حجت الاسلام ذوعلم گفت: این تلقی که موضوع حجاب تبدیل به مسئله امنیتی شده است، روایتی مخدوش برخاسته از رسانه های غربی است. معتقدم بخش های زیادی از حاکمیت به حجاب نمی اندیشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جدیدترین جلسه از ...

سومین جلسه از نشست های «بازاندیشی مهاجرت» با موضوع «عوامل کششی و رانشی مهاجرت نخبگان» فردا یکشنبه ۱۳ شهریور در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست های «بازاندیشی مهاجرت» در قالب جلسات گفت وگومحور، پرداختی ...

روایت مردم و حاکمیت درباره حجاب در نشست دیگری از سلسله جلسات «کشف واقعیت های حجاب» روز سه شنبه ۸ شهریور در فرهنگسرای اندیشه بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «کشف واقعیت های حجاب» سلسله جلساتی است که با ...

حسن بنیانیان در نقد عملکرد دستگاه های فرهنگی درباره حجاب گفت: عمده تذکر ما به خانم هاست، در حالی که بیش از ۵۰ درصد بی حجابی، تأثیر مردان در تعامل اجتماعی شان با زنان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجمین ...

محسن برهانی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: حجاب مقوله ای فرهنگی و دارای ابعاد فقهی، حقوقی، سیاسی و اجتماعی است؛ نباید آن را به سمت موضوعات امنیتی برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین جلسه از سلسله برنامه های «کشف ...

رئیس فرهنگسرای اندیشه از آغاز برگزاری سلسله جلسات «بازاندیشی مهاجرت» برای بررسی ابعاد مختلف این موضوع از فردا یکشنبه ۳۰ مرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر امین زاده رئیس فرهنگسرای اندیشه از برگزاری سلسله جلساتی با موضوع مهاجرت ...

رئیس فرهنگسرای اندیشه گفت: دستگاه های فرهنگی که علم دار فریضه جهاد تبیین در گام دوم انقلاب هستند، وظیفه مهمی در ترویج امر حجاب و عفاف دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر امین زاده رئیس فرهنگسرای اندیشه و مدیر فرهنگی ...

برگزیدگان مسابقه ساخت تیزر و موشن گرافیک «رسانه خلاق، جامعه پویا» روز شنبه ۲۲ مرداد طی مراسمی در فرهنگسرای اندیشه معرفی می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقه بزرگ ساخت تیزر و موشن گرافیک با عنوان «رسانه خلاق، جامعه پویا» ...

رئیس فرهنگسرای اندیشه از برگزاری یک کرسی برای گفت وگو درباره موضوع حجاب خبر داد و گفت: سعی می کنیم ادله هر دو طیف جامعه در موضوع حجاب را مورد بررسی قرار بدهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر امین زاده ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، سمپوزیوم بین المللی آرمانشهر کودکان رویدادی ویژه کودکان است و با چشم انداز «شهر دوست دار کودک» برگزار می شود. این دوره از رویداد با مشارکت فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود و طی ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز تبادل کتاب تهران، نمایشگاه آثار هنری تجسمی با موضوع اربعین و مدافعان به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، توسط مرکز ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان