مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه صهیونیست ها با طرح ضدجمعیتی خود درصدد جلوگیری از فرزندآوری ایرانی ها است، گفت: رسانه های صهیونیستی از طرفی نگهداری سگ و گربه را در سبک زندگی تبلیغ و ...

...

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه صهیونیست ها با طرح ضدجمعیتی خود درصدد جلوگیری از فرزندآوری ایرانی ها هستند، گفت: رسانه های صهیونیستی از طرفی نگهداری سگ و گربه را در سبک زندگی تبلیغ و ...

...

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی و شهیدکردن پرستاران غزه گفت: بنا بر رسالت تبلیغی، تعدادی از روحانیون به صورت نمادین از پرستاران در بخش اطفال به یاد کودکان مظلوم غزه تجلیل ...

...

رشت- همزمان با هفته دفاع مقدس کاروان «دختران حاج قاسم» بر سر مزار شهدای گیلان حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح تا عصر روز جمعه به همت اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان کاروان «دختران حاج قاسم» همزمان با ...

رشت - مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم توجه به مخاطب شناسی در برنامه های دفاع مقدس، گفت: «دختران حاج قاسم» گیلان در مسیر شهدا حرکت می کنند.

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با ...

رشت- همزمان با هفته دفاع مقدس «کاروان دختران حاح قاسم» بر سر مزار شهدای گیلان حاضر می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، به همت اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان کاروان «دختران حاج قاسم» همزمان با هفته دفاع مقدس جهت تجدید ...

لنگرود- همزمان با آخر صفر و شهادت امام رضا(ع) مردم ولایی لنگرود با اجتماع در میدان اصلی این شهر به عزاداری پرداختند.

...

به گزارش لنگرخبر، جواد شفیعی ثابت امروز در جمع خبرنگاران با تشریح آمار پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان اظهار کرد: در دوره گذشته انتخابات مجلس ۴۶۵ نفر نام، نویسی کرده بودند که در پیش ...

به گفته مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان، اصحاب رسانه در جبهه حق نقش علمداری تمدن نوین اسلامی را بر عهده دارند و در جنگ شناختی و ترکیبی مجاهدان صف اول جبهه حق هستند.

...

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امروز در جنگ شناختی، دشمن ایمان و باور ملت ایران نشانه گرفته و قصد تصرف باورها و هویت ملی و اسلامی مردم را دارد، گفت: اجرای طرح اطعام غدیر و مشارکت مردمی ...

بازاریان و اصناف در گیلان نشان دادند وقتی صحبت از حضرت مهدی (عج) باشد همواره پای کار هستند و از هیچ تلاشی برای شاد کردن دل مردم و پذیرایی از عاشقان اهل بیت دریغ نمی کنند.

...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از ثبت نام ۱۰ هزار نفر برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در این استان خبر داد و گفت: این تعداد در ۱۱۰ مسجد گیلان معتکف شدند.

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار ...

رشت - مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن بنیان خانواده را مورد هدف و هجمه قرار داده است، گفت: خانواده مؤمن و جامعه پویا عامل پرورش فرزندان صالح است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر شنبه ...

رشت- پوستر سومین جشنواره هنری و رسانه ای «حبیب» در منزل شهید مدافع حرم «حامد کوچک زاده» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی عصر دوشنبه در آئین رونمایی از پوستر سومین جشنواره هنری و رسانه ...

رشت - مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف، گفت: جشنواره حبیب به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر پنج شنبه در کارگاه آموزشی هنری ...

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از افزایش چهار برابری برپایی مراسم اعتکاف در گیلان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: مراسم اعتکاف در بیش از ۱۰۰ نقطه گیلان برگزار می شود.

...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برپایی اعتکاف در بیش از ۱۰۰ نقطه این استان خبر داد و گفت: استقبال خوبی از سوی مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان در برپایی اعتکاف صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری برنامه آموزشی هنر و رسانه در گیلان و در مدت زمان ۲ روز خبر داد و گفت: این دوره آموزشی در روزهای پنج شنبه ۶ بهمن و پنجشنبه هفته بعد ۱۳ بهمن در ...

رشت- دوره آموزشی «هنر و رسانه» در راستای برگزاری سومین دوره جشنواره رسانه ای حبیب در رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی «هنر و رسانه» در راستای برگزاری سومین جشنواره رسانه ای «حبیب» ویژه تولیدات رسانه ...

رشت- تجمع مردم رشت در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مقام ولایت و مرجعیت فردا برگزار می شود.

...

رشت - مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه غربی ها از پاسخ منطقی و معقولانه به پیشرفت های اسلامی عاجز هستند، گفت: توهین ها و هتک حرمت ها زنجیره اتحاد مسلمانان را قوی تر خواهد کرد.

حجت الاسلام سعید مهدوی ...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به عشق و ارادت گیلانی ها به سردار شهید قاسم سلیمانی از حرکت کاروان ۳۰۰ خودرویی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها خبر داد.

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار ...

رشت - کاروان خودرویی گیلان به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی از رشت به شلمان را طی کرد.

...

رشت- رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت ویژه خانواده های طلاب خبر داد و گفت: ۲۳۱ نفر در این جشنواره شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم واکاوی و تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: امسال در ۴ هزار خانه روضه خانگی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح شنبه در ...

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، مراسم تشییع پیکر پاک شهدا در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا از ساعت هشت صبح از میدان پل عراق سپاه رشت برگزار می شود.

...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان فرهنگ شهدا را ضامن بقای نظام دانست و گفت: گیلانی ها آماده استقبال از شهدای گمنام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد فاطمیه استان ...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تشویق به فرزندآوری بهترین معروف است، گفت: باید فرزندآوری به گفتمان عمومی در عرصه جهاد تبیین تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر چهارشنبه در همایش ویژه ...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه بصیرت، آگاهی و ارتقای سواد رسانه ای فتنه های دشمن را ناکام می گذارد، گفت: مطالبه گری از ارکان اصلی پویایی و زنده بودن جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نیازمند هوشیاری و بصیرت و اکاهی در جامعه هستیم، گفت: زنان در شکل گیری تمدن نوین اسلامی دخیل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی عصر جمعه در اختتامیه ...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه مداح در سرنوشت سیاسی و اجتماعی جامعه خود دخیل است، گفت: بی تفاوتی برخی مداحان به مسائل سیاسی و اجتماعی پذیرفته نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی شامگاه ...

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جامعه روحانیت می تواند نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری در جامعه ایفا کند، گفت: پایگاه مردمی روحانیت، دشمن را عصبانی کرده و در صدد است با تخریب و ...

...

رشت- رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه مطالبه گری، اعتراض و نقدهای بی طرفانه منجر به توسعه و پیشرفت می شود، گفت: شیوه رسیدگی به پرونده افراد مطالبه گر با اغتشاشگران متفاوت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت ...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش مهم روحانیت در نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری در جامعه گفت: روحانیت شیواترین صدای مطالبه گری مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی شامگاه یکشنبه در نشست ...

رشت- معاون امور استانهای رسانه سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه پاسخ به شبهات باید با ابزار هنر و رسانه انجام شود،گفت: آثار فاخر رسانه ای و هنری نقش مؤثری در جنگ روایت ها ایفا می کند.

به گزارش ...

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تحریم های اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی گفت: دشمن در نبرد اقتصادی موفق به شکست نشد و با ابزار رسانه، دروغ پردازی و اغواگری به جنگ با ایران آمده است.

...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان دروغ پردازی و شبهه افکنی را ابزار اصلی دشمن در جنگ روایت ها دانست و گفت: دشمن با اغواگری رسانه ای در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام ...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه جنگ روایت ها تاکتیک نهایی دشمن علیه نظام است، گفت: هوشمندی در جنگ روایت ها مؤلفه اصلی پیروزی در این بخش است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی ...

اجتماع و جشن قرآنی امت رسول الله (ص) به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، همزمان با هفته وحدت و با هدف پاسداشت قرآن کریم در بوستان سبزه میدان رشت مقابل مسجد امام موسی کاظم ...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: نفوذناپذیری و دشمن ستیزی از ویژگی های بازر محبان واقعی حضرت محمد(ص) است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی با استناد به آیه شریفه قرآن، اظهار کرد: تاکید خداوند متعال بر رسالت ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان