مسئولین مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه علامه طباطبایی در نشستی مشترک تصمیم گرفتند که دبیرخانه گفت وگوهای فرهنگی «ایران و روسیه» و «ایران و چین» را ...

به گزارش ایسنا، در راستای ...

در مراسم اختتامیه جشنواره نخستین جایزه ملی پژوهش های برتر روابط فرهنگی بین المللی که در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد از نفرات برگزیده این جشنواره تقدیر بعمل آمد.

به گزارش ایسنا، اسامی و آثار برگزیدگان اولین ...

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: در برنامه تحول سازمان فرهنگ و ارتباطات یکی از رویکردها، مساله دانش بنیان کردن سازمان است که امیدواریم جایزه ملی پژوهش های برتر بتواند گام نخستی در این زمینه ...

به گزارش ایسنا، ...

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برای اقتدار فرهنگی دائما باید در حال خلق و نوآوری باشیم تا مکتب و آرمان نمان را نشان دهیم و به درستی تببین کنیم. از این رو سفیران فرهنگی ما باید مجهز و اهل مطالعه ...

سفر حجت الاسلام والمسلمین شمس الله مریجی به عراق، دیدار با مسئولین وزارت علوم این کشور و بازدید از دانشگاه های معتبر در شهرهای بغداد و نجف در راستای توسعه تعاملات دانشگاهی و زمینه سازی جهت جذب ...

به گزارش ایسنا، ...

با همکاری هلدینگ MACO (مجموعه تجاری تأمین کننده سوخت سریلانکا)، اولین دفتر نمایندگی مرکز هماهنگی های فرهنگی ACD در شهر گردشگری گاله (Galle) تأسیس شد.

به گزارش ایسنا، پس از پیگیری های نماینده ویژه مرکز هماهنگی های فرهنگی ACD اعزامی به سریلانکا و رایزنی ...

بنا بر اعلام دبیرخانه جایزه ملی پژوهش های برتر روابط فرهنگی بین الملل، از آنجا که جمعی از پژوهشگران و دانشگاهیان فعال در حوزه فرهنگ و روابط بین الملل، درخواست فرصت بیشتری برای ارائه آثار به نخستین ...

به گزارش ایسنا ...

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با تأکید بر اینکه آینده جهان معطوف به مقاومت است، گفت: جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم غزه نبرد بین حق و باطل است و رژیم صهیونیستی و حامیانش با توان و قدرت ...

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز سومین دور از گفت وگوی دینی اسلام و شینتوئیسم در توکیو، بر ضرورت پیگیری تأسیس «انجمن علمی گفت وگوهای دینی ایران و ژاپن» به عنوان مصوبه ...

به گزارش ایسنا، ...

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور در دور سوم گفت وگوهای دینی اسلام و شینتوئیسم در توکیو حضور یافته و گفت: اگر پیام، دعوت، تمدن و فرهنگ در قالب هنر ریخته نشود، امکان نفوذ و گسترش ندارد و ماندگار نخواهد شد. ...

جایزه ملی پژوهش های برتر روابط فرهنگی بین المللی اوایل آبان فراخوان خود را منتشر کرده است. با فرارسیدن آذرماه، فرصت ۳۰ روزه پیش روی پژوهشگران کشور در حوزه فرهنگ و بین الملل برای ارسال آثار قرار دارد.

به گزارش ایسنا ...

جاسم سلمان توسعه مناسبات علمی و امضای تفاهم نامه های همکاری های فرهنگی میان مؤسسات اندیشه ای میان ایران و عراق را راهگشای آینده روشن روابط فرهنگی دو کشور خواند.

به گزارش ایسنا، جاسم سلمان -قائم مقام وزیر فرهنگ عراق- و هیأت ...

به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه، موضوع نقش فرق اسلامی در شکل گیری جامعه اسلامی با حضور اندیشمندان و نمایندگان همه فرق اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه با ...

نخستین اجلاس منطقه ای رایزنان جمهوری اسلامی ایران در پنجمین روز خود میزبان چند مدیر فرهنگی - اقتصادی دیگر بود که به تبادل نظر پرداختند. در پنجمین روز، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه ...

به گزارش ایسنا، ...

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نگاه حکمی و حکمرانی به فرهنگ را عامل موفقیت دانست.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه در آخرین نشست نخستین اجلاس منطقه ای رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه که امروز پنج شنبه(۲۰مهرماه) برگزار شد، ...

قائم مقام وزیر و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر گسترش زبان فارسی در خارج از کشور، آن را به عنوان یکی از سیاست های اصلی ...

نخستین اجلاس منطقه ای رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه، در حالی به پایان رسید که یک رکورد چشمگیر از خود به جا گذاشت.

به گزارش ایسنا، حسین روزبه -معاون توسعه روابط فرهنگی بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات ...

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: برای اجرای سند جامع حکمرانی فرهنگی بین المللی جمهوری اسلامی و برای الزام آور شدن آن نیازمند حمایت و توجه مسوولان و بزرگان نظام هستیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی پور -رییس ...

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور گفت: به تازگی فعالیت در عرصه اقتصاد فرهنگ را آغاز کرده ایم تا بتوانیم از ظرفیت های اقتصاد فرهنگ برای ترویج فرهنگ و پیشبرد اهداف دیپلماسی فرهنگی بهره ببریم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ...

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیتی که نمایشگاه کتاب تهران در اختیار رایزنان فرهنگی قرار می دهد، گفت: اجلاس رایزنان فرهنگی کشورهای همسایه، ابتکار ارزشمندی برای شناخت بهتر ظرفیت های ...

به گزارش ایسنا، یاسر احمدوند ...

یکی از مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در یادداشتی ضمن تاکید بر لزوم تجاری سازی و صادرات محصولات فرهنگی ایرانی در عین حال به وجوه معرفی، بازاریابی و بازارسازی این محصولات توسط رایزنان فرهنگی ...

مهدی بزازان، مدیرکل حوزه ...

رئیس مرکز مطالعات سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکید کرد: باید از ثمرات و آثار مهم برگزاری موفقیت آمیز هفته فرهنگی ایران در روسیه صیانت کنیم.

رضا ملکی -رئیس مرکز مطالعات سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی- در گفت وگو با ایسنا ...

دوره مدرسه دعوت با محوریت «از دیپلماسی فرهنگی تا ارتباطات میان فرهنگی» از فردا پنجشنبه ۳ شهریور توسط دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، انجمن علمی دانشجویی فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (علیه السلام) ...

دبیرخانه هشتمین جایزه جهانی اربعین جهت دریافت آثار زائران اربعین حسینی در موضوعات عکس، فیلم، سفرنامه، فعالان فضای مجازی و تألیف و ترجمه، اعلام فراخوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با توجه به ظرفیت ...

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: ادبیات مقاومت به خوبی در سطح منطقه و جهان شناخته می شود و خوشبختانه جریان مقاومت در سطح منطقه ما، هر روز هواداران و حامیان بیشتری پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت ...

سازمان فرهنگ و ارتباطات با انتشار بیانیه پایانی دهمین اجلاس رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور، تحول انقلابی و ساختاری در امور فرهنگی بین المللی ایران و سازمان را ضرورتی فوری خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان فرهنگ ...

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات گفت: دیپلماسی فرهنگی باید دانش بنیان شود یعنی اول یک رصد هوشمندانه در کار باشد، سپس برنامه ریزی اصولی شکل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ ...

معاون ارتباطات بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر حسب آن چه در اساسنامه آن وجود دارد، ودیعه مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دهمین دوره اجلاس رایزنان فرهنگی ایران در خارج ...

رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ۶۰ کشور جهان، پیش از ظهر امروز سه شنبه ۴ مرداد با حضور مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ...

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه در نشست مشترک خود با ۶۰ رایزن فرهنگی ایران در خارج از کشور بر تجهیز و تسلط سربازان جبهه فرهنگی به فناوری های نرم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ...

وزیر کشور، قدرت فرهنگی را یکی از مولفه های امنیت ملی برشمرد و گفت: رایزنان فرهنگی با افشای روایت های دروغین و تلاش برای تبیین واقعیت های موجود، چهره واقعی غرب را به جهانیان نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر ...

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات گفت: در ایفای تعهدات فرهنگی نهادهای متعددی در عرصه بین المللی فعالیت دارند که کثرت این مجموعه ها مانع فعالیت نیست اما عدم انسجام آن ها عواقب خوشایندی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت السلام ...

رئیس مرکز و دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اقدامات فرهنگی در کشور باید اشتغال زا و ثروت آفرین باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در دومین روز از برگزاری ...

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا خواهان فراوانی دارد از این رو از رایزنان فرهنگی می خواهیم واقعیات را برای جهانیان تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد مهدی ایمانی پور، رئیس سازمان ...

رئیس مرکز مطالعات فرهنگی و بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در کارگاه سیاست گذاران و شبکه فعالین بر ضرورت تجربه نگاری مستند رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حاشیه ...

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات در آیین افتتاحیه دهمین اجلاس رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور با تأکید بر ترویج گفتمان انقلاب اسلامی گفت: رایزنان فرهنگی سربازان خط مقدم جهاد تبیینی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین افتتاحیه ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درگذشت «مهمان بختی» رئیس پیشین اتحادیه نویسندگان تاجیکستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پیامی صادر کرد.

...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با شیخ عبدالرحمن بن حمد بن ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست کمیته هماهنگی حضور تیم های فرهنگی در جام جهانی قطر به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونین و مدیران این سازمان و دستگاه ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، ضیافت افطاری سفرا و رایزن های فرهنگی کشورهای اسلامی در قالب ویژه برنامه «ماه دوستی» ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان