اداره منابع طبیعی گیلان، در حالی زمین های منطقه گالشکلام را به نام خود سند زده که اهالی این منطقه چندین نسل است آنجا در حال کشت و زرع هستند؛ این اداره جلوی فعالیت کشاورزان در این اراضی را نیز ...

به گزارش لنگرخبر به نقل از مهر، ناصر کرمی راد ظهر دوشنبه در همایش رهاسازی بچه ماهیان استخوانی و خاویاری خزر در چمخاله لنگرود اظهار کرد: گیلان به اندازه دو استان دیگر شمال کشور در حوزه شیلات فعالیت می کند ...

رودبار- رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودبار از آموزش صحیح مدیریت پسماند برای دانش آموزان رودباری خبر داد و گفت: با آموزش صحیح دانش آموزان با فواید و شیوه های تفکیک زباله از مبدا آشنا می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- رئیس اورژانس گیلان گفت: در پی انحراف کامیون و برخورد با دو خودرو در منجیل سه نفر مصدوم و دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید محمدی عصر سه شنبه در گفتگو با ...

رودبار- فرمانده سپاه ناحیه رودبار از راهیابی دو قاری بسیجی این شهرستان به مسابقات کشوری قرآن کریم خبر داد.

سرهنگ بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت های انسانی خوب در شهرستان رودبار، اظهار کرد: رودبار خاستگاه ...

رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۲ تن بادام قاچاق از بازرسی یک خودروی نیسان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این محموله ۴ میلیارد بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن قلب از کشف ۲ تن بادام قاچاق ...

رودبار- رئیس اداره محیط زیست رودبار از تصویر برداری «پلنگ ایرانی» در ارتفاعات رودبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فرهی اظهار کرد: در ارتفاعات یکی از زیستگاه های شهرستان رودبار، از پلنگ ایرانی که بزرگترین گربه سان ایران است ...

رودبار- ارتفاع برف در برخی مناطق بخش خورگام شهرستان رودبار به نیم متر رسیده و عوامل راهداری برای بازگشایی در این محورها حضور دارند.

...

رودبار- بخشدار خورگام رودبار با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات خورگام به نیم متر می رسد، گفت: در حال حاضر راه های فرعی و اصلی باز و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

محمدرضا باقری در گفت ...

رودبار- بارش برف زمستانی جلوه ای زیبا و چشم نواز به شهر جیرنده رودبار داده است.

...

رودبار- سرپرست جهاد کشاورزی رودبار از فعالیت ۳۴ صندوق اعتبارات خرد محلی ویژه زنان روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: این صندوق ها زمینه اشتغال پایدار در روستاها را فراهم می کنند.

حمید مهدوی در گفتگو با خبرنگار ...

رودبار - بخشدار خورگام رودبار با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات خورگام به ۲۰ سانتیمتر می رسد، گفت: شرایط این بخش عادی است.

محمدرضا باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات شرایط جوی در بخش خورگام ...

رودبار- فرمانده سپاه ناحیه رودبار از اهدای هزار و ۱۸۴ بسته یلدایی به نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این بسته ها ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون بوده است.

سرهنگ بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار مهر ...

رودبار- نماینده رودبار در مجلس با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی سد دیورش و ایجاد ردیف ملی برای این پروژه گفت: این سد تا سال ۱۴۰۵ به بهره برداری میرسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد گودرزوند چگینی پیش از ...

رودبار- فرماندار رودبار گفت: با پیگیری مسئولان ارشد استان گیلان مطالبات شش ماه از هشت ماه حقوق معوق کارگران پروژه آزادراه رشت- قزوین پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طهمورث عموپور ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ...

رودبار- غار دربند رشی با قدمت ۲۳۰ ساله نخستین سکونتگاه بشر بوده و در شهرستان رودبار قرار دارد که انتشار خبر تبدیل این غار به رستوران نگرانی مردم منطقه و تاریخ دوستان را فراهم کرده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ...

رستم آباد- نزدیکی یک معدن در جنوب گیلان به خطوط انتقال و شبکه توزیع برق این استان، فعالیت ها و رانش زمین سبب شده تا خطراتی شبکه برق گیلان و کشور را تهدید کند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها، ...

رشت- سریال تکراری آتش سوزی عرصه های جنگلی استان های شمالی و نبود امکانات موضوعی است که باید موردتوجه مسئولان ملی قرارگرفته و در استقرار بالگرد برای اطفای حریق در این استان ها تسریع شود.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها: ...

رودبار- فرماندار رودبار با اشاره به مهار حریق ارتفاعات هرزویل منجیل گفت: عملیات اطفا در جنگل های رستم آباد ادامه دارد.

طهمورث عموپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش های مردمی و امدادی در اطفای حریق در ...

رودبار- فرماندار رودبار از سرایت حریق جنگل های رستم آباد به ارتفاعات هرزویل منجیل خبر داد و گفت: تلاش ها برای اطفای حریق ادامه دارد.

طهمورث عموپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش های چند روزه مدیریت ...

رستم آباد- استاندار گیلان از عملیات اطفای حریق جنگل های رستم آباد در شهرستان رودبار بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر شنبه با حضور در ارتفاعات سلانسر رستم آباد رودبار ضمن بازدید میدانی از روند ...

رستم آباد- استاندار گیلان با اشاره به درخواست اعزام بالگرد برای اطفای حریق در جنگل های مناطق کوهستانی رستم آباد گفت: دو بالگرد به محل اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر شنبه در نشست ...

رشت- مدیرکل منابع طبیعی گیلان از اعزام ۴۰ نفر برای کمک به اطفای حریق مناطق جنگلی سلانسر شهرستان رودبار خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۴۰ هکتار از زمین های جنگلی این منطقه درگیر حریق شده است.

به گزارش خبرگزاری ...

رودبار- فرماندار رودبار با اشاره به ادامه آتش سوزی در جنگل های مناطق کوهستانی و صعب العبور رستم آباد در این شهرستان گفت: بالگرد برای اطفای حریق در منطقه حضور یافته است.

طهمورث عموپور در گفتگو خبرنگار مهر با اشاره ...

رشت- مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به کنترل بیش از ۹۰ درصد آتش سوزی در منطقه سلانسر شهرستان رودبار گفت: در صورت شعله ور شدن مجدد حریق بالگردها به منطقه اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار ...

رودبار- فرماندار رودبار با اشاره به شعله ور شدن دوباره آتش سوزی در جنگل های رودبار گفت: شهروندان و مسافران از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی جدا خودداری کنند.

طهمورث عموپور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از شب ...

رودبار- فرماندار رودبار با اشاره به اینکه یک هکتار از جنگل های حلیمه جان رودبار در آتش سوخت، گفت: آتش در جنگل های این منطقه و باغات روستای رودآباد رودبار مهار شد.

طهمورث عموپور در گفتگو با خبرنگار مهر با ...

رودبار- فرماندار رودبار با اشاره به وقوع آتش سوزی در باغات اطراف رودآباد به دلیل وزش باد گرم گفت: آتش سوزی به خانه بهداشت این روستا نیز سرایت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، طهمورث عموپور پیش از ظهر سه ...

رشت- فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری دو نفر از عاملان تعرض به پایگاه بسیج علی آباد منجیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن قلب گفت: در پی تعرض به پایگاه بسیج علی آباد منجیل بوسیله مواد آتش ...

رشت- فرمانده انتظامی رودبار از کشف تجهیزات نظامی در یک خودروی سواری سمند در این شهرستان خبر داد و گفت: دو نفر در این رابطه بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن قلب از توقیف یک دستگاه خودرو ...

رودبار- «موسی پورمیرزا» به عنوان سرپرست اداره بنیاد مسکن شهرستان رودبار منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، میر حامد دائمی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودبار با تشکر از اقدامات و فعالیت ...

گرچه همه رودبار را به عنوان خاستگاه زیتون کشور می شناسند اما سهم ناچیز این شهرستان از سطح زیرکشت این محصول و همچنین کمبود آب مهم ترین چالش های پیش روی زیتونکاران است.

خبرگزاری مهر-گروه استان ها - بهرام ...

رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از کشف و ضبط ۱۱ تُن چوب جنگلی قاچاق از دو کامیون در مسیر شمال به جنوب این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن قلب گفت: مأموران پلیس آگاهی هنگام گشت زنی ...

رودبار- مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه خون شهدا اثرگذار است، گفت: حرمت شکنی برخی افراد در حوادث اخیر قابل بخشش نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بعد از ظهر سه ...

رودبار- قطع درختان بوستان کاج رستم آباد به گفته مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان خسارت میلیاردی به بیت المال زده و بر اساس شواهد پای مافیای شن و ماسه درمیان است.

خبرگزاری مهر - گروه ...

رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر سنتی از یک خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن قلب گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی و یگان امداد رودبار به یک ...

رودبار- رئیس هلال احمر رودبار از جان باختن پیرزن ۷۰ ساله اهل روستای اسکولک این شهرستان خبر داد و گفت: وی بعد از چیدن قارچ جنگلی مسیر بازگشت خود را گم کرده و بعد از سه روز جسد وی کشف ...

رودبار- یکی از دستاوردهای حضور میدانی مسئولان در دورترین و صعب العبورترین مناطق یک استان می تواند شناسایی مشکلات، تلاش برای رفع محرومیت ها و توسعه روستاها برای جلوگیری از مهاجرت باشد.

خبرگزاری مهر-گروه استان ها - بهرام قربانپور: ...

رودبار- استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت احیای سریع معدن سنگرود رودبار با توجه به ظرفیت اشتغالزایی آن گفت: مسئولان باید در کنار مردم باشند و مشکلات را رفع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر پنج شنبه در ...

رودبا- استاندار گیلان با اشاره به مزیت های اتصال خط ریلی رشت- کاسپین گفت: گیلان می تواند نقطه پیوند ایران به منطقه اوراسیا باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع مردم خونگرم شهر ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان