رشت- مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان گیلان گفت: همزمان با شهادت حضرت صدیقه کبری (س) سه شهید گمنام در استان گیلان تشییع و در شهرهای فومن، رستم آباد و لوشان به خاک سپرده می شوند.

به ...

خمام- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به میزبانی استان از چهار شهید گمنام گفت: امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون شهدا و ایثارگران هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن حبیبی بعداز ظهر ...

رشت- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان گفت: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باید میدان دار جهاد تبیین باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن حبیبی بعد از ظهر پنج شنبه در آئین تقدیر از رزمندگان ...

رشت- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به بیش از ۴ هزار برنامه در طول هفته دفاع مقدس در استان گفت: نشست های بصیرتی با عنوان گام دوم انقلاب برگزار می شود.

به گزارش ...

رشت- نویسنده، پژوهشگر و شاعر گیلانی تذکره ها را منابع خوبی برای پژوهشگران و جامعه شناسان دانست و گفت: با استفاده از آنها می توان با آداب و رسوم و روش سرایش شاعران دوره های مختلف آشنا شد.

به گزارش ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن حبیبی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت شهیدان نورانی، انصاری و ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان در سالن اجتماعات بسیج اقشار با اشاره به اینکه شهدا در عزت آفرینی و تقویت ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین مصطفی پور امروز (پنج شنبه) در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی، بیان کرد: دفاع ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان