رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر یک شهر در وضعیت نارنجی و ۱۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند، گفت: مابقی شهرهای گیلان در وضعیت آبی قرار دارند.

فردین مهرابیان در گفتگو با ...

رشت- بر اساس تازه ترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رنگ بندی کرونایی رنگ قرمز کرونایی به نقشه گیلان بازگشت و ۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس تازه ...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عصر امروز (سه‌شنبه) در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام، با تأکید بر ضرورت تمرکز همت و اراده همه مسئولان و دستگاه‌ها در همه طول سال برای «مهار ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۴۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت املش، رودبار، سیاهکل و شفت در وضعیت زرد (نسبتا) پرخطر قرار دارند.

فردین مهرابیان در گفتگو با ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: ۱۳ شهرستان گیلان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون پنج شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، گفت: در شبانه روز گذشته هفت بیمار جدید پذیرش شده اند.

فردیم مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با ...

رشت- مدیرکل بهزیستی گیلان از آموزش ۷۲۰ کودک ناتوان جسمی حرکتی در ۲۱ مرکز توانبخشی این سازمان در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی خدمت بین دانا با اشاره به اینکه ۷۲۰ کودک ناتوان جسمی - حرکتی ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هیچ کدام از شهرهای استان در وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی قرار ندارند، گفت: در حال حاضر ۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

فردین مهرابیان در گفتگو با ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تغییر رنگ کرونایی چهار شهرستان گفت: هم اکنون ۱۰ شهرستان در وضعیت زرد و هفت شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه ۱۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند، گفت: سرمای هوا ابتلا به بیماری های ویروسی را افزایش می دهد.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وضعیت زرد کرونایی شش شهرستان استان گفت: سایر شهرستان های گیلان در وضعیت آبی قرار دارند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح آخرین وضعیت آمارهای کرونایی در استان ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش تعداد شهرهای آبی کرونایی این استان به ۱۱ شهر گفت: در شبانه روز گذشته ۲۷ بیمار جدید کرونایی بستری شدند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر به آخرین رنگ ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تداوم روند کاهش آمارهای کرونایی در استان گفت: هم اکنون ۵۸ بیمار کرونایی بستری هستند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم روند کاهش آمارهای کرونا در ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۷۶ بیمار کرونایی در بیمارستان های این استان گفت: پنج شهرستان گیلان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فردین مهرابیان پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با ...

رنگ نقشه کرونایی کشور، "آبی" تر شد و تعداد شهرهای قرمز کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، اوضاع کرونایی کشور، در تازه ترین بررسی های وزارت بهداشت از رنگ بندی شهرها، نشان می دهد که شرایط رو به بهبود است.

...

بر اساس تازه ترین گزارش وزارت بهداشت ،رنگ بندی نقشه کرونایی کشور دوباره تغییر کرد و تعداد شهرهای قرمز کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تا روز جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱، تعداد شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار داشتند، ۱۰۶ شهر ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون تنها شهرستان رودسر در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: ۶۷ درصد بیماران کرونایی در رشت و لاهیجان بستری هستند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با ...

تازه ترین گزارش وزارت بهداشت از تغییر در رنگ بندی نقشه کرونایی کشور اعلام شد و بر همین اساس، شهر تهران در وضعیت زرد قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در هفته گذشته ۷۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهرستان در ...

رشت- پیکر مرحوم «محمد رئیس زاده» پیشکسوت عرصه تئاتر استان گیلان در رشت تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه با حضور اهالی فرهنگ و هنر استان گیلان پیکر مرحوم استان «محمد رئیس ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کاهش شهرهای قرمز استان به سه شهر گفت: گیلان هیچ شهر آبی ندارد.

فردین مهرابیان در گفتگو با مهر با اشاره به آخرین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی ...

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در تازه ترین رنگ بندی نقشه کرونایی کشور، شاهد کاهش شهرهای قرمز هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از ۱۳۰ به ۷۸ شهر کاهش یافت.

همچنین، تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ...

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کشور با بیان اینکه جبهه مقاومت، حماس و حزب الله، بارها رژیم صهیونیستی را ذلیل و شکست داده اند، گفت: جبهه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی دست از پا نخواهند کشید.

به گزارش سایت ...

گزارش های وزارت بهداشت نشان می دهد که روند رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور، در شرایطی که در موج هفتم کرونا قرار داریم، رضایتبخش نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، بازرسی های بهداشتی از مراکز طبخ و تهیه غذا، یکی از ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جابه جایی شهرهای قرمز کرونایی در این استان گفت: عادی انگاری و بی توجهی به رعایت شیوه نامه ها مهم ترین عامل افزایش آمارها است.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار ...

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در تازه ترین رنگ بندی نقشه کرونایی کشور، شاهد افزایش شهرهای قرمز رنگ هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نقشه کرونایی کشور در پایان هفته گذشته نیز دچار تغییراتی شد، به طوری که از تعداد شهرهای آبی ...

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در تازه ترین رنگ بندی نقشه کرونایی کشور، تعداد شهرهای قرمز و نارنجی افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تا هفته گذشته ۵۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۹ شهرستان در وضعیت ...

شهر تهران از ابتدای هفته جاری در دسته بندی شهرهای کرونایی کشور، در فهرست شهرهای نارنجی قرار گرفت و از همین، استفاده از ماسک الزامی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نقشه کرونایی کشور که تا یک ماه قبل، از رنگ های ...

بنابر اعلام وزارت بهداشت، تعداد شهرهای قرمز و نارنجی در نقشه کرونایی کشور افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس تازه ترین رنگ بندی نقشه کرونایی کشور، تعداد شهرهای قرمز و نارنجی دوباره افزایش یافت.

بر همین اساس، ۵۷ شهر ...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرنیوز، حسن غلام‌پور: اوایل تیرماه ۱۴۰۰ هادی جعفرزاده فهیم با حفظ سمت معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری لنگرود با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری لنگرود منصوب شد و با روی کار آمدن دولت ...

[ad_1]

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: روند کاهش آمارهای کرونایی در استان گیلان ادامه دارد و امروز شاهد کمترین میزان بستری های کرونایی در استان ...

[ad_1]

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: روند کاهش آمارهای کرونایی در گیلان نیز همانند سایر نقاط کشور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه البته در ...

[ad_1]

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت آمارهای و رنگ بندی کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: روند کاهش آمارهای کرونایی در گیلان تداوم دارد.

وی با بیان اینکه قطعاً رسیدن ...

[ad_1]

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در هفته های شاهد تداوم روند نزولی کرونا در کشور و به ویژه استان گیلان هستیم.

وی با بیان ...

[ad_1]

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان اشاره و اظهار کرد: روند کاهش آمارهای کرونایی در گیلان همانند سایر نقاط کشور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هم مجموع ...

[ad_1]

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه وضعیت جدید رنگ بندی شهرهای کشور از سوی وزارت بهداشت اعلام شد، گفت: در اطلاعیه جدید تعداد شهرهای آبی ...

[ad_1]

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ادامه روند نزولی آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: در گیلان نیز همانند سراسر کشور طی روزهای گذشته شاهد ...

[ad_1]

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته شاهد ثبت کمترین تعداد بستری های روزانه ...

[ad_1]

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: هم اکنون ۱۴۷ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که ...

[ad_1]

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای فروردین ماه شاهد افزایش تدریجی بستری های کرونایی در استان گیلان بودیم، اظهار کرد: در مقایسه با ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان