آستارا- مسئول آموزش اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی از اجرای سلسله نشست هایی با عنوان «جهاد تبیین انقلاب فاطمی» در ۱۴ استان کشور در ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حاجی اسماعیلی ...

رشت- کارشناس مسائل سیاسی راهکار امیدآفرینی و برقراری امنیت در جامعه را مبارزه عملی با فساد دانست و گفت: مبارزه با فساد باید از مدیران آغاز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نظر علی علیزاده ظهر سه شنبه در جلسه ...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف گفت: دشمن به دنبال ترویج ولنگاری، مأیوس کردن ملت نسبت به آینده و مسئولان و سیاه نمایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله ...

رشت- جلسه هم اندیشی اساتید دانشگاه های گیلان برگزار و حاضران بر ضرورت آسیب شناسی حوادث اخیر تأکید و ناامید کردن مردم نسبت به نظام و رهبری را هدف دشمن عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از اساتید دانشگاه ...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ورود جدی دشمن در عرصه رسانه و جریان سازی میدانی گفت: در چنین شرایطی توجه به جهاد تبیین اهمیت ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش ...

رشت- معاون امور استانهای رسانه سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه پاسخ به شبهات باید با ابزار هنر و رسانه انجام شود،گفت: آثار فاخر رسانه ای و هنری نقش مؤثری در جنگ روایت ها ایفا می کند.

به گزارش ...

رشت- نشست هم اندیشی فرمانده سپاه قدس گیلان با فعالان فضای مجازی برگزار و حاضران بر ضرورت توجه به جهاد تبیین به عنوان نیاز روز جامعه به ویژه جوانان تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه نشست هم ...

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز دشمن از قدرت رسانه علیه نظام اسلامی استفاده می کند، گفت: فضای مجازی باید ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور عصر سه شنبه در نشست فعالان ...

رشت- استاد علوم سیاسی با تاکید بر اینکه دشمن جریان های فکری مؤثر کشور را مورد هدف قرار داده است، گفت: باید به این موضوع رسیدگی جدی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر شنبه نشست بصیرتی- رسانه ای ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران خبرگزاری های فعال در استان گیلان، گفت: برگزاری چنین نشست هایی به نزدیک کردن افکار و اندیشه های کارگزاران دولت سیزدهم با خبرگزاری ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه نشست صمیمی اهالی تئاتر استان گیلان با مدیر کل فرهنگ و هنر این استان برگزار و جمعی از پیشکسوتان، هنرمندان جوان عرصه تئاتر ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر پنج شنبه در نشست «مهندسی تبلیغ» با حضور رؤسای ادارات و نهادهای فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه امام خمینی ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر پنج شنبه در نشست «مهندسی تبلیغ» با حضور رؤسای ادارات و نهادهای فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه امام خمینی ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی ظهر شنبه در نشست هم اندیشی با مدیران ارشد رسانه های استان گیلان با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان