چاووش خوانان محلی تالش این روزها در آستانه سال نو با خواندن اشعاری در وصف بهار در خیابان ها و معابر ، رسیدن نوروز باستانی را به مردم خبر می دهند.

تصویربردار: رضا گلچین / تدوینگر: مریم غلامی

...

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به حریق در بیش از ۱۳ هکتاری اراضی جنگلی در استان طی روز گذشته گفت: این حریق ها به علت وزش باد گرم به صورت سطحی رخ داد و ...

در نشست اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی گیلان بر راه اندازی بیمارستان صحرایی در مناطق کم برخوردار شهرستان تالش تأکید و در راستایی توسعه مشارکت و هم افزایی همه جانبه در همان رابطه، گفت وگو شد.

...

در پی جراحت یک پرستار مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روی حویق بر اثر کوبیدن مشت بر روی پیشخوان پذیرش توسط مراجعه کننده دانشگاه علوم پزشکی واکنش نشان داد.

...

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با توجه به انسداد پل قدیمی، اکنون تردد خودروها در جاده آستارا به تالش از پل جایگرین و با 2 خط در حال انجام است و همزمان عملیات راهداری ...

به گفته فرمانده انتظامی تالش، راننده یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵، با بی توجهی به دستور توقف پلیس به سمت مخالف حرکت و پس از برخورد با خودروهای عبوری به سمت ماموران حمله ور شده و مأموران انتظامی ...

استاندار گیلان از راه اندازی ایستگاه پرتودهی در گیلان خبر داد و گفت: با برگزاری جلساتی سازمان انرژی اتمی برای راه اندازی ایستگاه پرتودهی محصولات کشاورزی اقدام می شود تا محصولات برای صادرات ایرادی ...

...

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری سارقان کابل برق در تالش خبر داد و گفت: از سارقان کابل و راننده فیدلیتی یک گرم و ۲۶ سانت هروئین و ۱۰ گرم شیشه کشف شد که برای فرار از قانون به ...

نخستین «رویداد بزرگ عشایری گیلان با هدف معرفی توانمندی های عشایر گیلان و نقش این قشر در تولید و اقتصاد در تالش برگزار شد.

...

بعد از جلب رضایت مالکان مجموعه ورزشی شهید زمانیان تالش، این مجموعه ورزشی بازگشایی و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، استفاده مردم از استخر و سالن ها را به مدت یک هفته رایگان اعلام کرد.

...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، فارس: فاطمه مظفری پور: برای خرید مانتو، خود را به بازار اصلی بوشهر رساندم، قد حدودا 65 تا 70 سانتی و جلوباز بودن، وجه مشترک بازار متنوع مانتوها بود؛ در پشت قاب ویترین مغازه‌ها، مانتوهایی دیده ...

سهراب سپهری درباره این شهر گفته است: «به ماسوله آمدیم که از ماسوله بنویسیم، ماسوله را نمی توان نوشت، ماسوله را باید دید و به تماشای آن همه خانه که به پهنه سبز کوه نشسته است ایستاد، زندگی و نقاشی ...

پسروی و کاهش تراز آب دریای کاسپین بهانه ای شده تا سوء مدیریت مسؤولان محیط زیست در رابطه با مدیریت تالاب جوکندان به عنوان یکی از تالاب های میزبان گونه های نادر پرندگان در طول سال و تنوع زیستی و ...

پسروی و کاهش تراز آب دریای کاسپین بهانه ای شده تا سوء مدیریت مسؤولان محیط زیست در رابطه با مدیریت تالاب جوکندان به عنوان یکی از تالاب های میزبان گونه های نادر پرندگان در طول سال و تنوع زیستی و ...

تالش- فرماندار تالش خواستار بازدید و تعیین تکلیف پل چوبی جوکندان توسط مدیرکل محیط زیست گیلان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از پل چوبی در حال تخریب جوکندان خواستار بازدید و تعیین تکلیف ...

تالش- فرمانده انتظامی تالش از مرگ یک مرد غیر بومی بر اثر گاز گرفتگی در یکی از محلات شهرستان تالش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد رستمی اظهار کرد: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ...

با اعلام باشگاه چوکای تالش جهانبخش جعفری به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ...

تالش- پس از کش و قوس های فراوان و با توافق نهایی مسئولان هیئت فوتبال تالش با مالک جدید امتیاز تیم فوتبال چوکای تالش به «اسماعیل سرهنگیان» واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از کش و قوس های ...

تداوم سامانه سرد و بارشی در گیلان که تا فردا نیز ادامه دارد موجب بارش بیش از یک متری برف در مناطق مرتفع استان از جمله شهرستان تالش شد.

...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از رسیدگی به پرونده معلم خاطی در تنبیه بدنی دانش آموز تالشی که منجر به شکسته شدن دست این دانش آموز شده، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فائزی با اشاره به ضرب ...

تالش- رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تالش از برگزاری جشنواره آئین های شب یلدا «چله شب» در این شهرستان گفت: پرداختن به آئین های کهن و نقل داستان های گذشته از جمله برنامه ها است.

پردل امیری نژاد ...

تالش- فرمانده انتظامی تالش با اشاره به قتل پدر توسط پسرش در این شهرستان گفت: قاتل در یکی از استان های مرزی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد رستمی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده ...

تالش- فرماندار تالش از پرداخت هزار و ۶۰۰ مورد تسهیلات فرزندآوری در شش ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری عصر سه شنبه در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار ...

خیرین تالش سه میلیارد تومان جهت راه اندازی مرکز غربالگری سرطان و شیمی درمانی اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس ...

بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با همکاری آبفا در حال انجام اجرای پروژه آبرسانی در ۶ روستای محروم تالش هستند تا روستانشینان آن مناطق از این نعمت بهره مند شوند که علاوه بر آن در ساخت مدرسه و مسکن برای ...

تالش- فرمانده انتظامی شهرستان تالش از کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد رستمی گفت: با دریافت خبری مبنی ...

تالش- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش با اشاره به حمله راکبین موتور سوار با مواد آتش زا به حوزه علمیه تالش گفت: در این حادثه خسارتی به حوزه علمیه وارد نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی درمانی ...

تالش- شامگاه چهارشنبه آشوبگران با پرتاب کوکتل مولوتف قصد آتش زدن حوزه علمیه تالش را داشتند که موفق نشدند.

...

تیم ریشه دار چوکا تالش این روزها حال و روز خوشی ندارد و با مشکلات فراوانی از جمله اعتصاب بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود و خطر سقوط دست به گریبان است.

...

شهردار یکی از شهرهای شهرستان تالش به اتهام برداشت غیرمجاز ماسه از سواحل به دادگاه معرفی و ماشین آلات مربوطه نیز توقیف شد.

...

تالش- مدرسه سه کلاسه پرفسور «مریم میرزاخانی» که توسط خیر مدرسه ساز و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس گیلان ساخته شده بود در روستای سوست بخش کرگانرود تالش افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان ...

رشت- فرماندار تالش با اشاره به تولید ۱۳۰ هزار تن کیوی در این شهرستان از افزایش بیش از ۵۰ درصدی صادرات این محصول خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر دوشنبه در جلسه بررسی محصول میوه صادراتی کیوی ...

به گفته فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گیلان، با اخبار رسیده از میراث بانان افتخاری مبنی بر حضور افراد ناشناس در منطقه چولادی از توابع روستای بنون مشایخ خطبه سرا ۱۰ نفر از ...

...

تالش- مردم شهرستان تالش با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار مشت محکمی بر یاوه گویان زدند.

...

مسئله انتخاب شهردار تالش در کش و قوس نامه نگاری ها همچنان گیر کرده و از یک سو استانداری رای به ابطال مصوبه انتخاب شهردار می دهد و از سوی دیگر فرمانداری تالش از شورای شهر می خواهد سریعا شهردار ...

رئیس شورای شهر تالش با رای اعضای شورا به عنوان شهردار این شهر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ...

پس از کش و قوس های فراوان برای انتخاب شهردار تالش و نامه نگاری های اداری، شواهد حاکی از آن است که اعضای شورای شهر تالش در نظر دارند گزینه شهردار این شهر را از جمع خود انتخاب کنند!

...

رشت- مدیر حوزه علمیه محمدیه اهل سنت تالش با اشاره به اینکه از طریق روشنگری و جهاد تبیین روی مبانی فکری جوانان کار شود، گفت: ایجاد مراکزی برای گفتگو و شنیدن حرف منتقدان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت ...

تالش- استاندار گیلان با تأکید بر اهمیت داشتن بصیرت و شناخت دشمن در زمان فتنه گفت: وحدت عامل اصلی شکستن تابوی تحریم ظالمانه دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر اسدالله عباسی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم اهل سنت و شیعه ...

رشت- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی برداشت عسل در استان گفت: سرشماری کلنی های زنبور عسل در گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت علی اکبر نژاد پیش ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان