سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نرخ حق التدریس جذابیت کافی ندارد، گفت:هم اکنون از ده معلم کمتر از دو معلم اضافه تدریس را می پذیرند.

علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با ...

طبق مصوبه دولت سقف هزینه ارزیابی تکمیلی و معاینات پزشکی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، سه میلیون تومان است و اکنون این پرسش مطرح است که آیا پذیرفته شدگان مرحله اولیه باید این رقم را پرداخت کنند؟

به گزارش ...

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار نهایتاً تا سه روز آینده اعلام می شود، گفت: ۳ هزار نیروی گزینش فرآیند بررسی داوطلبان را انجام ...

سید حسین داودالموسوی؛ مدیرکل ...

شرایط ترمیم نمره و ایجاد سابقه تحصیلی برای کنکور ۱۴۰۳ از سوی آموزش و پرورش اعلام شد. بر این اساس غیبت در امتحانات نهایی خرداد ماه (موجه یا غیر موجه) به منزله درج نمره خام صفر در محاسبه نمره کل ...

کارت شرکت در آزمون استخدام، آموزگار ابتدایی و استثنایی روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ قابل دریافت است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سازمان سنجش اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه ...

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش به این پرسش تسنیم که آیا مدارسی که شعب اخذ رأی هستند، در روز شنبه و احیاناً یکشنبه ۱۲ و ۱۳ اسفند تعطیل هستند یا خیر؟ پاسخ داد.

علی فرهادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ...

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه به مدارس شاهد، سمپاد و هیئت امنایی سرانه اختصاص نمی یابد، گفت: ۵۵ درصد دانش آموزان مدارس سمپاد از دهک ۹ و ۱۰ هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضامراد صحرایی؛ ...

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه موضوع معلم بلاگرها روی میز وزیر آموزش و پرورش است، گفت: معلمان اجازه ندارند از نحوه پاسخگویی دانش آموزان یا سایر موارد، فیلمبرداری کرده و آنها را در فضای ...

علی فرهادی ...

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در واکنش به اقدامات خلاف عرف و قانون برخی "معلم بلاگرها" در کلاس درس مدارس گفت: ضبط فیلم از دانش آموزان در کلاس درس که منجر به ورود به حریم خصوصی آنها ...

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی کارخانه گروه تولیدی صنعتی صنایع چوب در سالم تالش به بهره برداری رسید و استاندار گیلان نیز اعلام کرد در دهه فجر امسال ۱۸ واحد آموزشی در سطح استان آماده ...

...

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی و علوم ورزشی می توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش متقاضی مشاغل آموزگار ابتدایی و دبیر آمادگی دفاعی شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت نام ...

فرصت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا پایان امروز (یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲) تمدید شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فرصت ثبت نام در آزمون استخدامی سال 1403 وزارت آموزش و پرورش تا امروز یکشنبه ...

بومی گزینی در استخدام معلمان برای شهر تهران اجرا نمی شود، همین موضوع به ظاهر ساده می تواند وضعیت مدارس دولتی را با چالش هایی مواجه کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ...

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب حدود ۷۲هزار معلم آغاز شد و داوطلبان باید حداقل ۲۰ و حداکثر ۴۰ سال سن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای استخدام ...

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با تشریح آخرین وضعیت بررسی پرونده افرادی که در آزمون استخدامی این وزارتخانه کد ۱۹ دریافت کرده اند، گفت: بیشترین بحث ما درباره ۷ بند ماده ۲ قانون ...

به گزارش خبرنگار ...

وزیر آموزش وپرورش با ابراز "بیش از ۲۰ سال است که هیچ سرایداری جذب نکردیم" گفت: همه باید کنار هم باشند که مدرسه بتواند رشد کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش وپرورش در یک برنامه ...

درحالی که پیش از این وعده هایی مبنی بر واریز ۳۰ درصد از پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته داده شده بود، اما این موضوع تا امروز محقق نشده و آموزش و پرورش علت آن را عدم تخصیص اعتبار می داند.

مدیرکل حقوقی وزارت آموزش وپرورش درباره ابطال مصوبه اخذ تعهد ۱۰ ساله از پذیرفته شدگان جدید شغل معلمی گفت: دیوان عدالت اداری اخذ تعهد ۱۰ ساله به خصوص برای کارمندان پیمانی را ابطال کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ...

آموزش و پرورش از ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان به بهانه رسیدن به ۲۴ سالگی استنکاف می کند؛ در حالی که دیوان عدالت اداری رأی به ثبت نام آن ها داده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ...

معلمان خرید خدمات وزارت آموزش و پرورش اعلام کردند: "از ابتدای مهر امسال تا به امروز یک ریال حقوق و بیمه نداشته ایم!"معاون برنامه ریزی این وزارت می گوید: حقوق این دسته از معلمان به صورت ماهانه نیست و ...

حاجی میرزایی به صورت غیرقابل باوری، سعی در انکار و کتمان یک واقعیت بزرگ و تلخ درباره دوران مسولیت خود در وزارت آموزش و پرورش دارد و آن واقعیت بزرگ و تلخ چیزی جز "بی توجهی عامدانه و مشکوک به ...

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده اند در صورت تمایل می توانند فایل صوتی نماز خواندن خود را بارگذاری کنند تا به آنها بگوییم قرائتشان صحیح است یا خیر.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ...

آموزش وپرورش تا پایان امسال باز هم آزمون استخدامی برای جذب نیرو برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ آموزش و پرورش در سال 1402 دو آزمون استخدامی برای جذب آموزگار (معلم دبستان) و دبیر و هنرآموز (معلم دبیرستان ...

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به توزیع شیر تا دو هفته آینده در تمام دبستان های کشور گفت: آزمون دبیری تکمیل ظرفیت ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضامراد صحرایی امروز در حاشیه جشن طلیعه داران تعلیم و تربیت ...

نتایج نهایی آزمون استخدام دبیر و هنرآموز اعلام شد و داوطلبان ۵ روز برای اعتراض فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نتایج نهایی آزمون استخدامی جذب دبیر و هنرآموز برای مدارس کشور در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

در این ...

آموزش وپرورش امروز با کمبود ۲۰۰هزار معلم مواجه است؛ ریشه عمده این امر را باید در جذب دانشجومعلم به اندازه "یک ششم" ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در ۸سال دولت حسن روحانی جست وجو کرد و دیدگاه فاجعه باری که ...

به  گزارش ...

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کمبود معلم در دو سال این دولت ایجاد نشد، گفت: تا پایان مهر مرحله تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مشکل کمبود معلم در سال ...

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش به عنوان سخنگوی این وزارتخانه هم منصوب شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، «علی فرهادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش» به عنوان سخنگوی این وزارتخانه ...

به گفته مدیر پروژه های استخدامی وزارت آموزش وپرورش، قرار است برای ظرفیت های خالی مانده آزمون استخدام آموزگار، مرحله تکمیل ظرفیت اعلام شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نتایج نهایی آزمون استخدام آموزگار روز پنجشنبه 29 شهریور اعلام شد ...

مدیرکل دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: "نظام دوری" از امسال در ۶۵۰ کلاس اول ابتدایی اجرا شد و سه سال بعد "نظام سنجش ملی" در میان دانش آموزان حاضر در این طرح اجرا خواهد شد.

محمد محمدی؛ مدیرکل ...

معاون وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه معوقات رتبه بندی معلمان پس از صدور احکام جدید با حقوق شهریور واریز شد،گفت: تا اسفند آزمون استخدامی برای جذب سرایداران مدارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد مهدی ...

آیا می دانید انتقال اضطراب و نگرانی شما بابت میزان یادگیری فرزندتان موجب ناامیدی و کاهش علاقه او نسبت به ادامه تحصیل خواهد شد؛ در این مطلب با ما همراه باشید با ۱۲ توصیه تربیتی و درسی کلیدی به والدین ...

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اسکان ۱۰ هزار مسافر فرهنگی در گیلان، گفت: در تابستان سال جاری ۱۶۵ مدرسه با ۱۱ مرکز رفاهی برای اسکان مسافران فرهنگی اختصاص داده شده است.

...

زمان برگزاری "سومین آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش" اعلام شد؛ در این مرحله یک هزار کاردمانگر و گفتار درمانگر برای مدارس استثنایی این وزارتخانه استخدام می شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سومین آزمون  استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ...

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اعلام شرط ثبت نام متولدین مهر در پایه اول دبستان، اعلام کرد که ۹۱ درصد دانش آموزان در مدارس ثبت نام کردند.

مجتبی هاشمی؛ مدیرکل ارزیابی عملکرد ...

در حالیکه آموزش وپرورش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج آزمون آموزگاری به زودی اعلام می شود اما سازمان سنجش می گوید که هنوز لیست نهایی به دست آنها نرسیده است!

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، "آزمون ...

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به حضور ۳۸۰ هزار دانش آموز در این استان گفت: از این تعداد تاکنون ۳۵۰ هزار نفر معادل ۹۰ درصد در کدارس گیلان ثبت نام کردند.

...

طمدیرکل آموزش و پرورش گیلان از در نظر گرفتن بیش از ۲ هزار مدرسه برای دانش آموزان پایه اولی در این استان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۱۰۵ مدرسه با حدود ۶ هزار و ۹۳۱ کلاس درس ...

طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، دکتر علی فرهادی به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و توسعه منابع منصوب شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز در جلسه شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش که با حضور ...

مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای از احتمال قطعی و اختلال در سامانه های وزارت آموزش و پرورش در روزهای پنج شنبه و جمعه خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان