به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، براساس نقشه های هواشناسی هوای گیلان تا پایان هفته همچنان گرم است.

به گزارش خبرگزاری ...

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به پایان برداشت برنج در این استان گفت: امسال ۱۸۵ هزار هکتار از شالیزارهای استان به روش مکانیزه برداشت شد که ۷۷.۷۳ درصد از اراضی شالی استان را شامل می‌شود.

به گزارش لنگرخبر، صالح محمدی ...

رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برداشت یک میلیون و ۱۵۰ هزار تن شلتوک از شالیزارهای استان گفت: در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی هستیم.

صالح محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره ...

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه کشت و برداشت مکانیزه برنج منجر به افزایش کیفیت و رشد در میزان برداشت برنج می شود، گفت: بر همین اساس از ۱۸۲ هزار هکتار از ۲۳۸ هزار هکتار ...

با فرارسیدن مرداد ماه برداشت خوشه های طلایی برنج در گیلان آغاز می شود .سال ۱۴۰۱ تولید برنج در استان گیلان در واحد سطح افزایش داشته و برنج مرغوب و با کیفیتی توسط دستان پر مهر کشاورزان ...

رشت- رئیس جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برداشت ۲۱ درصدی اراضی شالیزاری و پیش بینی تولید بیش از ۷۰۰ هزار تُن برنج سفید در استان گفت: ۴۰ هزار هکتار از اراضی به صورت مکانیزه برداشت شده است.

صالح محمدی ...

آستارا- فرماندار آستارا گفت: پیش بینی شده از ۳۲۰۰ هکتار سطح زیر کشت برنج در آستارا امسال ۱۶ هزار و ۷۰۰ تن شلتوک به ارزش ۸۵۳ میلیارد تومان برداشت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور پیش از ظهر ...

انزلی- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: جهاد کشاورزی استان رویکرد افزایش محصول در واحد سطح را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح محمدی ظهر پنجشنبه در مراسم نخستین برداشت مکانیزه برنج در روستای ...

خمام- نخستین برداشت برنج از شالیزارهای استان گیلان در یکی از روستاهای بخش چوکام شهرستان خمام انجام شد.

...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به برنامه های دولت برای حمایت از تولیدات بخش کشاورزی، گفت: از همه ظرفیت ها برای حمایت از فعالان این بخش استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر شنبه در حاشیه نخستین ...

رشت- رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به وجود ۱۷ هزار و ۳۰۰ عدد انواع ماشین آلات برداشت برنج، گفت: ۱۹۰ هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان مکانیزه برداشت می شود.

حیدر کامیاب در گفتگو با خبرنگار مهر ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی موسوی پیش از ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پایان برداشت برنج از شالیزارهای استان گیلان، اظهار کرد: امسال یک ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان