ملوان بندرانزلی پس از پشت سر گذاشتن شهرآرا شیراز به جمع شانزده تیم برتر جام حذفی راه یافت.

...

بازیکنان تیم تراکتور بعد از پایان بازی مقابل ملوان، به سمت بازیکنان ملوان رفتند و در درگیری پیش آمده برخی بازیکنان ملوان مجروح شدند.

...

۶ بازیکن جدید ملوان بندرانزلی برای شروع پر قدرت در نیم فصل دوم از امروز با انزلیچی ها استارت می زنند.

...

از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف آوا تهران می رود.

...

تیم فوتبال آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی که در نیم فصل اول موفق به شکست تیم پرمهره سپاهان اصفهان شده بودند، امروز به مصاف یکدیگر می روند.

...

دیدار ۲ تیم ملوان بندرانزلی و تراکتورسازی تبریز با نتیجه صفر بر صفر به اتمام رسید که با این نتیجه ملوان با ۲۳ امتیاز در همان رده هفتم جدول رده بندی باقی ماند، نتیجه ای که بیشتر به سود تیم ...

تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و تراکتورسازی تبریز در حالی در چارچوب هفته چهاردهم  لیگ برتر فوتبال به مصاف یک دیگر می روند که ۱۲ سال از آخرین برد ملوان مقابل تراکتور گذشته و ملوانان امیدوار به طلسم ...

...

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیدار خارج از خانه مقابل مس رفسنجان به برتری پرگل چهار بر یک دست یافت.

...

تیم های فوتبال ملوان و شمس آذر قزوین عصر جمعه در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر کشور در یک هوای بارانی و در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی مقابل هم قرار ...

تیم ملوان بندرانزلی در هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تیم شمس آذر قزوین و در خانه خود شکست خورد.

...

مدیرعامل باشگاه ملوان با بیان اینکه نبود امکانات دغدغه اصلی باشگاه ملوان است، گفت: داشتن یک استادیوم استاندارد حق و مطالبه جدی تیم بزرگ و با سابقه ملوان انزلی است.

...

مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بازدید امروز خود از برخی اماکن ورزشی بندرانزلی گفت: اماکنی که امروز از آن ها بازدید شده، بررسی می شود و به گزارش مقام عالی وزارت برای تامین اعتبار ...

سرمربی تیم فوتبال ملوان با اشاره به روند نتایج تیم ملوان گفت: تیم ها برای نباختن مقابل ما بازی می کنند و رتبه دوم جدول شانسی نیست.

...

محمد نوری پس از برتری یک بر مقابل هوادار در نشست خبری گفت: باید رتبه دوم جدول را به هواداران خوب مان، مردم انزلی و گیلان تبریک بگویم، با رتبه دوم جدول مزد زحمات خود را گرفتیم.

...

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی توانست با پیروزی مقابل هوادار به رده دوم جدول برسد.

به ...

ملوان و استقلال خوزستان در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

...

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: حرف خاصی به داور نزدم که اخراج شوم .

به گزارش ...

علی نیاکانی پیشکسوت خوشنام و یکی از تفنگداران افسانه ای دهه ۵۰ ملوان، ساعتی پیش در اثر ایست قلبی در گذشت.

...

سرمربی ملوان با اشاره به این پیروزی مقابل سپاهان گفت: چیزی باارزش تر از این نیست که امشب در انزلی جشن برپاست، قبل از بازی این را به بازیکنان گفتم و خوشحال هستم که انزلی شبی رویایی را خواهد داشت.

...

دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و پرسپولیس از چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه صفر بر صفر مساوی به پایان رسید.

...

دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و پرسپولیس تهران از هفته هشتم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و نساجی مازندران نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا از هفته هفتم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده گیلان به پایان رسید.

تیم های ملوان بندرانزلی و نساجی مازندران از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال فردا در انزلی روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

...

ملوان بندرانزلی با نتیجه 2 بر یک از سد پیکان در انزلی گذشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، از ...

تیم ملوان بندرانزلی موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر صفر تیم فوتبال فولاد خوزستان را از پیش رو بردارد.این نخستین برد ملوان در لیگ برتر 23 است و هواداران با شعار« ایران - ملوان» بازیکنان شان را تشویق کردند. ...

تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر فوتبال با شکست ملوان انزلی هم امتیاز تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس باقی ماند.

...

تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و ذوب آهن اصفهان در هفته اول فصل بیست وسوم لیگ برتر باهم رویارویی کردند که اصفهانی ها در پایان ۲ بر یک به پیروزی رسیدند.

...

سرمربی ملوان در اولین نشست خبری فصل حضور پیدا کرد و گفت: حفظ ملوان در لیگ برتر مهم است.

به ...

مربی تارتار رسما هدایت ملوان بندرانزلی را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، مهدی تارتار سرمربی فصل ...

مدیر رسانه ای باشگاه ملوان بندرانزلی از توافق چهار بازیکن با این تیم خبر داد که قراردادهای خود را نیز امضا کردند.

...

باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی در سال ۱۳۴۸ در بندر انزلی بنیان گذاری شد و ملوان بزرگ ترین و پرافتخارترین تیم شمال ایران و گیلان و یکی از قدیمی ترین باشگاه های ایران است.

...

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور برابر مس کرمان به نتیجه مساوی دست یافت تا با این نتیجه در لیگ برتر ماندنی شود و با کسب ۲۷ امتیاز به رتبه یازدهم صعود کرد.

...

دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و مس کرمان از هفته ما قبل پایانی لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه بدون گل به پایان رسید و ملوان بندرانزلی سهیمه اش را در لیگ برتر ایران حفظ کرد.

ملوان بندرانزلی انزلی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل مس رفسنجان با دریافت چهار گل شکست خورد.

...

ملوان بندرانزلی موفق شد در هفته بیست و هفتم سپاهان را در اصفهان متوقف کند.

به گزارش خبرگزاری فارس ...

سپاهان، به عنوان یکی از مهم ترین مدعیان قهرمانی در یکی از مهم ترین دیدارهای لیگ برتر برای رسیدن به جام قهرمانی با هوادارانش میزبان ملوان خواهد بود.

...

ملوان بندرانزلی در حالی که تا دقیقه ۸۶ از حریف قدرتمندش یعنی تراکتورسازی تبریز یک بر صفر پیش بود با پنالتی مشکوک دقایق پایانی به تساوی در این دیدار رضایت داد.

...

به گفته مدیررسانه باشگاه ملوان، علی رغم صدور مجوز از سوی نهادهای مربوطه و شورای تامین شهرستان جهت حضور بانوان در ورزشگاه، فدراسیون فوتبال مجوز حضور زنان در استادیوم زنده یاد قایقران بندرانزلی را صادر ...

...

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به این که ما در مستطیل سبز نمایش بسیار قابل قبولی داریم، گفت: در آینده این تیم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و در دیدار مقابل پرسپولیس با هدف کسب امتیاز ...

کاپیتان تیم فوتبال ملوان درباره دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیازی به تعریف من ندارد و آن ها بدون شک جزو تیم های باکیفیت فوتبال ایران هستند و ما باید مقابل پرسپولیس از حیثیت ملوان ...

...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان