املش- سرپرست اداره حفاظت محیط زیست املش از مشاهده و تصویربرداری از یک قلاده پلنگ در ارتفاعات این شهرستان خبر داد.

...

بعد از شهادتم سیاه نپوشید و عزا نگیرید، چون خوب می دانید قلب و روحم همیشه پیش معبودی بود که از همه کس به او نزدیکترم و این آرزوی من بود و می خواهم که شیرینی و نقل و میوه ...

املش- مدیر جهاد کشاورزی املش با تاکید بر فواید شخم زمستانه برای اراضی کشاورزی گفت: تعدادی از کشاورزان املشی در دو روستای این شهرستان اقدام به انجام شخم زمستانه کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی صفری ...

رشت - فرماندار املش از پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه پل کیازنیک خبر داد و گفت: با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه تا اوایل سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

مختار رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره ...

املش- بخشدار مرکزی املش با اشاره به وقوع آتش سوزی در هشت هکتار از اراضی ییلاقی این شهر گفت: آتش در هفت هکتار از این اراضی مهار شده و امکان دسترسی به یک هکتار باقیمانده وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ...

رشت- رئیس اداره منابع و آبخیزداری املش با اشاره به وقوع آتش سوزی در ۸ هکتار از اراضی صعب العبور این شهرستان بر اثر وزش باد گرم و عوامل انسانی گفت: تلاش برای اطفای حریق ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ...

بیمارستان 32 تخت خوابی نیکوکار املش با راه اندازی بخش آنکولوژی و ارائه خدمات به مراجعان شرق گیلان توانسته در کنار افزایش درآمد اختصاصی بیمارستان، مسیر دسترسی بیماران به خدمات دارویی درمانی را راحت کند.

...

املش- استاندار گیلان با بیان اینکه دولت در حل مسائل اقتصادی و معیشتی مصمم است، گفت: نگاه جهادی و انقلابی از سوی مدیران راهگشای بسیاری از مشکلات است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر یکشنبه در جمع ...

املش- عملیات اجرایی پروژه راه روستایی زیاز- شوک - سیاه خُلک در شهرستان املش با حضور استاندار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم شروع پروژه راه روستایی زیاز، شوک و سیاه خُلک ...

رشت- فرمانده نیروی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان املش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی گفت: با گزارشی مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در خانه ای ...

املش- رئیس اداره حفاطت از محیط زیست املش از ثبت تصاویری از شوکای مادر به همراه بچه اش در مناطق جنگلی این شهرستان خبر داد.

...

پس از انعکاس مشکل آب ۱۵۰ خانوار از روستای سوخته کیش بخش رانکوه املش اداره آب و فاضلاب این شهرستان توضیحاتی درباره وضعیت آب شرب این منطقه ارائه کرد.

...

املش- رئیس اداره حفاظت از محیط زیست املش از ثبت تصویر دومین پلنگ نر در این شهرستان خبر داد.

...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه شنبه محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی و شهرستانی در مصلای امام خمینی (ره) شهر املش برگزار شد.

...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفری عصر پنج شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به مذاکرات برجام، گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس سه اصل عزت، حکمت ...

[ad_1]

محمد رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش شدید باران و طغیان رودخانه و جاری شدن سیلاب، اظهار کرد: از صبح جمعه هفته گذشته بر اثر بارش ...

[ad_1]

محمد رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رانش و تخریب راه ارتباطی چند روستا در شهرستان املش، اظهار کرد: با توجه به بارش شدید باران در روزهای ...

[ad_1]

محمد مهدی صفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امسال بیش از دو هزار و ۶۹۰ تن فندق از باغات شهرستان املش برداشت شده است، اظهار کرد: ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان