رشت- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ارائه لایحه بودجه از سوی دولت گفت: با مشخص شدن اعضای کمیسیون تلفیق رسیدگی به لایحه از هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش اباتری شامگاه پنجشنبه ...

رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه ۱۰ درصد از زکات جمع آوری شده باید در ساختار بودجه آورده شود، گفت: این کار توسط سازمان برنامه و بودجه اجرایی نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تأکید بر لزوم تقویت و بازنگری در تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلاتی همانند ارز و گرانی گفت: برخی از وزرا عملکرد خوبی ندارند و باید تغییر کنند.

سیدکاظم دلخوش در گفتگو ...

رشت- رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان به خروج برنج از سبد محصولات استراتژیک توسط جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده برنج دوباره به سبد محصولات استراتژیک بازگشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکاظم دلخوش پیش از ...

رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان تأکید کرد: همه ظرفیت نمایندگان گیلان در مجلس در اختیار توسعه استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکاظم دلخوش ظهر شنبه در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان، اظهار کرد: نمایندگان ...

رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اینکه باید ظرفیت های گردشگری استان بالفعل شود، گفت: گیلان نباید با این ظرفیت ها نرخ بالای بیکاری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکاظم دلخوش بعد از ظهر پنج شنبه در ...

رشت- رئیس بنیاد مستضعفان کشور از اجرای طرح های محرومیت زدایی به صورت پایلوت در یکی از شهرستان های استان گیلان توسط این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح عصر پنج شنبه در دیدار با نماینده ...

رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اینکه باید در بخش مدیریت بحران به این استان ویژه نگاه شود، گفت: گیلان با چالش افزایش مهاجرت ها مواجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکاظم دلخوش پیش از ظهر شنبه در ...

رشت- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اعمال تغییرات در وزارت راه و شهرسازی برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال ضروری است، گفت: این طرح تاکنون تحقق نیافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش شامگاه ...

رشت- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به طرح سوت زنی گفت: سامانه ای برای ثبت مفاسد اقتصادی از سوی مردم طراحی شده که در دست بررسی است و تا یک ماه آینده نهایی و به قانون تبدیل می شود.

تهران- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه حمایت از مفاخر و بزرگان تاریخ ایران باید تبدیل به قانون شود، گفت: برنامه ریزی برای این کار ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکاظم دلخوش عصر چهارشنبه در نخستین اجلاسیه کنگره ...

رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: باید تعیین تکلیف کارگاه های شن و ماسه در گیلان با در نظر گرفتن نیاز استان برای تامین مصالح باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکاظم دلخوش اباتری عصر شنبه در نشست کمیته حفاظت از اراضی ...

رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه خبرنگار زمانی موفق عمل می کند که وابسته به نهاد یا دستگاهی نباشد، گفت: مجلس از طریق قانون مشکلات خبرنگاران را حل می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش ...

رشت- دهکده دانش بنیان گیلان در حالی چهارمین سال شروع و اجرا را پشت سر می گذارد که از سال ۹۸ تاکنون پیشرفت محسوسی نداشته و در بن بست اعتبارات گیر کرده است.

خبرگزاری مهر- گروه استان ها: سالی که ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری گیلان با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس با رهبری، گفت: رهبری از همه دولت ها حمایت می کنند و به ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر یکشنبه نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی طی جلسه «سید کاظم دلخوش اباتری» نماینده مردم صومعه سرا را به عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان این استان انتخاب کردند.

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم دلخوش شامگاه شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه اگر جلوی ریزگردها گرفته نشود مردم دچار بحران می شوند، اظهار کرد: ترکیه در حاشیه کشور سدی احداث می کند ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم دلخوش شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه طرح مهریه مانند تیغ دو لبه است، اظهار کرد: ظرح مهریه باید به گونه ای باشد که حق و ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه منابع پیش بینی شده برای بودجه سال آینده ممکن است تحقق ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی وضعیت تالاب های گیلان با بیان اینکه نوع تعیین حریم تالاب انزلی باعث می شود ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با شبکه باران با اشاره به تصویب طرح شفافیت اموال مسئولان، گفت: کمیسیون قضائی مجلس درباره ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش عصر پنج شنبه در یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه سرا و ۲۳ شهید مدافع حرم استان گیلان، رئیس مجلس را ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان