سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه باید قدر نگاه تمدن ساز اسلام را بدانیم، تاکید کرد: ما در جریان انقلاب گفتمان های موفق با سوابق تاریخی موفقی را داریم و به جای اینکه در جهان مدرن حذف شویم، تقلا ...

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ بر این استوار هستیم که مسیر حرکت فرهنگی را بر ریل آرمان های انقلاب قرار دهیم و این کار در حال انجام است، گفت: امروز فضا ...

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان گفت: نیروسازی برای انقلاب اسلامی از اهداف کتابخانه های عمومی است.

سید سجاد راستخانه در جلسه برنامه بهار قرآن که  ۲۰ فروردین ماه به مناسبت ماه مبارک رمضان در روستای فرسش الیگودرز برگزار شد، با ابراز ...

آستارا- فرماندار آستارا گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود هجمه های دشمنان در ۴۴ سال گذشته در مسیر رشد و تعالی قرار داشته و در همه عرصه ها حرفی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ظهر ...

رشت- نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: جمهوری اسلامی امروز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به قدرت مقاومت در منطقه و محور مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر مهر آیت الله رسول فلاحتی ...

رشت- معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: در ایام الله دهه فجر ۸ هزار بسته معیشتی توسط سپاه قدس گیلان بین افراد کم برخوردار در استان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمدرضا منشوری ظهر سه ...

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: انقلاب اسلامی با وجود تمامی توطئه های استکبار جهانی و دهها دسیسه در مسیر رشد و توسعه همه جانبه در حرکت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور ظهر ...

رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب، برخی از اماکن تاریخی انقلاب اسلامی گیلان پلاک کوبی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری ظهر چهارشنبه در ...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب است، گفت: آنها جایگاه رهبری را مورد هدف قرار داده اند لذا تبیین جایگاه ایشان در شرایط فعلی ضروری است.

به گزارش ...

رشت- امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه مسیر شهدا از بزرگراه معنویت می گذرد، گفت: راز همسفری با قطار شهدا و انقلاب اسلامی توجه به معنویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین ظهر یکشنبه ...

رشت- همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه زندگی نامه حاج قاسم چراغ راه و هدایت بشری است، گفت: مطالعه و تبیین زندگی نامه حاج قاسم سلیمانی نیاز اصلی امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هامون محمدی ظهر یکشنبه در ...

رشت- فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دور کردن جوانان از انقلاب است، گفت: به دستاوردهای انقلاب باید به صورت منطقه ای نگاه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مساجد، مراکز اعتقادی بود که در حماسه سازی مردم موثر است، گفت: امروز دشمن تلاش می کند مساجد را از مردم بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هامون محمدی ...

رشت- جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عصبانیت و هراس آمریکا از اقتدار انقلاب اسلامی گفت: دشمن نسبت به اقتدار و نفوذ انقلاب در منطقه حساس شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به درس فتنه های اخیر گفت: این فتنه ها سره را از ناسره جدا کرد و دریافته ایم که راهی جزء ماندگاری و همسو شدن با خون شهدا نداریم.

آستانه اشرفیه- دانش آموزان ظرفیت های خوبی برای فرهنگ سازی در جامعه و تربیت نیروهای در تراز انقلاب هستند موضوعی که باید از سوی مسئولان آموزش و پرورش بیشتر به آن توجه شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها، بهرام ...

رشت- پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه نسل جدید همچون نسل قبل بصیر و هوشیار است، گفت: خواسته ملت ایران برخورد قاطع، قانونی و انقلابی با عوامل نفوذ و اغتشاشگران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله قنبری پیش از ...

آستارا- امام جمعه اهل سنت عباس آباد آستارا با اشاره به نقش علمای اهل سنت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: به دور از تعصبات مذهبی بر سر اهداف مشترک ملی و دینی خود ایستاده ایم.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- رئیس کل دادگستری گیلان گفت: برای تمام فضائل به دست آمده در انقلاب خون ها ریخته شده و در برابر هتک حرمت این فضائل ساکت نمی مانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمزه خلیلی در سخنرانی پیش از ...

رشت- رئیس کل دادگستری گیلان گفت: برای تمام فضائل به دست آمده در انقلاب و نظام خون ها ریخته شده و در برابر هتک حرمت این فضائل ساکت نمی مانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمزه خلیلی در سخنرانی ...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امروز تمام مردم دنیا از آفریقا تا آسیای جنوب شرقی و آمریکای لاتین، ملت ایران را الگوی خود قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی صبح پنجشنبه در مراسم ...

رئیس فرهنگسرای اندیشه گفت: دستگاه های فرهنگی که علم دار فریضه جهاد تبیین در گام دوم انقلاب هستند، وظیفه مهمی در ترویج امر حجاب و عفاف دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر امین زاده رئیس فرهنگسرای اندیشه و مدیر فرهنگی ...

رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: سبک زندگی شهیدان رجایی و باهنر ترازویی برای روسای جمهور در تراز انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر شنبه در نشست ستاد بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان ...

رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: سبک زندگی شهیدان رجایی و باهنر میزانی برای روسای جمهور در تراز انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر شنبه در نشست ستاد بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان ...

رئیس پژوهشکده تحول و ارتقای علوم انسانی دانشگاه شیراز گفت: زمینه اصلی برگرفته شده برای طرح نظام حکومتی ولایت فقیه، الگوی خلیفه خدا روی زمین بودن انسان است.

خبرگزاری مهر، گروه فرهنگ و اندیشه: از ابتدای مطرح شدن نظریه ولایت ...

مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: خبرنگاران به تاسی از حضرت زینب (س) آگاهی رسان و روشنگر هستند و در این طریق، عمر خویش را مصروف خبررسانی صادقانه می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام یعقوبعلی نظری به ...

رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: دفاع از حقانیت انقلاب با استفاده از ابزارهای نوین تبلیغی و نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبری از سوی این شورا مورد توجه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی ...

مشهد ـ رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: به عنوان یک بسیجی از شخص استاندار تا پایین ترین مدیران در رده های مختلف می خواهم که صدای خبرنگار برای روایت آشکار رویدادها را خفه نکنید.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به رویکردهای این نهاد انقلابی گفت: ساماندهی حرکت های مردمی در موقعیت های مختلف رسالت و رویکرد شورای تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری بعد از ...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: با توجه به پیشرفت فناوری ها و گسترش فضای مجازی باید از ابزارهای جدید تبلیغی به منظور پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی بعد از ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید مهدی خوش سیرت در آستانه اشرفیه اظهار کرد: دشمنان انقلاب همواره با سخنان بیهوده و بزرگنمایی ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی ظهر پنجشنبه در هجدهمین نشست دبیران هم اندیشی دانشگاه های کشور که در مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: به عنوان متصدی فرهنگی مجموعه دولت استنباطم این است ...

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- بهرام قربانپور: انقلاب اسلامی ایران از جمله انقلاب های نادر، اثرگذار و اعجاب انگیز دنیاست که تمام لحظه های آن با معنویت و تقواپیشگی عجین شده است. اگر گوشه گوشه این کتاب ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت با تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع)، اظهار کرد: ۲۲ خرداد ماه نیز سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در تقویم ملی ...

[ad_1]

سفارت ایران در بغداد، در پیام تسلیتی در گذشت «محمود دعایی» اولین رئیس سفارت ایران در عراق پس از پیروزی انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. ...

[ad_1]

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در روز ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران، گفت: بارزترین ویژگی امام خمینی "قیام لله و عمل به وظیفه بود"؛ ویژگی که به ...

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- بهرام قربانپور: نوشتن برای برخی افراد در کمال سادگی و بی آلایشی، بسیار سخت است و فصاحت و بلاغت ویژه می خواهد، وصف شهدا چنین حسی دارد.

نمی دانم از کجای ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست های مکتب امام و گام دوم انقلاب اسلامی، به مناسبت ایام رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی از ۹ تا ۱۸ خردادماه توسط اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برپا می ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، مسابقه «زندگی به سبک روح الله» را برگزار می کند. این مسابقه با رویکرد افزایش آگاهی مردم درباره جایگاه رهبری و ...

[ad_1]

مدیرمسؤل روزنامه کیهان با اشاره به این که «آیت الله طالقانی تا آخر با ولایت فقیه و نظام بود»، گفت: آقای طالقانی نقل کرده اند که هر وقت مشکلی برایم پیش می آمد، نزد حضرت امام(ره) می ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان