سازمان لیگ فوتبال، برنامه مسابقات تیم ملوان بندر انزلی در هفته های شانزدهم تا هجدهم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.

...

۶ بازیکن جدید ملوان بندرانزلی برای شروع پر قدرت در نیم فصل دوم از امروز با انزلیچی ها استارت می زنند.

...

از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف آوا تهران می رود.

...

تیم فوتبال آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی که در نیم فصل اول موفق به شکست تیم پرمهره سپاهان اصفهان شده بودند، امروز به مصاف یکدیگر می روند.

...

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: به بازیکنانم قبلا هشدار داده بودم و این شکست درسی شد تا دیگر دچار غرور نشویم.

...

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: اگر 3 امتیاز منفی را از ما کم نمی کردند الان در نیمه بالای جدول قرار داشتیم.

...

ملوان و استقلال خوزستان در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

...

دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان با نتیجه تساوی یک بر یک در استادیوم زنده یاد سیروس قایقران انزلی به پایان رسید.

تیم آماده ملوان بندرانزلی در حالی فردا به مصاف پرسپولیس تهران می رود که با توجه به فاصله چهار امتیازی با این تیم، فرصت دارد با پیروزی در این دیدار حساس و خانگی به صدر جدول نزدیک تر از همیشه ...

تقابل تیم های تحت مربی گری مهدی تارتار با پرسپولیس، همواره با جذابیت های درون و برون زمین مسابقه همراه بوده است اما این بار حضور این مربی موفق در تیم پرهوادار و البته خاص ملوان بندرانزلی درحالی ست که ...

سرمربی ملوان با بیلان اینکه تنها مشکل ما این بوده که از شرایط مسابقات دور هستیم، گفت: این برنامه ریزی لیگ به همه تیم ها صدمه وارد کرده و بسیار سخت است که یک تیم را هر یک ...

رسول خطیبی، سرمربی تیم پیکان تهران در انتهای دیدار مقابل ملوان میان خبرنگاران ورزشی حاضر شد و به سؤالات شان پاسخ داد.

...

مهدی تارتار، سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در پایان بازی مقابل پیکان در سالن کنفرانس حضور پیدا کرد و با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

...

گل گهر سیرجان و ملوان انزلی با نتیجه ۱-۱ به کار خود در این مسابقه پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ...

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وقتی یک حیوان ( سگ) وارد زمین شد، منصوریان برای بیرون آوردن آن حیوان وارد زمین شد که باعث شد کارت بگیرد.

...

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نسبت به اخراج منصوریان و حضور اسکوچیچ در این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری ...

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: اخراج بازیکن فولاد کار ما را برای پیروزی راحت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ...

بازیکنان و ملوان فولاد خوزستان بعد از پیروزی پرگل مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی انزلی جشن مشترک با هواداران تیم خود گرفتند.

...

در نیمه اول بازی ملوان با فولاد خوزستان شاگردان تارتار بازهم یک ضربه پنالتی را از دست دادند و این بازی یک میهمان ناخوانده هم داشت.

...

تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر فوتبال با شکست ملوان انزلی هم امتیاز تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس باقی ماند.

...

تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و ذوب آهن اصفهان در هفته اول فصل بیست وسوم لیگ برتر باهم رویارویی کردند که اصفهانی ها در پایان ۲ بر یک به پیروزی رسیدند.

سرمربی ملوان در اولین نشست خبری فصل حضور پیدا کرد و گفت: حفظ ملوان در لیگ برتر مهم است.

به ...

مدیر رسانه ای باشگاه ملوان بندرانزلی از توافق چهار بازیکن با این تیم خبر داد که قراردادهای خود را نیز امضا کردند.

...

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کمک داور ویدیویی به لیگی که تازه تمام شده بود نمی رسید، گفت: از ابتدا هم قرارمان این بود که در لیگ آینده کمک داور ویدیویی مورد بهره برداری قرار بگیرد که آموزش داوران ...

باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی در سال ۱۳۴۸ در بندر انزلی بنیان گذاری شد و ملوان بزرگ ترین و پرافتخارترین تیم شمال ایران و گیلان و یکی از قدیمی ترین باشگاه های ایران است.

...

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور برابر مس کرمان به نتیجه مساوی دست یافت تا با این نتیجه در لیگ برتر ماندنی شود و با کسب ۲۷ امتیاز به رتبه یازدهم صعود کرد.

...

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: من از همه اصحاب رسانه عذرخواهی می کنم که در نشست خبری هفته گذشته حضور نداشتم و این به منزله فرار من از شکست ها نیست.

...

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: من از همه اصحاب رسانه عذرخواهی می کنم که در نشست خبری هفته گذشته حضور نداشتم و این به منزله فرار من از شکست ها نیست.

...

دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و مس کرمان از هفته ما قبل پایانی لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه بدون گل به پایان رسید و ملوان بندرانزلی سهیمه اش را در لیگ برتر ایران حفظ کرد.

محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس مطبوعاتی مقابل ملوان حضور یافت و با اصحاب رسانه گفتگو کرد.

... 

...

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم سهیمه را به دست آوریم حتی اگر شانس ما اندک باشد. امیدوارم که بتوانیم کارمان را به درستی انجام دهیم.

...

سپاهان، به عنوان یکی از مهم ترین مدعیان قهرمانی در یکی از مهم ترین دیدارهای لیگ برتر برای رسیدن به جام قهرمانی با هوادارانش میزبان ملوان خواهد بود.

...

ملوان بندرانزلی در حالی که تا دقیقه ۸۶ از حریف قدرتمندش یعنی تراکتورسازی تبریز یک بر صفر پیش بود با پنالتی مشکوک دقایق پایانی به تساوی در این دیدار رضایت داد.

...

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به این که ما در مستطیل سبز نمایش بسیار قابل قبولی داریم، گفت: در آینده این تیم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و در دیدار مقابل پرسپولیس با هدف کسب امتیاز ...

کاپیتان تیم فوتبال ملوان درباره دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیازی به تعریف من ندارد و آن ها بدون شک جزو تیم های باکیفیت فوتبال ایران هستند و ما باید مقابل پرسپولیس از حیثیت ملوان ...

...

دیدار ملوان بندرانزلی و هوادار تهران از هفته بیست و چهارم لیگ برتر در استادیوم زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی با نتیجه دو بر یک به سود هوادار پایان رسید.

تیم ملوان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز مهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ...

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: امسال آخرین سال حضورم در ملوان است و برای ماندن این تیم در لیگ برتر تلاش خواهم کرد.

...

شاگردان مازیار زارع در ملوان از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل شاگردان امیر قلعه نوعی سرمربی گل گهر شکست خوردند.

تیم فوتبال ملوان با پیروزی برابر نماینده مازندران رتبه خود را در جدول بهبود بخشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان