انزلی- نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اولویت بندی برنامه های احیای تالاب انزلی گفت: شنبه بازار روگا توسط شهرداری باید دیواره سازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد دنیامالی پیش از ظهر شنبه در ...

انزلی- مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: سازمان بنادر و دریانوردی ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی تالاب انزلی اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین یونسی صبح شنبه در نشست بررسی چالشهای احیای تالاب انزلی اظهار کرد: سازمان ...

انزلی- رئیس مجلس با اشاره به اینکه سپاه منحصرترین سازمان ضدتروریستی در منطقه و جهان است، گفت: مجلس دولت های اروپایی و ارتش های آنها را حامی تروریست و سازمان تروریستی اعلام می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۸ هزار دلار تقلبی از یک تبعه خارجی در انزلی خبر داد و گفت: متهم ۳۲ ساله دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزالله ملکی اظهار ...

رشت- حمله سگهای ولگرد به کودک ۱۰ ساله انزلیچی و مصدومیت وی، بار دیگر اهمیت توجه متولیان ساماندهی به این وضعیت را یادآور شده و از سوی مطالبه شهروندان ورود دستگاه قضایی به این موضوع است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ...

انزلی- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عاملان آتش سوزی مسجد جامع انزلی خبر داد و گفت: دو نفر در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن پور گفت: در پی ...

رشت- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز پرچمدار مقابله با نظامهای تروریستی است، گفت: سوءتدبیرها باید مرمت و اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی بعد از ظهر پنجشنبه ...

انزلی- فرمانده انتظامی بندرانزلی با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر گفت: ۷ کیلو و ۸۴۰ گرم حشیش در خودروی قاچاقچیان جاسازی شده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید مهدی نجفی پور با اشاره به دریافت گزارشی مبنی ...

انزلی- استاندار گیلان با اشاره به نقش ظرفیت های بندری استان در روابط تجاری و اقتصادی گفت: از ظرفیت های بندری و کشتیرانی گیلان برای توسعه تجاری باید استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر اسدالله عباسی بعد از ظهر سه ...

انزلی- استاندار گیلان گفت: ناکامی دشمنان در راه اندازی جنگ ترکیبی با استفاده از نیروهای فریب خورده برای خدشه دار کردن نظام، بیانگر قدرت بی بدیل جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر سه ...

انزلی- سرپرست اداره کل شیلات گیلان با اشاره به صید سه هزار و ۱۴ تن کیلکا از ابتدای امسال تا کنون گفت: صید ماهیان استخوانی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۵ درصد کاهش داشته است.

کوروش خلیلی ...

انزلی- ورزشکاران دانش آموز و فرهنگیان مدال آور گیلان در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه همزمان با هفته تربیت بدنی مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی حوزه آموزش و پرورش استان گیلان برگزار ...

انزلی- امام جمعه انزلی گفت: انجمن اولیا و مربیان به عنوان یکی از کانون های آگاهی بخشی به جوانان درباره توطئه های دشمنان باید تقویت و نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین ظهر چهارشنبه ...

رشت- سرپرست اداره کل شیلات گیلان با اشاره به آغاز فصل صید ماهیان استخوانی در این استان از ۲۲ مهر ماه گفت: پیش بینی شده امسال صیادان گیلانی۲ هزار تن ماهی صید کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش خلیلی پیش ...

انزلی- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به پشت پرده اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال تجزیه ۵۶ کشور مسلمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی شامگاه جمعه در مراسم جشن میلاد پیامبر ...

انزلی- مدیر جهاد کشاورزی انزلی با اشاره به حضور شب پره ها در چند روز گذشته در این شهرستان گفت: طی دو سال گذشته این اتفاق بعد از بارندگی های شهریور ماه رخ می دهد و بررسی های بیشتر ادامه ...

دادستان بندر انزلی از دستگیری ۴ متهم در حادثه آتش سوزی تالاب بندر انزلی خبر داد.

...

انزلی- معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار انزلی گفت: وزارت کشور با الحاق سه منطقه بلاتکلیف در انزلی به محدوده شهری موافقت کرد.

بابک شکوهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سه منطقه «ماراگوده»، «چراغ پشتان» و «پیل علی ...

انزلی- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل ملوان بندر انزلی نرسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های های لیگ برتر فوتبال کشور و از هفته دوم این رقابت ها فردا ساعت ۱۹ ...

رشت- مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از نجات جان جوان ۱۷ ساله در سواحل انزلی توسط امداد گران این جمعیت از غرق شدگی خبر داد.

سیاوش غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نجات جوان ۱۷ ساله ...

انزلی- فرمانده انتظامی انزلی از کشف ۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید جعفر جوانمردی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار ...

انزلی- فرمانده انتظامی انزلی گفت: رفتار هنجارشکنانه راننده خودروی جیپ منجر به مصدومیت دو نفر در ساحل انزلی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید جعفر جوانمردی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال تماس مردمی ...

انزلی- رئیس آتش نشانی انزلی گفت: نیزارهای تالاب انزلی در محدوده روستای کوچک محله دچار آتش سوزی شد.

مهرداد رضاپور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر جمعه بر اساس گزارش مردمی مبنی بر وقوع آتش سوزی ...

انزلی- نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه تأمین آب روستاهای غرب این شهرستان گفت: طرح آبرسانی برای بیش از ۲۰ روستای غرب انزلی اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد دنیامالی شامگاه پنج شنبه ...

انزلی- معاون وزیر دفاع با اشاره به ظرفیت خوب دریای خزر برای ایجاد فرودگاه آبی، گفت: هواپیمای آب نشین با قابلیت تاکسی هوایی تولید نخبگان ایرانی در گیلان رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ افشین خواجه فرد ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حسن یونسی خمسی پیش از ظهر دوشنبه در سالن همایش های اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان، اظهار کرد: برنامه ویژه ای برای ارتقای ایمنی دریایی و بندری داریم.

وی با اشاره ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه در مراسمی «حسین یونسی خمسی» به عنوان مدیر کل جدید بنادر و دریانوردی گیلان معرفی شد.

فرماندار انزلی در این مراسم اظهار کرد: با وجود ۴۷ کیلومتر خط ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته سی و دوم این رقابت ها عصر جمعه در تبریز مهمان تیم ماشین سازی بود که ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه ناظر گمرکات گیلان با اشاره به شرایط حساس اقتصادی کنونی کشور، اظهار کرد: ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی «صادق برزگر» با حفظ سمت و به مدت چهار ماه به عنوان سرپرست نظارت بر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک بندرانزلی معرفی شد.

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر محسن جلواتی ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه ناظر گمرکات گیلان با تاکید بر ضرورت استفاده هرچه بهتر از ظرفیت های دبیرخانه اوراسیا در گیلان ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید جانباز ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع حدود هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان انزلی، اظهار کرد: این بسته ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای تأمین کالاهای اساسی و همچنین تأمین روغن موردنیاز کشور بعد از ظهر دوشنبه کشتی تانکر حامل ۵ هزار تن روغن خام خوراکی در بندر ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در نماز جمعه این هفته بندر انزلی اظهار کرد: امروز نظام اسلامی در شرایطی در پای میز مذاکره و بازگشت ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی اقدم غروب سه شنبه در نشست توسعه مبادلات تجاری با سوریه اظهار کرد: اگر تا دیروز سربازان ما در سوریه می جنگیدند امروز ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجید رسول زاده فرساد در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبر مرگ یک پیرزن کهنسال به علت سقوط از بالکن در یک باب ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید جانباز عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع دو هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان انزلی، اظهار کرد: این بسته ها بین ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار شهرام ایرانی در حاشیه برگزاری محفل انسی با قرآن در مسجد پیامبر اعظم (ص) ناوگان شمال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از برنامه های ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و چهار سال پیش در چنین روزی ملوانان انزلی قایقران خود را از دست دادند، بازیکنی که در سن ۱۶ سالگی به عنوان یکی از ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش آرمان عصر پنجشنبه در مراسم بیست و چهارمین سالگرد سیروس قایقران در انزلی، اظهار کرد: کسانی که در دهه ۶۰ فوتبال را دنبال می کردند ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان