آستارا- فرماندار آستارا گفت: همزمان با دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر ۳۳ پروژه طرح اشتغالزایی با اعتبار ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در آستارا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور بعد از ...

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به ظرفیت های آستارا در حوزه گردشگری گفت: هیچ مانعی برای گسترش همکاری دو جانبه آستارا و بلاروس وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر عنایت رضایی پور بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار و نشست با ...

آستارا- امام جمعه آستارا گفت: امروزه کشور با جنگ ترکیبی دشمن مواجه است و مسئولان ضمن حفظ بصیرت نباید تحت تأثیر القائات و تأثیرات این جنگ قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی ظهر چهارشنبه در ...

آستارا- فرماندار آستارا گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود هجمه های دشمنان در ۴۴ سال گذشته در مسیر رشد و تعالی قرار داشته و در همه عرصه ها حرفی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ظهر ...

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به افزایش ۱۳.۵ درصدی پروژه های دهه فجر امسال نسبت به گذشته گفت: ۸۱ پروژه با اعتبار بیش از ۸۲ میلیارد تومانی در ایام الله دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت ...

آستارا- فرماندار آستارا بر لزوم نوسازی، تعمیر، تجهیز و تخصیص امکانات آموزشی تاکید کرد و گفت: تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی آستارا نیازمند توجه ویژه اداره کل نوسازی مدارس گیلان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ظهر دوشنبه ...

آستارا- فرماندار آستارا بر پیگیری مشکلات گمرک آستارا در سطح ملی تاکید کرد و گفت: راه حل مشکلات گمرک، تسریع در روند خروج کامیون ها است که باید به بهترین نحو پیگیری و انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی ...

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به نقش مهم مساجد و رسانه ها در فرهنگ سازی زکات و لزوم توجه به ترویج این فرهنگ در جامعه گفت: شورای زکات در ۴۱ روستای آستارا فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی ...

آستارا - فرماندار آستارا گفت: با توجه به بروز تخلفات و جرایم سایبری و رسانه ای عدم وجود دایره پلیس فتا در نیروی انتظامی آستارا از دغدغه های مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ظهر ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، یاشین کمالی ظهر یکشنبه در گفتگو با رسانه ها به روند حاکم بر شورای اسلامی این شهر اشاره کرد و افزود: سه عضو شورا طی سه ماه گذشته در جلسات شورا حضور پیدا ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا با اشاره به افزایش خودسرانه نانوایی ها، گفت: تعطیلی خودسرانه نانوایی ها قابل ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سیدسعید میرباقری دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سیدسعید میرباقری دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان