رو به زوال و سقوط است.

رشت- امام جمعه آستارا با اشاره به جنایت تروریستی شاهچراغ و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان گفت: امروز مدعیان حقوق بشر چشم خود را بر این جنایت بسته و لال شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد ...

آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمن برای ایجاد فضای اغتشاش در کشور گفت: حجاب کلید واژه ای برای تخریب جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری عصر سه شنبه در ...

آستارا- مراسم تجلیل از ۱۴ نفر از پیرغلامان حسینی شهرستان آستارا با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنجشنبه همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی شهرستان آستارا با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ...

رشت- امام جمعه آستارا سخنان رهبری را امیدبخش و برهم زننده نقشه دشمنان برشمرد و گفت: ایشان امنیت کشور را درون زا عنوان کردند یعنی جمهوری اسلامی ایران در زمینه تأمین امنیت خودکفا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ...

آستارا- امام جمعه آستارا آشوب های اخیر را نتیجه جنگ روانی برنامه ریزی شده دشمنان دانست و گفت: دشمن با استفاده از احساسات جوانان ایرانی به دنبال رسیدن به منافع خود است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد ...

آستارا- نماینده آستارا در مجلس با اشاره به ثبت روز آستارا در تقویم فرهنگی این شهرستان گفت: باید برای ثبت این روز درتقویم ملی تلاش شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مرحبا شامگاه سه شنبه در مراسم روز بزرگداشت آستارا با ...

رشت- امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه اربعین حسینی یکی از نمادهای سیاسی اسلام است، گفت: وحدت و اتحاد مسلمانان در این همایش عظیم مهم ترین سلاح در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد ...

آستارا - همزمان با هفته دولت از کارمندان و مدیران نمونه شهرستان آستارا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار آستارا بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره ...

رشت- امام جمعه آستارا با اشاره به انتشار خبری مبنی بر نهایی شدن متن توافق هسته ای گفت: غربی ها به دنبال فشار بر جمهوری اسلامی هستند اما تا همه منافع ما تامین نشود توافق برجام انجام نمی شود.

به ...

رشت- امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه خبرنگاران باید امانتداران جامعه باشند، گفت: انتقاد خبرنگاران نباید با هجو و اهانت همراه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های این هفته نماز جمعه ...

آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به جایگاه و ارزش نهاد نماز جمعه به عنوان رابط میان مردم و مسئولان گفت: نماز جمعه خدمت در سنگر جهاد تبیین و روشنگری حقایق است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام باقری ارومی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار آستارا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات قاسم نوپور سرپرست شهرداری، اظهار کرد: شهردار و اعضای شورا باید در این مدت ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه آستارا با اشاره به ۲۵ ذیقعده و روز دحوالارض به بیان اهمیت سرزمین مکه، خانه کعبه و فریضه حج پرداخت و آثار ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه آستارا با اشاره به برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر بعد از ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا با بیان آیاتی از قرآن کریم در خصوص تبیین و روشنگری به اهمیت جهاد تبیین جهت مقابله با تحریف ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه مراسم یادبود جانباختگان حادثه ریزش ساختمان مترو پل آبادان در مسجد جامع آستارا با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

امام جمعه آستارا با تسلیت به خانواده های داغدیده در ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های این هفته نماز جمعه آستارا با تسلیت سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) با اشاره به اقدامات مهم امام صادق (ع)، اظهار کرد: امام جعفر صادق ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی شامگاه جمعه در مراسم سیزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله «محمد تقی بهجت فومنی» و گرامیداشت آیت الله «فاطمی نیا» به ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت ارتحال عالم ربانی و واعظ شهیر آیت الله فاطمی نیا و ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا، اظهار کرد: بستر مناسبی برای جهاد تبیین ...

[ad_1]

حجت الاسلام محمدجواد باقری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ ماه از روی کار آمدن شورای ششم آستارا می گذرد، اظهار کرد: عدم انتخاب ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا سالروز تخریب قبور ائمه اطهار (ع) در قبرستان بقیع به دست فرقه ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی آستارا با بیان اینکه هویت مرزنشینان آستارایی با فرهنگ، علم، ادب و هنر عجین ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه متأسفانه در شهرستان آستارا مدیرانی حضور دارند که فکر می ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا با بیان اینکه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم، اظهار کرد: از فرصت اندکی که از این ماه ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان