رشت- مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری گیلان از برگزاری مراسم تجلیل از ۲۰ بانوی فعال، اثرگذار و نخبه گیلانی همزمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا یعقوب نژاد شامگاه دوشنبه در سومین ...

رشت- مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از ۳۵۰ نفر از همسران و خانواده شهدا گفت: رویکرد برنامه های امسال تجلیل از همسران جانبازان است.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا یعقوب ...

رودسر- مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گیلان خواستار همکاری دستگاه های اجرایی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شد وگفت: کارگزاران نگاه کارشناسانه و علمی به این حوزه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا یعقوب نژاد ...

آستارا- مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گیلان خواستار همکاری دستگاه های اجرایی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا یعقوب نژاد بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد حمایت از خانواده و ...

رشت- رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به نقش بانوان رسانه ای این استان در عرصه های مختلف، گفت: ۱۰۲۲ اثر به دبیرخانه جشنواره «حریم رسالت» ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر مهدی پارسا ظهر چهارشنبه در اختتامیه اولین جشنواره ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا یعقوب نژاد شامگاه چهارشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اظهار کرد: بر ...

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا یعقوب نژاد صبح دوشنبه در جلسه افتتاح همزمان پروژه های بهزیستی گیلان با بیان اینکه در سال های اخیر اصل توجه به کانون خانواده مورد تاکید بهزیستی ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان