مدیرکل صمت گیلان از افزایش دریافت حقوق دولتی معادن و برداشت های موقت خبر داد و گفت: دریافت حقوق دولتی معادن و برداشت های موقت از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان بوده است.

...

رشت- رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به نقش مسئولان فنی معادن در انجام نظارت های تخصصی گفت: پیمانکاران متخلف به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری عصر دوشنبه در بازدید از معادن موقت رودخانه ...

رشت- رئیس سازما صمت گیلان با اشاره به غیرفعال بودن نیمی از معادن استان گفت: میزان استخراج واقعی از معادن گیلان ۶ میلیون تن در سال است در حالی که نیاز استان بیش از ۲۰ میلیون تن برآورد می شود.

رشت- رئیس سازمان صمت گیلان ارتقای سهم معادن در تولید ناخالص داخلی را برنامه وزارت صمت در سطح کلان عنوان کرد و گفت: در راستای احیای معادن راکد ۵۰ مزایده معدنی در گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رودبار- رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان معدنی در استان گفت: با هرگونه فعالیت بدون مجوز برخورد شده و عملیات متوقف می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از ...

اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: ۴ معدن سنگ تراورتن بر اساس مصوبه شورای معادن استان باید فوری تعطیل شده و ۴ معدن دیگر تا سال ۱۴۰۵ به مرور از مدار بهره برداری خارج شوند.

مهران زینلیان در ...

اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: ۴ معدن سنگ تراورتن بر اساس مصوبه شورای معادن استان باید فوری تعطیل شده و ۴ معدن دیگر تا سال ۱۴۰۵ به مرور از مدار بهره برداری خارج شوند.

مهران زینلیان در ...

اصفهان-کارشناسان می گویند ادامه فعالیت مخرب معادن تراورتن درجوشقان- استرک نابودی دشت کاشان رابه دنبال دارد؛بررسی ها حاکی از آن است که زیاده خواهی معدن داران، آبخوان منطقه را از بین برده است.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها- ...

اصفهان-مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: معادن تراورتن جوشقان استرک با استخراج بدنه اصلی آبخوان کارستی این منطقه، سرشاخه های تغذیه منابع آب کاشان راازبین برده است.

مسعود سیدی پور در گفت وگو ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از معادن شهرستان رودبار با تأکید بر اینکه بهره برداری از معادن باید در چارچوب قانون ...

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- بهرام قربانپور: وقتی صحبت از تولید می شود یاد شرکت هایی در اذهان متبادر می شود که به هر دلیلی به تعطیلی کشیده شده و ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اخلاقی شامگاه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضا برای احیای دوباره معدن سنگرود، اظهار کرد: فعالیت ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر شنبه در جلسه شورای معادن گیلان با بیان اینکه ظرفیت معادن استان باید مشخص شود، بیان کرد: مهمترین بخشی که در آن چالش ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا در تازه ترین مطلب ارسالی خود به مهر درباره کشف اثری از یک ایرانی در قلعه کهن تولدو نوشته است. گویا آن دوران برای بهره برداری از ...

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان ها: در سال های اخیر ورود به حریم رودخانه ها به ویژه برداشت های غیر مجاز و بیش از اندازه از بستر رودخانه ها سبب شده ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان