استاندار گیلان در واکنش به انتقادات رئیس اتاق بازرگانی گیلان از وضعیت گمرک آستارا گفت: روند ساخت پل جدید گمرگ آستارا تسریع شود.

...

آستارا- طولانی شدن ارائه خدمات گمرکی در مرز آستارا سبب به وجود آمدن صف های چند ده کیلومتری در این شهر از کامیون ها شده است.

...

رشت - سرپرست گمرک آستارا با اشاره به دستور رئیس جمهور در خصوص ساماندهی بار ترافیکی گمرک در مرز این شهرستان، گفت: با اقدامات صورت گرفته بار ترافیکی گمرک آستارا ظرف یک هفته به صفر می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

پس گذشت ۱۴ روز از توقف ۷۰۰ کامیون در پایانه مرزی آستارا، رئیس جمهور دستور حل این مشکل را به دستگاه دیپلماسی صادر کرد.

...

آستارا- فرماندار آستارا بر پیگیری مشکلات گمرک آستارا در سطح ملی تاکید کرد و گفت: راه حل مشکلات گمرک، تسریع در روند خروج کامیون ها است که باید به بهترین نحو پیگیری و انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی ...

رانندگان ایرانی و غیرایرانی خودرهای حامل بار در مرز آستارا می گویند که ۶ روز است در مرز آستارا متوقف هستند و کار ترخیص انجام نمی شود که به گفته استاندار گیلان ۵۰ درصد آن به گمرک و پایانه مرزی ...

آستارا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان بر لزوم استقرار سیستم هوشمند در گمرک آستارا تأکید کرد و گفت: فعالیت این سیستم هوشمند باید در همه مراحل گمرکی انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اسحاقی عصر یکشنبه در ...

مدیرکل گمرک شهرستان آستارا با تکذیب خبر فاسد شدن محصولات کشاورزی در محوطه گمرک این شهرستان گفت: هیچ خودروی حامل مواد فاسدشدنی بیش از ۲۴ ساعت در محوطه گمرک شهرستان آستارا متوقف نمی شود.

...

رشت- سرپرست گمرک آستارا با تکذیب فیلم منتشر شده مبنی بر دور ریختن ۵۰۰ تُن محصولات کشاورزی به دلیل تعلل در ترخیص در این گمرک گفت: ترخیص کامیون های حمل مواد یخچالی با کمترین زمان انجام می شود.

به گزارش ...

آستارا- فرماندار آستارا استقرار اداره اموال تملیکی در این شهر را ضروری دانست و گفت: با توجه به حجم بالای ورود و خروج کالا باید کالاهای غیرمجاز در همین شهرستان تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ...

آستارا- سرپرست اداره کل گمرک آستارا گفت: ترانزیت کالا از گمرکات سه گانه این شهرستان در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسین ذوالقدر ظهر ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، برخی خبرها از بازگشت مجدد صف کامیون های حامل محصولات صادراتی و ترانزیتی منتظر برای عبور از مرز آستارا به جمهوری آذربایجان جه تردد به روسیه ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید میر قربانی صبح چهارشنبه در آئین معارفه سرپرست جدید اداره کل گمرک آستارا، اظهار کرد: این گمرک در صادرات و واردات کالا از گمرکات ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آئین معارفه سرپرست جدید اداره کل گمرک آستارا صبح چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

«سعید نادری» با حکم «علیرضا ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه یک هیئت از مدیران ستادی سازمان توسعه تجارت ایران از زیر ساخت های اقتصادی شهرستان آستارا بازدید کردند.

در این بازدید مدیر کل اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت وزارت صمت، ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان