رئیس شورای اسلامی شهر رشت با ارائه پیشنهادی درباره جرائم ساختمانی گفت: بهتر است جرائم ساختمانی بر اساس سال وقوع تخلف محاسبه شود.

...

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وجود برخی از بی نظمی ها در سطح شهر گفت: استقرار واحد اجرائیات شهرداری رشت با همکاری مجموعه نیروی انتظامی می تواند در این باره مشکل گشا باشد.

...

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه آتش نشانی شغلی مقدس است، گفت: آتش نشانان مدافعان امنیت و آرامش شهر هستند که در ۲ مقوله اطفای حریق و امداد و نجات تلاش می کنند.

...

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه جسته و گریخته در فضای مجازی پیرامون هشت پروژه شهر رشت صحبت هایی مطرح می شود، گفت: برخی معتقدند که به لحاظ مالی شهرداری توانایی اجرای این پروژه ها را ...

شهردار رشت با بیان اینکه فراخوانی به منظور رفع مشکل پسماند خشک انجام شد، گفت: چندین شرکت در این فراخوان شرکت کردند و قرارداد همکاری با شرکت منتخب انجام شد و امیدوارم این اقدام فرهنگی به نتایج مطلوب برسد.

...

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان گفت: مساجد مناسب ترین بستر برای انجام اقدامات کاربردی در حوزه فرهنگ است و مرکز اصلی انقلاب اسلامی ایران نیز مساجد بود.

...

اعضای شورا و سرپرست شهرداری رشت در نشست مشترک با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آمادگی همه جانبه خود در جهت توسعه نظام بهداشت و درمان شهر رشت خبر دادند.

...

اعضای شورا و سرپرست شهرداری رشت در نشست مشترک با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آمادگی همه جانبه خود در جهت توسعه نظام بهداشت و درمان شهر رشت خبر دادند و گفتن که پروانه بیمارستان جایگزین پورسینا ...

...

رشت- رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه افزایش بالای تعرفه های شهرداری مورد تائید شورا نیست، گفت: این افزایش به صلاح شهروندان نبوده و شورا مخالف آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر ...

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه قرار داد احداث زباله سوز در رشت در سال ۹۲ منعقد شد، گفت: تسریع در احداث زباله سوز در رشت نیازمند افزایش اعتبارات ملی است.

...

رشت - رئیس شورای اسلامی شهر رشت از ثبت نام رشت به عنوان شهر صنایع دستی در یونسکو خبر داد و گفت: نام رشت بعد از اصفهان و شیراز به عنوان سومین شهر صنایع دستی کشور در یونسکو ثبت می ...

در جلسه علنی شورای شهر رشت از گُم شدن یک دستگاه اتوبوس شهرداری رشت و واگذاری پنهانی آن به یک نهاد خصوصی و بدون مجوز شورا در دوران مدیریت پیشین شهرداری رشت انتقاد شد.

...

به گفته رئیس شورای شهر رشت، بودجه فرهنگی شهر رشت در سال آتی با هدف توجه بیشتر به مباحث فرهنگی و دغدغه های این حوزه افزایش می یابد.

...

رشت- رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نگاه هنرمندمحور و فرهنگی به مسائل شورا گفت: استفاده از ظرفیت هنرمندان، نخبگان فرهنگی و آموزشی برای توسعه و عمرانی و آبادانی شهری مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- رئیس شورای شهر رشت با اشاره به پیگیری های انجام شده برای راه اندازی تراموا در این شهر گفت: به زودی خبرهای خوشی در این باره به مردم داده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ...

رشت- رئیس شورای شهر رشت گفت: با توجه به مشکلات سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری رشت تعدادی از اعضای شورا درخواست تحقیق و تفحص از این سازمان را دارند که به زودی انجام می شود.

به گزارش ...

رشت- جلسه شورای شهر رشت در حالی برگزار شد که برخی از اعضای این شورا به حضور افراد فاقد تخصص و تجربه در پست های مدیریت شهری انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واثق کارگرنیا عصر شنبه در شصت ...

رشت- رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شهرداری باید برای فصل سرما آماده باشد، گفت: وضعیت بازار رشت نیز مساعد نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واثق کارگرنیا بعد از ظهر شنبه در شصتمین جلسه صحن علنی شورای ...

رشت- رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه شهرداری این شهر برنامه محور عمل نمی کند، گفت: روند اجرای پروژه ها کُند است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واثق کارگرنیا بعد از ظهر شنبه در پنجاه و هفتمین جلسه ...

رشت- رئیس شورای شهر رشت از موافقت اعضای شورا با کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واثق کارگرنیا عصر شنبه در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورا در ساختمان ...

رشت- رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه «علوی» با حکم قاضی به طور موقت در شهرداری حضور دارد، گفت: به دنبال ثبات مدیریتی هستیم و از رأی خود در دادگاه دفاع می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین ...

رشت- رئیس شورای شهر رشت از لغو جلسه شورای شهر به دلیل غیبت چهار نفر از اعضا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای اسلامی شهر رشت بعد از ظهر شنبه با اشاره به لغو جلسه شورای شهر رشت ...

رشت- رئیس شورای شهر رشت با اشاره به ثبت نام ۳۳ نفر برای نشستن بر کرسی شهرداری این شهر گفت: به دنبال انتخاب فردی هستیم که حداقل سه سال بتواند در این عرصه خدمت کند.

محمد حسین واثق کارگرنیا در ...

رئیس شورای اسلامی شهر رشت، ثبات مدیریتی در شهرداری رشت را خواسته تمامی یازده دانست و گفت: اما اگر در قبال مشاهده کم کاری ها و بی توجهی ها سکوت کنیم به شهر و شهروندان خیانت کرده ایم.

...

رشت- رئیس شورای شهر رشت این شهر در گذشته جزء اولین ها بوده است، گفت: رشت به واسطه کم کاری های گذشته عقب ماندگی های زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واثق کارگرنیا عصر دوشنبه در دیدار صمیمی با ...

رشت- جلسه شورای شهر رشت برگزار و اعضای آن ضمن تاکید بر ضرورت رفع مشکلات مردم توسط دولت خواستار اتخاذ تصمیمات لازم و عزم جدی برای زیباسازی شهر رشت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای اسلامی شهر رشت ...

روند اجرای فعالیت ساماندهی پسماند در سراوان صدای مسئولان را در آورده و تخلف در مناقصه و تحمیل ضرر ۵ میلیاردی به شهرداری رشت نیز مدیریت پسماند در این کلانشهر را به تاخیر انداخته است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- ...

رشت- رئیس شورای شهر رشت گفت: کسورات بیمه سلامت بازنشستگان شهرداری رشت پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر چهارشنبه در پنجاه و یکمین جلسه علنی شورا با تسلیت عاشورای حسینی و گرامیداشت روز خبرنگار اظهار ...

رشت- «محمدحسین واثق کارگرنیا» برای دومین سال پیاپی با کسب ۱۰ رأی به عنوان رئیس شورای شهر رشت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر یکشنبه چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر رشت با محوریت انتخاب هیئت ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر رشت عصر چهارشنبه در دفتر این شورا برگزار شد.

محمد حسین کارگرنیا در پایان این جلسه از اعلام وصول ۹ سوال برخی از اعضای شورای ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی با اعضای شورای شهر رشت با اشاره به اینکه فرهنگ و هنر مرکز همه اندیشه ها و افکار است، اظهار کرد: اعضای دوره ششم شورای ...

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- بهرام قربانپور: این روزها حوادث جاده ای و تلفات جانی آن به یکی از دغدغه های مهم مسئولان تبدیل شده تا جایی که طبق آمار روزانه بیش از ۱۰۰ نفر و حتی ...

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- سیده سمیه رعد: استان گیلان با داشتن جمعیتی حدوداً ۳ میلیون نفری دهمین استان پرجمعیت کشور و یکی از متراکم ترین استان ها بوده که به دلیل برخورداری از جغرافیای خاص و ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر چهارشنبه در سی و نهمین جلسه شورای شهر رشت با گرامیداشت یاد آیت الله محمد تقی بهجت (ره)، گفت: آیت الله ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر چهارشنبه در سی و پنجمین جلسه علنی شورا با تسلیت فرارسیدن شب های قدر به ارسال لایحه ای از سوی شهردار ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا بعد از ظهر چهارشنبه در بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان با اشاره به ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر چهارشنبه در بیست و سومین جلسه شورای شهر رشت با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت جمعه هفته جاری ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین کارگرنیا عصر چهارشنبه در بیست و دومین جلسه شورای شهر رشت با انتقاد از تأخیر برخی از اعضای شورا در جلسات علنی و کمیسیون های ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر شنبه در بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با موضوع سوال از شهردار این شهر، اظهار کرد: ایجاد ثبات ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر شنبه در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه رشت با ابراز تأسف از عدم تکمیل تالار مرکزی رشت، گفت: این تالار ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان