فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه در ۶ ماهه گذشته ۷ هزار و ۴۱۸ سارق در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند، گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۷ هزار و ۷۶۲ فقره انواع سرقت عادی اعتراف کردند.

...

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه گیلان جزو پنج استان برتر کشور از لحاظ فاصله زمانی وقوع تا کشف جرائم سرقت است گفت: در سال جاری، وقوع سرقت در استان از ۳۴ درصد به ۱۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

...

رشت- مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان، جزئیات مهم ترین مصوبات سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به این استان در بخش درمان را تشریح کرد.

حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر اخیر مدیر عامل سازمان ...

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری بیش از ۷۰۰ سارق متواری در این استان و در غالب طرح دستگیری سارقان متواری و تحت تعقیب با هدف ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

...

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۶ نفر جان خود را از دست داده اند، گفت: از تمامی رانندگان تقاضا دارم برای حفظ جان خود و خانواده هایشان عجله نکنند.

...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اجرای ۸۳ مرحله طرح «محله محور» در گیلان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح طی ۱۰ ماه گذشته ۴۰۰ سارق دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیز اله ملکی با اشاره ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۲۵۰ تُن کودشیمیایی قاچاق در انباری در رشت خبر داد و گفت: ارزش کودهای کشف ۳۵ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزالله ملکی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از رشد ۹۷ درصدی کشف اشیای عتیقه در گیلان خبر داد و گفت: ۱۳۳ نفر در این مدت دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزالله ملکی با بیان ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۸ هزار دلار تقلبی از یک تبعه خارجی در انزلی خبر داد و گفت: متهم ۳۲ ساله دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزالله ملکی اظهار ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف و ضبط ۱۲۸ اسلحه غیرمجاز در شهرستان رشت از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: ۱۲۰ نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به اجرای طرح های ارتقای ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی انبار نگهداری از لوازم خانگی قاچاق در رشت خبر داد و گفت: ۱۹۲ قلم کالای قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزاله ملکی شامگاه پنج ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۰ تن برنج احتکار شده در بازرسی از یک انبار خبر داد و گفت: متهم ۵۷ ساله به مراجع قضائی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیز الله ملکی اظهار کرد: در پی ...

تالش- فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۷۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع اراضی ملی در تالش خبر داد و گفت: ۹ نفر از متهمان این پرونده دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۸ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: با اجرای طرح های پاکسازی مناطق جرم خیز مأموران انتظامی شهرستان رضوانشهر موفق شدند ۱۸ ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به حضور ۶۶۵ گشت پلیس در اجرای طرح زمستانه پلیس راه استان گفت: ۱۶۹۷ نفر نیروی امدادی در این ایام به مردم خدمات رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار، سردار عزیزالله ملکی پیش از ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از توقیف یک دستگاه مرسدس بنز قاچاق با پلاک گذر موقت در شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی آستارا حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در این ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۱۱ عضو یک شرکت هرمی در شهرستان املش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در بخش رانکوه شهرستان املش و تأیید ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از برگزاری ۲۰۰ جلسه آموزش قرآن کریم ویژه خانواده نیروهای فراجا در استان خبر داد و گفت: دو هزار و ۶۰۰ جلسه قرآنی در تمام رده ها برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه تحرکات دشمن کاملاً در رصد فراجا و تحت اشراف اطلاعاتی است، گفت: دشمن همانند گذشته در مقابل ملت ایران شکست می خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی صبح سه شنبه در ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۱۱ هزار قاچاقچی مواد مخدر در استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: ۲۰ باند بزرگ توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزالله ملکی گفت: از ابتدای ...

فرمانده سپاه قدس گیلان، نیروی انتظامی را نماد اقتدار در ایجاد امنیت جامعه دانست و گفت: فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در کشور به طور شبانه روزی در حال تلاش برای رفاه جامعه و افزایش امنیت و آرامش در ...

...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با قدردانی از سپاه و بسیج برای همکاری در زمینه کنترل و مدیریت اغتشاشات در استان گفت: نیروهای نظامی و انتظامی برای حفظ جان و مال مردم جانفشانی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به مجروحیت ۱۰۵ نفر از ماموران انتظامی استان در اغتشاشات اخیر گفت: بیشتر دستگیرشدگان در آشوب های گیلان غیر بومی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی در سخنرانی پیش از خطبه نماز ...

رشت- فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به دستگیری خانواده قاچاقچی در فومن با ۸۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک گفت: سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به دریافت ...

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه بر اساس آمار در ۶ ماه نخست سال جاری دو درصد جرایم در گیلان با کاهش مواجه شده، گفت: این استان در رسیدن به پلیس هوشمند، رتبه برتر کشور را در ابلاغ الکترونیکی کسب ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف خودرو مرسدس بنز قاچاق در شهرستان رودبار خبر داد و گفت: راننده ۴۲ ساله این خودرو برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزالله ملکی گفت: مأموران ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری شش نفر از عوامل حمله به پلیس استان در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: برخی از دستگیرشدگان سابقه دار هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ...

رشت- فرمانده نیروی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان املش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی گفت: با گزارشی مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در خانه ای ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۱۵تن مرغ زنده بدون مجوز حمل از پنج کامیون در جاده رشت- رودبار خبر داد و گفت: پنج نفر در این رابطه به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از مجروحان اغتشاشات اخیر این استان عیادت کرد.

...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۵ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی گفت: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت شرکت هرمی در یکی از روستاهای ...

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به دستگیری یک تیم خرابکاری در استان گیلان گفت: در روز گذشته یک تیم خرابکاری از استان های جنوبی وارد گیلان شد که سریعاً در طور تیم های اطلاعاتی قرار گرفت و دو نفر ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک تیم خرابکاری طی روز گذشته در استان و کشف مقادیر زیادی مهمات و چاشنی های انفجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی امروز پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با تشکر و قدردانی از همکاری مردم گفت: با هماهنگی مرجع قضائی با هرگونه تجمع غیرقانونی و تضییع کنندگان حقوق شهروندان و عاملان تخریب اموال عمومی برخورد قاطع می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آزادسازی بیش از ۱۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در رستم آباد رودبار گفت: دو نفر با تشکیل پرونده برای طی کردن مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف اشیای عتیقه در شهرستان ماسال، از دستگیری متهم ۴۱ ساله و معرفی به مرجع قضائی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان ماسال پس ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری زوج قاچاقچی در ایست و بازرسی شهرستان رودبار گفت: ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از این زوج کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی عصر پنج شنبه در گفتگو ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان گفت: از ابتدای ماه محرم ۹ هزار گذرنامه موقت در گیلان صادر و سه هزار گذرنامه تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی صبح دوشنبه در گفتگو با رسانه ها با بیان اینکه ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به رفع تصرف ۱۶۵ هزار و ۲۱۰ متر مربع از اراضی ملی در تالش گفت: در این رابطه ۲۰ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزاله ملکی صبح ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به صدور ۶۷ هزار گذرنامه بین المللی از ابتدای امسال تاکنون از افزایش ۳۰۰ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزاله ملکی شامگاه یکشنبه در ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان