رشت- دبیر ستاد اربعین گیلان با اشاره به اعزام ۴۰ هزار زائر از این استان به پیاده روی اربعین گفت: تاکنون ۵۰ درصد این زوار به کشور بازگشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر عبدالله پور شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ...

رشت- دبیر ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه مرزها بسته شده و ناوگان عمومی به سمت مرزهای خسروی و مهران حرکت نمی کنند، گفت: مردم تا اطلاع ثانوی به سمت مرزها حرکت نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر عبدالله پور ...

رشت- دبیر ستاد اربعین استان گیلان با اشاره به ازدحام زوار در مرزهای غربی کشور از زائران گیلانی خواست سفر خود به مرزها برای حضور در پیاده روی اربعین را چند روز به تعویق بیاندازند.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر ...

رشت- مسئولان استان گیلان برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده و طبق گفته دبیر ستاد اربعین حسینی استان، تمامی امکانات برای این امر بسیج شده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- سیده سمیه رعد: ...

رشت- دبیر ستاد اربعین حسینی استان گیلان با اشاره به ثبت نام حدود ۲۶ هزار گیلانی تاکنون برای سفر اربعین گفت: پیش بینی می شود که این رقم تا دو برابر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر عبدالله پور ...

[ad_1]

نادر عبدالله پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام سهمیه اربعین امسال برای ایران از سوی مقامات عراقی، اظهار کرد: مجموع سهمیه اعلام شده برای پیاده روی اربعین امسال با توجه به شرایط کرونایی ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، نادر عبدالله پور شامگاه دوشنبه در گفتگویی با اشاره به آغاز ثبت نام از زائران اربعین حسینی در سامانه «سماح»، اظهار کرد: در ابتدا عراق سهمیه ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان