وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای به ۳۴ وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی کشورهای اسلامی گفت: جنایت جنگی علیه خبرنگاران نقض فاحش حقوق فرهنگی است.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ ...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، حسن غلام پور فعال فرهنگی و رسانه طی یادداشتی نوشت: معمول است که مسوولین در لفظ خود، اصحاب رسانه و خبرنگاران را به عنوان رکن چهارم دموکراسی در نظر و اعلام می کنند که ...

آستارا- سفیر جمهوری بلاروس در تهران با اشاره به روابط دیرینه دو کشور ایران و بلاروس گفت: توسعه مناسبات تجاری در روابط دو کشور ایران و بلاروس ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دمیتری کالتسوف بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید ...

فومن- فرماندار فومن با بیان اینکه خدمات دولت سیزدهم برای مردم تبیین شود، گفت: همزمان دهه فجر ۱۰۸ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری ...

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به افزایش ۱۳.۵ درصدی پروژه های دهه فجر امسال نسبت به گذشته گفت: ۸۱ پروژه با اعتبار بیش از ۸۲ میلیارد تومانی در ایام الله دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت ...

رشت- مدیرعامل شرکت آبفای گیلان از افتتاح ۴۱ پروژه آبرسانی در شهرستان های استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری حدود ۱۵۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- دبیر دهمین جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی گفت: «امام رضا(ع) الگوی گفتگو و مدارا» به عنوان محور بخش ویژه دهمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال فیاضی ظهر ...

رشت- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری دهمین جشنواره ملی «جلوه های فرهنگ رضوی» در استان خبر داد و گفت: هدف شناختن و انتقال روش زندگی امام رضا(ع) به نسل آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر رضا ثقتی ...

فومن- فرماندار فومن با بیان اینکه دوره های آموزشی خبرنگاران برای فعالان این عرصه ضروری است، گفت: خبرنگاران در کنار مسئولین پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور عصر شنبه در جمع اصحاب رسانه فومن با بیان اینکه رسانه ...

رشت- معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ساماندهی وضعیت آگهی های ثبتی در رسانه های استان خبر داد و گفت: به دنبال رفع مشکلات اقتصادی خبرنگاران هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فلاحی ...

رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه گیلان حدود ۴۰ درصد برنج کشور را تأمین می کند، افزود: با توجه به تدابیر رهبری، مصالح کشور و گیلان حوزه کشاورزی باید در اولویت توسعه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از ارسال ۱۴۸۵ اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره ابوذر استان خبر داد و گفت: مشکل بیمه خبرنگاران با پیگیری مسئولان و متولیان امر حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پارسا صبح چهارشنبه ...

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه دشمن هیچگاه از توطئه علیه جمهوری اسلامی دست بر نمی دارد، گفت: جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های رسانه ای دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پارسا صبح چهارشنبه ...

رشت- رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به اجرای پویش «نذر آزادی» گفت: این پویش نذر اربعینی خبرنگاران گیلان برای آزادی زندانیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پارسا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشتازی اصحاب ...

رشت- انتشار خبر سرقت از شالیزارهای گیلان طی روزهای گذشته در فضای مجازی و رسانه ای، مربوط به دو ماه پیش بوده و قدیمی است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها - بهرام قربانپور: فضای مجازی و رسانه ای به دلیل ...

فومن- فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه مسئولان باید از نقد سازنده خبرنگاران استفاده کنند، گفت: رشد و توسعه جامعه در گرو فعالیت درست فعالان عرصه خبر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری عصر پنج شنبه ...

رشت- دستیار رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش مهم رسانه در مطالبه گری گفت: خبرنگاران مراقب باشند مطالبه گری آنها آب در آسیاب دشمن نریزد.

به گزارش خبرنگار مهر سردار منصور زمانی در نشست هم ...

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه هیچ مشکلی در دفاع از حقوق اصحاب رسانه نداریم، گفت: برای رفع مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه باید قانون گذاری صورت گیرد از این رو مجلس می تواند به صورت قانونی ...

...

رشت- مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان با تأکید بر لزوم راه اندازی مرکز آموزش خانه مطبوعات در استان گفت: مطالبات به حق خبرنگاران باید پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد ابراهیمی بعد از ظهر شنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران ...

رشت- استاندار گیلان با تأکید براینکه دستگاه هایی که از خبرنگاران شکایت کرده اند باید شکایت خود را پس بگیرد، گفت: اعتبار برای بیمه تکمیلی خبرنگاران گیلانی تامین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر شنبه ...

رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه خبرنگار زمانی موفق عمل می کند که وابسته به نهاد یا دستگاهی نباشد، گفت: مجلس از طریق قانون مشکلات خبرنگاران را حل می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش ...

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران در دستگاه های اجرایی و صنعتی تأکید کرد و گفت: طرح جامع نظام صنفی رسانه در دستور کار بسیج رسانه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ...

رشت- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ایجاد عدالت رسانه ای رویکرد دولت سیزدهم است، گفت: خط کشی ها از روی خبرنگاران و رسانه ها برداشته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی بعد از ظهر شنبه ...

فومن- فرماندار فومن با بیان اینکه امروز مهم ترین رسالت خبرنگاران جهاد تبیین است، گفت: دشمن به دنبال جنگ رسانه ای و تهاجم به ارزش های انقلاب است که باید با جهاد تبیین مقابل هجمه ها ایستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه خبرنگاری رسالت اسلامی و ملی است، گفت: خبرنگاران گیلان بر اساس اولویت های استان تولید محتوا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر چهارشنبه در نشست هم ...

رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان حضرت زینب کبری (س) را بهترین الگو برای خبرنگاران دانست و گفت: تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم رسالت رسانه های در تراز انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ...

آستارا- فرماندار آستارا گفت: بسیاری از پیشرفت های کشور به واسطه توجه اصحاب رسانه است که تعلل ها و کم کاری مسئولان را زیر ذره بین گرفته و نقد می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ...

آستارا- خبرنگاران فعال در حوزه انتظامی شهرستان آستارا طی مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالعلی شعبانی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اینکه خبرنگاران به عنوان افراد امین مردم و مسئولین ...

رشت- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم نگاه ویژه به اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران از نظر حمایت های مادی و معنوی از قشر کم برخوردار جامعه به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی ...

رشت- نماینده رودسر و املش در مجلس گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های شهرستان های رودسر و املش اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفری عصر جمعه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان ...

لنگرنیوز، رزیتا غفاری با انتشار عکس زیر نوشت:  

بارها و بارها شده من و اناهیتا رو با هم اشتباه میگیرین!!! این جا ذوب اهن اصفهانه!! خداییش اولین بار که اناهیتا رو دو تلویزیون دیدم... داشتم فکر میکردم من این فیلمو کی بازی ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان