بنابر گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان، مولدسازی یکی از ملاک های ارزیابی مدیران گیلان بر اساس دستور استاندار شده است.

...

یک بام و دو هوای حوزه عمرانی استانداری گیلان در ماجرای عضویت یا سلب عضویت شورای شهر تالش، روند انتخاب شهردار برای یکی از مهمترین شهرهای محوری استان گیلان را به مرز استیصال کشانده است.

...

خلخال - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مسئولان گیلان اگر جاده ۱۳ کیلومتری ماسوله - خلخال را آسفالت کنند صنعت گردشگری هر دو استان رونق می گیرد.

...

رشت- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تهاتر اموال مازاد در گیلان برای تامین اعتبار پروژه پل ورودی فومن راهکاری سازنده است، گفت: این موضوع پیگیری و عملی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی ظهر شنبه ...

فومن - معاون امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به مشکل اراضی ملی و منابع طبیعی ۱۰۱ روستای فومن، گفت: این مشکل باید ظرف یک هفته بررسی، پیگیری و حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود کاظمی بعد از ظهر ...

[ad_1]
فیلم| حاشیه های برد شیرین قوهای انزلی در رشت
[ad_2]
منبع

به گزارش لنگرنیوز، عصر امروز چهارشنبه دو دیدار رده بندی و فینال مسابقات کاپ والیبال محلات در زمین ورزشی روستای فتیده برگزار شد که تیم شهدای بارکوسرا با نتیجه 2 بر صفر و با پیروزی مقابل تیم شهدای انزلی محله، قهرمان ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان