به گفته رییس حوزه قضایی رودبنه شهرستان لاهیجان، یک مجتمع ویلایی غیرمجاز به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع در روستای امیرآباد بخش رودبنه لاهیجان تخریب شد.

...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، بیش از نیم تن گوشت غیر قابل مصرف از یک فروشگاه زنجیره‌ای و تالار عروسی در شهرستان لاهیجان کشف و ضبط شد

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی گیلان، دکتر علی رسولی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ...

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، تاکنون برای اجرای پل غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان ۱۶۸ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن به ۴۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

...

خیر بزرگ نظام سلامت با بیان اینکه به لحاظ روحی بسیار توانا هستم، گفت: بزرگ ترین افتخارم پزشک بودن و هفتادسال خدمت به مردم به ویژه بیماران است.

...

پژوهشگر تاریخ معاصر با بیان اینکه نهضت جنگل یک قیام مردمی بود که در این استان شکل گرفت، گفت: وقتی از میرزا و نهضت جنگل سخن می گوییم نباید به هیچ وجه نگاه مان قومیتی، منطقه ای یا تعصبی باشد ...

گردهمایی دانشجویان، طلاب و بسیجیان استان گیلان به مناسبت سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه از سوی امام خمینی (قدس سره الشریف) ظهر شنبه ۴ آذر در سالن علامه حزین لاهیجی دانشگاه آزاد واحد لاهیجان ...

به گزارش لنگرخبر، سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود و تسلیت به خانواده جانباختگان اظهار کرد: با توجه به تاکیدات استاندار و رئیس شورای تامین استان گیلان، مبنی پیگیری ...

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لاهیجان از جمع آوری تله های بازگیری در حاشیه تالاب امیرکلایه لاهیجان خبر داد.

هنرمندان گیلانی در شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان حائز رتبه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، ۲ گروه از ...

بنا به اظهارات مسؤولان، پروژه پل غیر همسطح لاهیجان قرار بود تا در پایان سال۹۷ به اتمام برسد اما با گذشت هشت سال از زمان آغاز ساخت، هنوز به اتمام نرسیده و نظر به تناقض در اظهارات کارفرما و ...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، بیش از هفتاد درصد از باغات چای ایران در استان گیلان فعال هستند، به حدی که می‌توان گیلان را مرکز تولید چای کشور دانست. امروزه برداشت چای در مزارع بیشتر توسط دستگاه انجام می‌شود و ...

طی یک مراسمی در آستانه اشرفیه، کلنگ احداث یک مجتمع سلامت شامل ستاد شبکه بهداشت و درمان، مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی شماره یک، پایگاه سلامت و آزمایشگاه مرکزی این شهرستان بر زمین زده شد.

...

فرهاد در دوران مرخصی بارها از مادرش درخواست کرد برای شهادتش دعا کند و این نشان می دهد که او خیلی زودتر از اینکه زمان شهادتش فرا برسد روحش برای شهادت آماده شده و به پرواز در آمده بود.

...

شهردار لاهیجان از صدور حکم قطعی جزیره استخر لاهیجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا زنده دل ...

به گزارش لنگرخبر به نقل از مهر، کوروش خلیلی ظهر دوشنبه در همایش رهاسازی بچه ماهیان استخوانی و خاویاری خزر در چمخاله لنگرود اظهار کرد: سه مرکز تولید و ذخایر ماهیان خاویاری در گیلان فعالیت می کند.

وی از ...

رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر تسریع در ساخت پروژه پل تقاطع غیرهمسطح لاهیجان گفت: حداکثر زمان پیش بینی شده برای تکمیل طبقه زیرین پل سه ماه است و اجرای کامل پروژه ظرف ۶ ماه آینده باید به اتمام ...

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه ساخت پل غیرهمسطح گیل لاهیجان از سال ۱۳۹۴ آغاز شد و به لحاظ غفلت ورزی در برخی حوزه ها در سال ۱۳۹۸ به کارفرمای دیگری واگذار شد، ...

شهید سید باقر حسینی متولد روستای دهبنه شهرستان لاهیجان در حمله ضد انقلاب به پاسگاهی در شهرستان خرم آباد بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شهید سید باقر حسینی در ششم مرداد ماه ...

رشت- نماهنگ «عمو قاسم» در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در لاهیجان رونمایی شد.

...

رشت- استاندار گیلان با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ استفاده از چای داخلی گفت: سازمان چای مکلف است برای ارتقای کیفی محصولات چای چاره ای اساسی بی اندیشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر ...

لاهیجان- مراسم وداع با پیکر مطهر یک شهید گمنام در شهر لاهیجان برگزار شد.

...

لاهیجان- استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه بیان روایت های درست دشمن را در جنگ ترکیبی ناکام می گذارد، گفت: بصیرت و آگاهی نیاز ضروری جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری بعد از ظهر ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به تصرف ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین در منطقه سوستان لاهیجان گفت: همه آثار تصرف پس از آزادسازی منطقه جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی عصر چهارشنبه در ...

لاهیجان- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) لاهیجان از اهدای ۴۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

علی ملائی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تأمین ...

لاهیجان- استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم دانشجویان در توسعه استان گفت: دانشجو قوه محرکه و پویایی جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در همایش پیشگامان رهایی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در جمع ...

در نشستی که در راستای تأمین بخشی از رفاه چای کاران شمالی برگزار شد، بر بیمه 40 هزار چای کار در کشور بحث و تبادل نظر شد.

...

لاهیجان- فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری قاتل یک زن ۷۸ ساله کمتر از ۳ ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمید محمدی نسب گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ ...

تصاویری از اغتشاش آشوبگران در حوادث اخیر در شهرستان لاهیجان را مشاهده می کنید.

...

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه اغتشاشات و آشوب های اخیر در کشور تنفس مصنوعی دشمن است، گفت: توطئه و جنگ داخلی آخرین ضربه و نفس های دشمن است

...

رشت- امنیت یکی از مولفه های مهم در هر جامعه ای محسوب می شود و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز برای رسیدن به این امنیت خون های زیادی تقدیم شده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- ...

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

...

لاهیجان- فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمید محمدی نسب گفت: با گزارشی مبنی بر تیراندازی مردی ۳۲ ساله در یکی از روستاهای شهرستان لاهیجان و ...

رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه برای احیا و به زراعی باغات چای هم تسهیلات سرمایه در گردش در نظر گرفته شده است گفت: در این قسمت به ازای هر هکتار تا ۳۵۰ میلیون ریال با بازپرداخت چهارساله و ...

لاهیجان- مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «حمید پورنوروز» بسیجی مدافع امنیت با حضور گسترده مردم لاهیجان برگزار شد.

...

رشت- معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اعلام جزئیات مراسم تشییع و بدرقه پیکر مطهر شهید «حمید پورنوروز» گفت: این مراسم صبح فردا از مقابل سپاه ناحیه لاهیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمدرضا منشوری ظهر شنبه ...

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه مدیر پشت میزنشین نمی خواهیم،گفت: مدیران ما باید در وسط میدان و در کنار مردم به صورت جهادی به انجام وظایف بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری در احکامی جداگانه سرپرستان ...

لاهیجان- فرمانده انتظامی لاهیجان از شناسایی و دستگیر سه نفر از عوامل آسیب و خسارت به کیوسک پلیس راهور در این شهرستان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمید محمدی نسب گفت: در پی ...

طبق پیش بینی هواشناسی گیلان، آسمان استان همچنان بارانی است و علیرغم بارش قابل توجه در اغلب مناطق، شرایط رودخانه ها عادی و از طغیان آن ها خبری نیست.

...

سیاهکل- استاندار گیلان با اشاره به اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای احداث محور اصلی سیاهکل- لاهیجان گفت: مسیر توسعه در گیلان هموارتر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر اسدالله عباسی ظهر یکشنبه پس از بازدید از وضعیت احداث کمربندی خیام ...

لاهیجان- نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره پیشرفت ۸۵ درصدی پروره ملی میدان گیل لاهیجان گفت: احداث بیمارستان جنرال در لاهیجان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول فرخی بعد از ظهر پنج شنبه در ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان