به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، از عصر روز گذشته شاهد بارش برف در استان گیلان بودیم که ارتفاع برف در برخی شهرستان ها، بیش از ۲۵ سانتی متر نیز گزارش شده است.

در این راستا، تعدادی از مدارس گیلان تعطیل شد ...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، «رأی اولی‌ها» عبارتی است که اولویت و اولین بودن را مخابره می‌کند و همین امر باعث اشتیاق رأی اولی‌ها در مشارکت سیاسی و انتخابات می‌شود، شرکت در انتخابات حق مردم و از وظایف و ...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به فعالیت سامانه پرفشار و سرد در استان، گفت: شرایط برای بارش باران، بارش برف و بارش مخلوط برف و باران به صورت ملایم تا موقتی شدید در مناطق مختلف استان وجود دارد.

...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، اولین برف زمستانی همزمان با نقاط مختلف گیلان ارتفاعات شرق گیلان را نیز سفید پوش کرد و جلوه ای زیبا به ارتفاعات عطاکوه و باغات چای اطراف بخشیده است. عطاکوه یکی از جاذبه های ...

اولین برف زمستانی همزمان با نقاط مختلف گیلان ارتفاعات شرق گیلان را نیز سفیدپوش کرد و جلوه ای زیبا به ارتفاعات عطاکوه و باغات چای اطراف بخشیده است. عطاکوه یکی از جاذبه های طبیعی و گردشگری لاهیجان با ...

به گفته رئیس ستاد مدیریت بحران آستارا، با توجه به پیش بینی برودت هوا و یخبندان در این شهرستان، تمامی مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه ها فردا دوشنبه تعطیل و فعالیت مراکز اداری آستارا نیز با یک ساعت تاخیر ...

...

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان با بیان اینکه چهار محور مواصلاتی در استان گیلان با بارش شدید برف روبرو هستند، گفت: در محور اسالم- خلخال ۴۰ سانتی متر برف باریده است.

...

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از تعطیلی تعدادی از مدارس آستارا خبر داد و گفت: به علت بارش برف و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان آستارا فردا تعطیل است.

...

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان از بارش برف در چند محور مواصلاتی استان خبر داد و گفت: هم اکنون محور اسالم – خلخال و محور رودبار - قوشه لانه شاهد بارش برف است.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش محسوس دما مناطق مختلف استان طی روزهای آیند خبر داد و گفت: طی چهارشنبه و پنجشنبه، بارش باران و در ارتفاعات بارش شدید برف پیش بینی می شود.

...

بارش برف با ورود سامانه بارشی و سرد از شامگاه گذشته به استان گیلان برخی از مناطق کوهستانی این خطه را سفیدپوش کرد.

تداوم سامانه سرد و بارشی در گیلان که تا فردا نیز ادامه دارد موجب بارش بیش از یک متری برف در مناطق مرتفع استان از جمله شهرستان تالش شد.

...

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از بارش شدید برف در سه محور محور اسالم – خلخال، پونل – خلخال و بهارستان – آقچای خبر داد.

...

به گزارش لنگرخبر،  پرویز محمدنژاد قاضی محله در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان  دستور خود، با سلام و درود خدمت ملت شریف و مردم ایران و مقام معظم رهبری و شهدای اسلام خاصه شهید سردار سلیمانی، گفت: هیئت ...

بارش باران طی شبانه روز گذشته در رشت با ثبت ۴۴ میلی متر رکورد زد و در عین حال سوماموس بلند ترین قله گیلان نیز نخستین برف پاییزی امسال را به نام خود ثبت کرد.

...

[ad_1]
ویدیو کامنت| برف در ارتفاعات گیلان
[ad_2]
منبع


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان