رشت- رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به عقب ماندگی این شهر در مقایسه با سایر شهرها گفت: چالش های زیست محیطی و ترافیکی مهم ترین دغدغه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واثق کارگرنیا ظهر شنبه در هفتاد ...

رودسر- سرپرست اداره حفاظت محیط زیست رودسر از ممنوعیت کاشت درخت مهاجم «پائولونیا» به دلیل آسیب های زیست محیطی در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست از کاشت این درخت پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمان پورحسین ...

رشت- رئیس اداره حفاظت و احیای تالاب های محیط زیست گیلان با اشاره به آلودگی حدود ۶ هزار هکتار از پهنه آبی استان به گیاه سنبل آبی گفت: این گیاه تهدیدی جدی برای تالاب ها است.

به گزارش خبرنگار ...

انزلی- تالاب بین المللی انزلی به عنوان مهم ترین و بزرگترین زیستگاه طبیعی جانوران ایران حال و روز خوشی ندارد و در صورت عدم احیا احتمال دارد به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار شود.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- رضا ...

رشت- سنبل آبی تابستان امسال در سایه بی توجهی مسئولان و نبود اقدام مناسب بیش از هر زمان دیگری در تالاب انزلی دامن گسترانده و نفس تنگ تالاب و زیستمندانش را تنگ تر کرده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- ...

اهواز - تراژدی غمبار مرگ ماهیان در ماهشهر هنوز هم ادامه دارد در حالی که در خصوص علت مرگ این ماهیان تناقض هایی وجود دارد.

خبرگزاری مهر؛ گروه استان ها: در تاریخ ۱۴ و ۲۳ مردادماه سال جاری هزاران ...

رشت- ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهر رود یکی از مصوبات سفر هیئت دولت به استان گیلان بود که بررسی ها نشان می دهد مسئولان و متولیان تاکنون اقدام عملی در این زمینه انجام نداده اند.

خبرگزاری مهر، گروه استان ...

روند اجرای فعالیت ساماندهی پسماند در سراوان صدای مسئولان را در آورده و تخلف در مناقصه و تحمیل ضرر ۵ میلیاردی به شهرداری رشت نیز مدیریت پسماند در این کلانشهر را به تاخیر انداخته است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- ...

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- بهرام قربانپور: مسائل زیست محیطی استان گیلان بویژه شهر رشت همیشه در سر تیتر خبرهای بد و نامبارک قرار داشته و دارد و هر از گاهی برای پاک کردن صورت مسئله، جلسه ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حمزه خلیلی اظهار کرد: در حاشیه بازدید از دو رودخانه زرجوب و گوهررود بسیاری از نارسایی های جسمی و بیماری های گوارشی در استان گیلان به دلیل آلودگی فاضلاب های ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر یکشنبه در دیدار با مدیر اداره آب و فاضلاب رشت با اشاره به توافق شورای پنجم با این اداره برای اجرای ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان