لنگرود - فرمانده انتظامی لنگرود از رفع تصرف ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در منطقه اطاقور این شهرستان خبر داد.

به گزارش لنگرخبر، سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند ...

رشت- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس در قالب طرح «مهر تحصیلی» ۸۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم بضاعت گیلانی توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح ...

رشت- مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان، جزئیات مهم ترین مصوبات سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به این استان در بخش درمان را تشریح کرد.

حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر اخیر مدیر عامل سازمان ...

فومن- رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری فومن از رفع تصرف هزار و ۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی از دو متصرف خبر داد و گفت: متصرفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

رسول نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان ...

تالش- فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۷۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع اراضی ملی در تالش خبر داد و گفت: ۹ نفر از متهمان این پرونده دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ...

آستانه اشرفیه- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آستانه اشرفیه از رفع تصرف بیش از ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی در روستای ترک محله بندرکیاشهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی اسدی نژاد گفت: ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به تصرف ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین در منطقه سوستان لاهیجان گفت: همه آثار تصرف پس از آزادسازی منطقه جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی عصر چهارشنبه در ...

رشت- رئیس اداره محیط زیست رشت گفت: ۳۴۶ هکتار از پناهگاه حیات وحش چوکام خمام با حکم قضائی از ۵۰ متصرف پس گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدتقی تقی زاده گفت: پس از بازرسی های مستمر کارشناسان و مأموران ...

رشت- مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال از ۲۴۸ هکتار از اراضی ملی استان رفع تصرف شد، گفت: این میزان زمین توسط هزار و ۱۹۸ نفر تصرف شده بود.

به ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آزادسازی بیش از ۱۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در رستم آباد رودبار گفت: دو نفر با تشکیل پرونده برای طی کردن مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به رفع تصرف ۱۶۵ هزار و ۲۱۰ متر مربع از اراضی ملی در تالش گفت: در این رابطه ۲۰ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزاله ملکی صبح ...

رشت- دادستان مرکز گیلان تاکید کرد: دستگاه قضا با متجاوزان به حریم منابع طبیعی قاطعانه برخورد کرده و با کسی تعارف ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فلاح میری عصر شنبه در کمیته حفاظت از اراضی ملی اظهار کرد: بر ...

رودسر-رئیس منابع طبیعی رودسر با اشاره به رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی این شهرستان از ابتدای امسال تا کنون گفت: در این مدت سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به خزانه دولت واریز شده است.

محمدرضا کشاورز ...

رشت- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به تخریب یک بنای غیر مجاز در خمام گفت: با حکم قضایی ۱۱ هکتار از اراضی جنگلی در این شهرستان رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۱۷ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: متهم ۴۴ ساله به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بشری بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ فقره پرونده ورودی دستگاه ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آقایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی با تبریک هفته قوه قضائیه با اشاره به وجود امنیت به واسطه خون شهدا، اظهار کرد: ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر چهارشنبه ویلایی به ارزش ۴۰ میلیارد تومان که در منطقه ییلاقی ورمیه شهرستان ماسال ساخته شده بود با حکم قضائی تخریب شد.

...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، علی داودی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رفع تصرف دو هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی در ...

[ad_1]

محمد حسین کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکایت اداره منابع آب شهرستان آستانه اشرفیه مبنی بر تصرف بخشی از بستر رودخانه سفیدرود در روستای سالستان، گفت: ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی در این باره اظهار کرد: مأموران انتظامی و یگان حفاظت منابع طبیعی یک هکتار زمین منابع طبیعی در ییلاق رزدارستان رضوانشهر را با ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان